'Beni eziyor. Yakında uyanmayacak mı?' Onun altında yatarken düşündüm.
İmparatorun yavaşça uyanması en az on dakika sürdü. O sakindi, ben de rahat bir nefes aldım. Yüzü bana döndü ve donup kaldım. Kırmızıydı, gözlerinin etrafında izler vardı ve saçları darmadağınıktı.
'İlk uyandığında bile çok yakışıklı. Bu kadar seksi kalabilmek için ne yapıyor ?'
İmparator nefesimin kesildiğini hissedince güldü. “Neden bu kadar şaşırmış görünüyorsun, Lily?”
Odanın kapısı çalındı ve kapı açıldı. "Iona, akşam yemeğinizi getirdim ve... E-Majesteleri!"
Ani girişe baktığımda, Lina'nın akşam yemeğimle birlikte kapı eşiğinde donmuş olduğunu gördüm. Yüzü hayalet kadar solgundu.
“İvan İmparatorluğunun büyük imparatorunu selamlıyorum! Lütfen mütevazı hizmetkarınızın kapıyı açmasındaki kabalığını bağışlayın!” Lina özür dilercesine eğilirken kızarıyordu.
İmparatorun hâlâ üstümde yattığını fark ettim. ' Çekil üzerimden!' Lina'nın gözlerinden bizi uygunsuz bir durumda yakaladığını düşündüğünü fark ederek paniğe kapıldım.
"Akşam yemeği vakti geldi mi?" İmparator sanki hiçbir şey olmamış gibi yavaşça ayağa kalkarken mırıldandı. Sonra gelişigüzel bir şekilde kalkmama yardım etti ve kanepeye oturmaya gitti. "Onu buraya getirin" diye talep etti.
Lina kekeledi, önce tabağa, sonra imparatora baktı, emirleri karşısında kafası karışmıştı. "Hımm..." diye ağzından kaçırdı.
“Bunun Lily'nin yemeği olduğunu biliyorum, getir onu. Git bana da yiyecek bir şeyler getir."
“A-Nasıl isterseniz Majesteleri!” Lina o kadar hastalıklı bir yeşilliğe sahipti ki titreyip öğle yemeğimi kanepenin önündeki masaya koyarken ona acıdım. Beyaz bir tabakta düzgün bir şekilde sergilenen süt ve bir sandviç vardı.
Basit yemeğime bakan imparatorun kaşları kalktı. “Lily, bunun yeterli olduğuna emin misin?”
Bana bakıyordu. Cevap verip vermemeyi düşündüm, sonra tereddütle başımı salladım. Onun düşündüğü kadar yemedim. İmparatorun gözleri sanki cevabımı beğenmemiş gibi kısıldı.
“Hala çok zayıfsın ve bu yeterli değil. Sen, git daha fazla yiyecek getir. Ah, Borestan'ı da getir," diye emretti imparator.
“Evet, evet lordum!” Hala utanan Lina başını eğdi ve aceleyle yatak odasından çıktı.
Bir an Borestan'ın ne olduğunu merak ettim. Sonra bunun bir çeşit alkol olduğunu hatırladım. Kuzeyde içmeyi sevdikleri Borestan, hatırladığım kadarıyla zehirli, oldukça kuvvetli bir alkoldü. Esas olarak tıbbi amaçlar için kullanıldı
'Bunu gerçekten güpegündüz içecek misin? Neredeyse yüzde seksen saf değil mi? Yangın çıkarmak için kullanmamız gereken bir şeye benziyor.' İçki içmesiyle ilgili düşüncelerimi dikkatle sakladım.
Lina gergin bir şekilde geri döndü ve bir bardak, lüks bir cam şişe alkolle birlikte çeşitli yiyecekleri önümüze koydu. Şef, imparator için olduğunu duyunca tüm bunları acilen hazırlamış olmalı. Henüz hiçbir şey yememiş olan imparator, ağır likör şişesini aldı.
“Artık gidebilirsin.” İmparatorun emri üzerine Lina başını eğdi ve odadan çıktı. İmparator dudaklarını yalayarak Borestan'ı bardağına döktü. Alkolün kokusu odaya sinmişti.
Diyetine inanamadım. Pirinç yerine alkol! Pirinç yerine şeker! Adam mükemmel bir imparator görünümü veriyordu ama kendine hiç dikkat etmiyordu. Uyumadı, yemek yemedi ve kimsenin onunla ilgilenmesine de izin vermedi. Bütün bunlara rağmen sağlığı mükemmel bir adama benziyordu. Bu imparatorun neden yapıldığını merak ettim. Onun birbiri ardına bardak içişini izlerken, çok geçmeden beşincisinde olduğunu fark ettim ve elimi aceleyle elinin üzerine koydum.
"Zambak?" Hafif sarhoş gözlerle bana bakıyordu.
'Ben ne yaptım' diye bağırdım kendime. ' Oyuncak bebek bir fikir sahibi olmaya cesaret ediyor ve imparatoru durduruyor! Sadece ona göz kulak olmak istedim. Yüzü çok üzgün görünüyor. Umarım bu yüzden beni idam etmez.'
Gözlerime bakmaya devam etti ve elini indirdi. "Özür dilerim." demekle yetindi.
'Kimden özür diliyor?' Tepkisi karşısında şok oldum.
Yüzünü eğerek bardağı bıraktı. "Şaşırmışmıydın?" O sordu.
Cevap veremedim.
"Kabusları unutamıyorum" diye açıkladı. “Şu anda yanımda olsan bile”
Daha sonra kollarını boynuma doladı ve beni tuttu. İnatçı bir yönetici gibi görünmesine rağmen beni kucağına almaktan çok hoşlanıyordu. Bu onun için bir rahatlıktı. Beni kucakladığında burnuma keskin bir alkol kokusu yayıldı. Bütün sarhoşluğunun sebebinin Borestan olduğunu anladım.
Yüzünü boynuma gömdü ve içini çekti. "Özür dilerim Liliana." Beni sıkı tutarak defalarca özür dilemeye devam etti. Kalbim kırıldı. Hiçbir şey söyleyemedim ya da yapamadım ve varlığımın onu rahatlatmaya yeteceğini umarak sessizce konuşmasını bitirmesini bekledim.
***
Günün sıcaklığı artıyordu. Saraydaki esinti serin olsa da vücudumun sıcaklığının arttığını hissedebiliyordum. Odamın kapısı hiçbir uyarı olmadan açıldığında, uykuya hazırlanmak için uzandım.
"Uyanmak." Bu, baş hizmetçi Elmeria'nın talebiydi. Gözlerim bir anda açıldı. Orada uzanıp keçeleşmiş battaniyeye sarıldım. "Hala doğru duruşla uyuyamıyorsun bile" dedi dilini şaklatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
Chick-LitTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...