Bölüm 27

996 74 0
                                    

İmparatorun avucunda ezdiği şeyin ne olduğunu görmekten korkarak olduğum yerde donup kaldım. Gözlerim tam zamanında yana kaydı ve onun yumruğunu açtığını gördüm; elindeki kalıntıların tüm eline sızdığı ölü bir eşekarısı ortaya çıktı . İmparator bir saniye içinde havada uçan bir eşekarısı yakalamayı başardı ve sanki hiçbir şeymiş gibi onu çıplak eliyle öldürdü.

Brüt! Yaban arısı başparmağım büyüklüğündeydi ve onu ezip püre haline getirdiğine inanamıyorum!

Dehşete kapılarak bir adım geri attım ve neredeyse ayağımı kaybediyordum. Dengemi sağlamak için hemen yeleğini tuttum ve kıkırdamasını sağladım. “Haha! Hala arılardan korkuyorsun! O zamanlar bir arı sana doğru uçtuğunda sandalyenden nasıl düştüğünü hatırlıyorum.”

Bu kez daha önce görmediğim bir ifadeyle kahkahayı ikiye katladı. Bana uzanıp güvence verircesine elinin tersiyle yanağımı okşadı, ben ise yüzünün aydınlanmasından şaşkın bir halde öylece duruyordum.

“Görünüşe göre arı da senin herhangi bir çiçekten daha güzel olduğunun farkındaydı Lily. Ama endişelenmene gerek yok, yanına yaklaşmana izin vermeyeceğim."

İmparator elini ters çevirerek yaban arısının yere düşmesine izin verdi. Avucunda hala siyahımsı bir yapışkan leke vardı ve elini aceleyle çektiğimde o bunu elbiselerine silmek üzereydi. Cebimden mendilimi çıkardım ve tenindeki lekeyi temizledim.

'Lekeleri çıkarmanın ne kadar zor olduğunu biliyor mu? Özellikle leke bu tür sıvılardan geldiğinde?'

Önceki hayatımda ve bugüne kadar, her zaman kendi kıyafetlerimi yıkayarak ve kendi yemeğimi alarak kendime bakmak zorunda kaldığım alt sınıftaydım. Meyve suları veya çimen çiyleri gibi bir şeyle lekelenmiş kıyafetleri yıkamak zorunda kalmak, sert bir fırçalama gerektirdiğinden en sinir bozucu olanıydı. Onlarla işim bittiğinde ellerim soğuk kış yüzünden çoktan soğumuş ve çatlamıştı.

Ancak mendiller temizlenmesi en kolay olanlardı.

Elini beyaz mendilimle sildikten sonra, imparator onu elimden kaptığında tekrar cebime koymak için düzgünce katladım. Mendilim!

Başım keskin bir şekilde döndü, o mendili arkasına saklarken ellerim mendilime ulaşmak için çabalıyordu. Her şeyi elinde bulunduran imparator benim mendilimi mi alacaktı? Sahip olduğum birkaç şeyden biriydi! Bana doğru sırıttı ve şöyle dedi: “Sana yeni bir mendil alacağım. Bunu atın.”

'Ah hayır, bu olmayacak!'

Temiz ve kullanılmamış mendili odada buldum ve ilk defa kullanıyordum ve onu atmaya da niyetim yok.

Bir zamanlar kirli mendilleri çöpe atmanın tamamen normal olduğu bir dünyada yaşamıştım çünkü ellerinde yeterince mendil vardı. Ama benim diyebileceğim yalnızca birkaç eşyası olan benim için, onun bu düşüncesiz sözleri karşısında kızardım. Savurganlık benim sahip olma lüksüne sahip olduğum bir şey değildi. Ben mendili tekrar yakalamaya çalışmadan önce imparatorun gardını indireceğini umarak mendile uzanmaktan bir an vazgeçtim ama işe yaramadı, imparator aynı hızla yön değiştirdi. Ayıları tek başına yakalayabilen imparatora karşı bir şansım olacağını nasıl düşünmüştüm? Mendilimi almak için yaptığım nafile girişimlerimi zahmetsizce savuşturmayı başardı. Sonra sanki alay edermiş gibi mendili üzerimde bir kedi yavrusunu dürtüyormuş gibi salladı.

"Haha, hiçbir şekilde. Bu artık benim. Senden çok daha uzunum Lily. Bu yüzden onu benden alamazsın! Genç bir çocuk gibi yüzü gülüyordu ve ben yüzündeki sırıtışı silmek istedim. Koştum ve daha yükseğe sıçradım, kumaşı kapmaya çalışırken ellerim üzerimde sallanıyordu.

"Biraz daha! Bu çok yakındı, Lily!” Tekrar tekrar teşvik etti: “Buraya gelin! O şekilde değil, burada!” İmparator, aslında tam tersini yaparken bana yardım ediyormuş gibi davranarak beni kışkırttı. Ellerim havadan başka hiçbir şeye tutunmuyordu ve o da mendilin yakınında değildi.

Zaten olduğumdan daha fazla çileden çıkıyordum ve enerji benden dışarı sızdıkça sıçramalarımın düzensizleşmesine neden oluyordum. Tekrar tekrar başarısız olduktan sonra durdum ve ellerimi dizlerime dayayıp nefesimi kontrol altına almaya çalıştım.

Tam da düşündüğüm gibi. En çok ihtiyacım olduğu anda zayıf fiziksel gücüme güvenemedim. Gözlerimi kapattım ve başımın çaresizlik içinde sallanmasına izin verdim. Ama durun… ne yapıyoruz? Neden iki yetişkin mendil için kavga ediyor?

Farkına vardım ve anında yaptığım şeyden utandım. ' Bir oyuncak bebek bunu yapmamalı .' Tek istediğim yere oturup rahatlamak olmasına rağmen sırtımı dikleştirdim.

Oldukça iyi bir ruh halinde olduğundan, çok ihtiyacım olan dinlenme konusunda bana bu küçük özgürlüğü vereceğini umuyordum. Eylemlerimin sonuçlarını düşünmeden yakındaki ağaca doğru yürüdüm. Zaten onun bu konuda ne hissettiğini biliyordum; ya beni takip edecek ya da kolumdan tutup gitmemi engelleyecekti.

Dürüst olmak gerekirse o kadar bitkinim ki doğru düzgün düşünemiyorum. Ağacın gölgesinin altına çöktüm ve sırtımı gövdeye yasladım ve şaşırtıcı bir şekilde imparator da ağaca doğru ilerledi. Tek kelime etmedi, sanki beni anlamaya çalışıyormuş gibi sadece gözlerini üzerimde tuttu.

"Lily, bana kızgın mısın? Mendili kendim yıkayacağım ve hemen sana geri vereceğim.” Cebinden bir mendil çıkararak güvence verdi ve onu almam için ısrar etti. Tamamı altın ipliklerle işlenmiş ipekten yapılmıştır. Ona merakla baktım ve hiç düşünmeden mendili aldım. Normalde olduğundan çok daha hoş görünüyordu.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin