Bölüm 168

163 10 0
                                    

Bir bakıma farklıydı. Dünyanın tüm zorluklarıyla yüzleşirken, istediğim geleceğin orijinal romanla ilgili her şeyden kaçınmak ve ortadan kaybolmak olduğunu düşünmüştüm. Ama pek çok kişi beni tebrik ettikçe bu isteğimin ne kadar aptalca olduğunu ve şimdi ne kadar mutlu olduğumu fark ettim.

Ve daha da mutlu olmak isterim.

Sakinleşip gözlerimi silerken Lina yanıma geldi ve bana bir hediye verdi.

“Yani,” dedi, “bu hoşunuza gider mi bilmiyorum ama…”

El yapımı bir saç lastiğiydi. Sarayda çalışırken saçlarımın yoluma çıkmasından şikayet ettiğimi duymuş olmalı. Pahalı bir elbiseye uyacak şekilde iyi yapılmıştı.

"Teşekkür ederim Lina." dedim. "Çok sevimli. Yarından itibaren onu giyeceğim.”

Eris bana büyük bir kutu uzattı. "Bu benim!"

Açtığımda nefesim kesildi. "Bu-"

"Geçen seferki terzinin şapkası," dedi. "Bunu ünlü bir tasarımcı yaptı ve bana hemen Iona'yı hatırlattı."

Eris'in bana verdiği hediye şık bir siperlikli şapkaydı. Burada kaputun varsayılan olduğu bir tane bulmak zordu.

"Teşekkür ederim!"

Çok sayıda hediye aldım. Ravis bana ilahi güce sahip koruyucu bir aksesuar verdi, Dylan bana taşıyabileceğim küçük hançerler verdi ve katılımcılar bana her türlü küçük eşyayı bıraktı.

Katılımcıların doğum günümü benimle kutlamasını beklemiyordum. Daha sonra bana, canlı olarak geri döndüğüme sevindikleri için bunun hayatlarını kurtardığını söylediler. Gerçekten onların zihinsel iyiliği için Ridrian'ı hemen saraya geri göndermeliydim.

Doğum günü partisine en uygun kişi gibi görünen Ridrian beceriksizce bana bir parça kağıt uzattı. "Doğum günün kutlu olsun."

Biraz tedirgin hissettim. Daha önce saraydan ayrılırken bana geçmiş Liman Krallığı'nın ulusal hazinesini veren bir geçmişi vardı.

“Bu bir tapu kaydı değil, değil mi?” Açmadan önce kendisine sordum.

Yüzünde tuhaf bir gülümseme oluştu. "HAYIR."

Aynı kolyeyi bana verdiği zamanki gibi görünüyordu. Rulo haline getirilmiş kağıda baktım.

Bir tür garanti mi bu?

Başımı eğip kapıyı açtı. Rastgele okudum ve dondum.

Bu nedir?

"Neden, nedir?"

“Hımm? Majesteleri size ne verdi?”

Ravis ve Eris omuzlarımın üzerinden gazetenin içeriğine baktılar ve hep birlikte donup kaldılar.

Ridrian, "Orada henüz hiçbir şey yok" dedi, "ama iki ila üç yıl içinde oldukça güzel bir manzara olacak. Eğer hoşuna gitmezse, tüm adayı öylece yapacağım—”

Onu hızla durdurdum.

"HAYIR!" diye çaresizce bağırdım. "Sorun değil! Gerçekten, dürüst olmak gerekirse, ben iyiyim. Bu yeterli."

Bu konuda pek bir şey bilmiyordum ama bu bir servete mal olmuş olmalı. Geçen seferki gibi bir kolye durumu istemedim. O kolye şu anda o elbiseyle birlikte depodaydı.

"Nedir?" Eris, yüzü solgunlaşan Lina'ya fısıldadı.

"Ne? Bir kır evi mi? Bunların arasında, Lefta Adası'ndaki en büyük kır evi olan Catalaif kulübesi mi geliştiriliyor? Plaj dahil mi?”

Lina bunu nasıl biliyordu? Onaylamak için bana baktı ve bunu duyunca katılımcıların gözleri parladı.

Sadece kaçmak istedim.

"Vay be."

Bir süre yemek yiyip sohbet ettikten sonra biraz nefes almak için terasa çıktım. Sıcak saçları yanağımı okşuyordu.

Hava sıcak, diye düşündüm. Belki de buz taşının olduğu oturma odasına gitmeliydik.

Yine de teras çitinin üzerinde oturuyordum, çimlerin kokusu burun deliklerimi dolduruyordu. İki kadeh şaraptan sonra biraz iyimserdim. Yüzümde bir gülümsemeyle gökyüzüne baktım.

Mutluyum.

Hissettiğim çocukça sevinci bastıramadım. Ridrian ve Eris'in öpüşmediğini ve birbirlerine karşı bir şeyler hissetmediklerini anladığım andan itibaren kalbimin atışı durmamıştı.

Ben açgözlüyüm.

Orijinal romanın aksine, bağışlanmış ve görevime iade edilmiştim. Ridrian sayesinde evime, unvanıma ve geleceğime sahiptim ama aynı zamanda Ridrian'ı da istiyordum. Bu kadar açgözlü olduğumu fark etmemiştim.

Birbirleriyle ilgilenmediklerini bilsem bu kadar mutlu olacağımı düşünmezdim.

Çizgiyi aşabileceğini düşündüm ama erkek başrol ile kadın başrol arasındaki ilişki bitmiş gibi görünüyordu. Bu durumdan mutluydum ama aynı zamanda biraz da suçluydum. Açgözlülüğüm yüzünden yarasını iyileştirmenin kesin yolunu kaybetmişti. Özel birini kaybetmesinden kaynaklanan yarasının özel biri tarafından iyileştirildiğini hatırladım. Kalbim bir çarpıntı verdi.

Belki onun yerine ben geçebilirim.

Belki de zalimle oyuncak bebek oynamaktan daha zor ve daha tehlikeli olabilir. Ama onun geleceği için bunu yapmak zorundaydım. Hızla atan kalbimi tutarak gökyüzüne baktım.

Son zamanlarda iki ay birbirine yaklaşıyordu. Artık neredeyse her gün kontrol ediyordum.

Yaklaşık 3 ay kaldı mı? Orijinalde Ridrian, iki ay bir araya geldiğinde öfkeye kapılır.

İki ayın bir araya gelmesi gibi tuhaf bir his, yılda iki kez ortaya çıkıyordu ve insanları pek etkilemiyordu. Onlar için bu sadece bir kutlama günüydü. Ancak orijinalde Ridrian'ın öfkeye kapıldığı gün, iki ayın bir araya geldiği gündü.

Başka bir anlamı mı vardı?

İlk defa günlük hayata devam etmek istedim. İnsanların benim hayatımdan ve doğum günümden memnun olduğu bir hayat.

Kolay olmayacak.

Şeytanlarla yüzleşmem gerekiyordu. Orijinalde, Ridrian iblislerle hiç yüzleşmemişti, bu yüzden onları yenip yenemeyeceğine dair bilgim yoktu ve gücüm Papa'nınki kadar büyük olmasına rağmen onları yenebileceğimden emin değildim.

O tüyler ürpertici Piett'le tek başıma savaşmak zorunda kalacağımı düşününce sırtımdan aşağı bir ürperti geçti.

Piett'le yüzleşebilecek miyim?

"Sen buradasın."

O anda Ridrian dışarı çıkmıştı. Kravatını çıkardı ve sanki sıcakmış gibi tuniğinin bazı düğmelerini çıkardı. Taş gibi sert göğsünün hatırası zihnimi doldurduğunda kızardım.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin