Elmeria izinsiz odama gelip duruyordu. Gerçi teknik olarak bir oyuncak bebek olarak mahremiyetim yoktu. Acele etmeden çarşafın altına pijamalarımı giydikten sonra yataktan kalktım. Lina içeri girmiş ve üzerime bir bornoz giydirmişti. Dün aldığım ipek pijamalar oldukça inceydi, sabah güneşinde içlerinden bedenimi görebiliyordunuz. İmparatorluk Sarayı'ndaki ışıkların hepsi sihirle yapılmıştı. Teknolojinin elektrik ışıkları kadar parlak değillerdi, dolayısıyla pijamaların bu kadar şeffaf olduğunu bilmiyordum.
Yanaklarım kızarırken, 'Dün onun yanında olma duygusunun her zamankinden daha canlı olmasına şaşmamalı' diye düşündüm. İmparator uyumadan önce her zaman gömleğini çıkarırdı ve bir ay sonra buna alıştım. Ama o zamanlar kalın kışlık pijama giyiyordum. Dün gece onun yanımda olduğu hissi daha canlıydı ve uykuya dalmakta zorluk çekiyordum. Güçlü, kaslı vücudunun bana baskı yaptığını düşünmeden duramadım. İmparator yüzümü görseydi elma kadar kırmızı olurdu.
'Pijamaların değiştirildiğini biliyor muydu?' Merak ettim. Lina tek kelime etmeden onları bana vermişti. ' Ne kadar acımasız! Muhtemelen bunları bana şaka olsun diye vermişti. Bu yüzden gözlerimin içine bakamıyordu. Beni uyarmalıydı!'
Biraz yardım alarak bornozumu giydim ve hizmetçilere imparatorluk edasıyla reverans yaptım. Bana her gün eğitim veren Elmeria ve Lina sayesinde İmparatorluk Sarayı'nın adabını öğrenebildim. Mahkemenin dilini kullanmak zorunda kalmamak daha iyiydi çünkü bu dilimin bükülmesine ve konuşamama neden oluyordu. Elmeria beni sessizce inceledi.
'Bana neden burada olduklarını söyleyecek miydi?' Merak ettim.
Elmeria benden pek hoşlanmadı. Genellikle söylemesi gerekeni söyler ve hemen ayrılırdı ama bugün orada durup bana baktı. İçini çekerek günün programını okumaya devam etti.
“Majesteleri öğle yemeğinden sonra yürüyüşe çıkmak istediğini söyledi. Hazır ol."
'Bir yürüyüş?' Düşündüm. ' Bu yeni'.
Rutinimdeki ani değişiklik beni şok etti, çünkü eğitimim bittiğinden beri genellikle tüm günlerimi bu odada bekleyerek geçiriyordum.
Elmeria, "Beni takip edin," diye emretti. Beni imparatorun yatak odasının üç kapı aşağısındaki giyinme odasına götürdü. İçeride hizmetçiler, içeriyi gizleyen kalın, karartma perdesini özenle çekip çıkardılar ve bağladılar. Görüş alanıma kapatılan soyunma odasının heybeti ortaya çıktı. Bu manzara karşısında gözlerim doldu.
"Majesteleri bu giysinin kullanılmasına izin verdi. Giymek için buradaki elbiselerden birini seçin. Kaputun üzerine pamuk ipliği koymayı unutmayın. İki saat sonra sizi almaya döneceğiz. Hazır ol!" Elmeria bunu söyledikten sonra, hazırlıklarımda bana yardım etmesi için Lina'yı bırakarak hızla oradan ayrıldı. Güzel elbiselerin hepsini görünce o kadar heyecanlandım ki Elmeria çıkarken reverans yapmayı unuttum.
Aklıma gelen tek tepki 'Tanrım' oldu.
***
Bu soyunma odası çok büyüktü. Yüzlerce elbise, ayakkabı ve aksesuarla doluydu. Bir aktrisin rüyasıydı. İlk geldiğimde gördüğüm odanın aynısı olduğunu fark ettim. Bunlar Liliana'nın burada saklanan eşyaları, diye düşündü. İnanılmaz! Hiç şüphe yok ki o, markinin kızı ve Veliaht Prens'in müstakbel geliniydi.'İmparatorun hayatındaki her bir saç tokasını toplama konusundaki takıntısını görünce tüylerim diken diken oldu. İmparator Liliana'ya ne kadar bağlı olsa da bu oda biraz fazla görünüyordu. ' Deli olmalı ama bu güzel kıyafetlere nasıl karşı koyabilirim? '
Lina ve diğer hizmetçiler kendilerini meşgul ederken, mırıldanıp başımı sallayarak, sarkan elbiselere birer birer hayran kaldım. Her çeşit değerli kumaştan yapılmış çok çeşitli zarif elbiseler vardı. Çoğu dantel ve fırfır gibi renkli süslemelerle kaplıydı ve üzerlerine pahalı mücevherler iliştirilmişti. ' Kadınların eskortlara ihtiyaç duymasına şaşmamalı' diye düşündüm.
Yakında bu giysilerden birini giymem gerektiğini fark ederek kaşlarımı çattım. Karar vermek zorunda kalmanın stresiyle şakaklarımda hafif bir ağrı başladı. Ne kadar uğraşsam da korse giymemi gerektirmeyen bir tane bulamadım. Daha sonra elbiseyi buldum.
'Vay! Bu çok rahat görünüyor.' Şaşırdım. Güzel kıyafetlerden nefret ettiğimden değildi ama genellikle ağır ve giymesi rahatsız ediciydi. Çoğu zaman onları ağırlaştıran mücevherlerle kaplıydılar. Bu elbise girdabında, iyi astarlı ve hafif görünen olanı bulmuştum. Çölde bir vaha gibiydi.
"Aklında ne var? Bunu beğendin mi?" Banyo hazırlamayı bitiren Lina yanıma yaklaştı ve bir karar verip vermediğimi sordu. Hiçbir şey söylemeden başımı salladım ama Lina baktığım elbiseyi fark etti. Askıdan çıkarıp bana verdi. Bu elbise kesinlikle çoğundan daha hafifti. "Bunu giymek ister misin?" Lina sordu.
Rahat görünmesine rağmen diğer elbiselere göre çok basit göründüğünden endişelendim.
'Bu elbiseyi giyerek sarayda dolaşmak uygun mudur?' Sonra bu yürüyüşe çıkacağımız yerin kalenin bahçesi olduğunu hatırladım. Liliana'nın bahçede yürüyüşe çıkarken ağır ve rahatsız bir elbise giymesine imkan yoktu.
Bana oluştu. Bu odadaki elbiseler Liliana'nın eskiden giydiği elbiseler değil. Giysiler el değmemiş görünüyor. Bunlar, Veliaht Prens'in kendisine hediye ettiği ya da resmi etkinliklerde giymesi için verdiği kıyafetler olmalı . Bu elbise ve ona benzeyenler soyunma odasının en uzak köşesine yerleştirilmişti. Sanki biri onların görülmesini istememiş gibiydi. ' Peki bunu giysem bundan nefret eder mi?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
ChickLitTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...