Bölüm 5

1.8K 97 0
                                    

Onu yüksek sesle ve net bir şekilde duyuyorum. Hiçbir şeyde söz sahibi olmayan bir oyuncak bebek. Sağ.

Demek istediğim, kölelere sahip olmalarının nedeni de bu; kölenin karşılığında hiçbir şey beklemeden her şeyi birisinin yapmasını sağlamak. Yoksa bu şımarık soylular imparatorlarının yanına köle getirirler miydi? Kim bilir belki çocuklarını da getirip bir şeyler sıkıştırmaya çalışırlardı.

Zaten başka seçeneğim yok. Eğer bütün bunlardan kaçarken yakalansaydım ömrüm üç yıldan üç saniyeye kısalacaktı.

Söylediği her şeyi onaylayarak başımı salladım ama içten içe gözlerimi deviriyordum.

"Ve son olarak, hiç kimse sizin varlığınızdan haberdar değil, dolayısıyla İmparatorluk Sarayı'ndan dışarı çıkmak kesinlikle yasaktır, tabi ki Majesteleri bunu emreden kişi değilse. Seni istediği yere getirebilir."

Hizmetçi koşulları anladığından emin olduktan sonra ellerini çırptı ve konuşmayı çok daha hafif bir tonla sonlandırdı. "Majesteleri artık buna ihtiyacı olmadığını söyleyene kadar bu devam edecek. Bundan sonra sizi yurt dışına göndereceğiz ve paranızı tazmin edeceğiz, böylece hayatı dilediğiniz gibi yaşayabilirsiniz."

Yani temel olarak, bir 'oyuncak bebek' olmak, yemek yemeyi ve İmparator'un yatak odasında kalmayı, ihtiyaçlarımı karşılayacak kendi hizmetçimin olmasını gerektiriyordu ve tüm bunlardan sonra, hizmetimin karşılığını alacağım. Bu sözleri defalarca tekrarladım ve bu düzenlemede hiçbir şey yanlış görünmüyordu. Doğrudan cennetten gelen bir iş gibi! Neşeyle düşündüm. Ancak tüm bunlardan sağ kurtulan tek bir oyuncak bebek tanımadığım için heyecanım kısa sürdü.

Boğazımın sıkıştığını hissettim. Kaynayan kaygımı hafifletmek için birkaç kez yutkundum. Kadın kahraman gelene kadar bunu yapabilirim, değil mi?

Muhafazamızın ardından ikinci bir banyo, vücudumun her yerine yağ masajı ve bir çeşit saç bakımı için hizmetçilerin yanına getirildim. Bana kaliteli kumaştan yapılmış bir iç mekan elbisesi giydirdiler.

Bir sandviç ve bir bardak meyve suyumu yerken üzerime dikilen bakışlar dışında, oldukça hoş bir gündü. Bu kadar dikkatli davranılmak bir zevkti.

Hizmetçi elbisemin askılarını bağlamayı bitirdiğinde, boy aynasındaki yansımama baktım. Ben buyum. Önceki hayatımdan anılarım aklıma geldikçe dudaklarımda küçük bir gülümseme belirdi.

Soluk tenim, belime kadar uzanan uzun platin rengi saçlarım, parlak ve dolgun dudaklarım ve gün gibi berrak olan gök mavisi gözleri kaküllerimin arasından görünüyordu. Cildimdeki pigment açıktı ve sıska bedenim ve ifadesiz yüzüm bir çeşit puslu atmosfer yayıyordu. Bu görünüm daha önce sahip olduğumdan çok farklı.

Yansımama bakmaya devam ederken dalgın bir şekilde bileğimi ovuşturdum. Derimin altındaki belirgin kemikleri hissedince gözlerimi kırpıştırdım.

Bu kötü. Gerçek kötü.

Son zamanlarda pek iyi yemek yiyemiyorum, özellikle de boynumdaki yaralanmanın neden olduğu yüksek ateşten muzdarip olduğumda. Ben bir deri bir kemikim, o yüzden önceki hayatımda sahip olduğum bedenden farklıyım. Daha önce sürekli işle meşguldüm, bu yüzden enerjimi bol miktarda atıştırmalık ve fast food yiyerek yenilemem gerekiyordu. O zamanlar vücudum dolgun ve ağırdı.

Sanırım şu andaki kilom ideal olan kiloydu, değil mi? Kendimi iyi tarafından bakmaya zorladım. Hizmetçi koşarak geri geldi ve sol elinde tuttuğu kutudan bir şey çıkardı. "Bunu giy."

Gümüş bileziği görür görmez onun romandan okuduğum sihirli alet olduğunu hemen anladım. Bu kabaca yapılmış bir bilezikti; kenarları işlenmemiş ve cilasızdı ve ortasındaki küçük sarı yeşil mana taşı, küçük bir tırnak kadar minik olan tek mücevherdi. Bileziğin üzerindeki kaba izler koyu renkte görünüyordu ve bu bana bir şekilde kan lekelerini hatırlatıyordu ve ben bu düşünceleri uzaklaştırmak için savaştım.

Bileziği bileğime taktım ve bir anda platin saçlarım koyu sarıya, gök mavisi gözlerim ise yeşil bir havuza dönüştü. Soluk ten rengim de biraz kırmızımsı hale geldi. Sanki boyalı falanmışım gibi hissettim.

Orijinal hikayeye göre, görünümü değiştirmek için kullanılan sihirli aletlerin ele geçirilmesi son derece zordur ve bu tür değerli sihirli aletler kölelere emanet edilemeyeceği için, sadece görünümün rengini değiştiren sihirli aletler kullanırlar.

Orijinal kadın kahraman da bunu oyuncak bebek gibi takıyordu ve bir süre sonra travmalarını atlatan adam, artık takmasına gerek olmadığını söyleyerek bilekliği parçalara ayırdı.

Yalan söylemeyeceğim; bu kısım gerçekten çok heyecan vericiydi! Yüzümdeki heyecanı gizlemek için ayaklarıma baktım, yeni renklenen saçlarımı parmaklarımla taradım.

Sanırım imparatorun karşısına bu şekilde çıkmam gerekecek.

Güneş hâlâ gökyüzünde, yani imparatorun dönmesine hâlâ zaman var. Travmalarının neyle ilgili olduğunu biliyorum ve beni gördüğünde nasıl tepki vereceğinden endişeliydim.

Ağlayacak mıydı, yoksa hiçbir şey olmamış gibi mi davranacaktı? Hiçbir fikrim yok.

Sonra aniden kapı açıldı ve solgun görünüşlü bir görevli nefes nefese koşarak içeri girince karşı duvara çarptı. "H-kafalı hizmetçi!" Sör Esteban'dan bir mesaj var!"

Baş hizmetçi sakin bir tavırla geri döndü ama yüzünde yeşeren kaygıyı bastıramadı. Kalbim hızla çarpıyordu, gelmek üzere olan şey yüzünden gergindim.

Tyrant'ın Son BebeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin