"Iona benim!"
Genç kont, gözleri kan çanağına dönmüş, elinde bir hançerle Ridrian'a saldırdı. Ridrian'ı bıçaklamaya çalıştı ama öfkesi becerisinden daha büyüktü. Tamamen kaba kuvvet kullanıyordu ve dikkatli bir nişan alma yeteneği yoktu.
Ridrian hançeri kolaylıkla elinden düşürdü. Yere çarptı. Genç sayım şaşkınlıkla geri çekildi ve çılgınca silahını aradı. Ridrian, ölümcül bir atmosferle çevrelenmiş halde ona doğru yürüdü ve Lotuburu'yu genç kontun bandajlı boynuna doğrulttu. Genç sayının rengi soldu.
Ridrian, "Seni tek vuruşta öldürmeyeceğim," dedi. "Bu çok nazik olurdu."
Kılıcını biraz daha yukarı kaldırdı.
"O kirli ellerinle Iona'ya sarılmaya cesaretin var mı?"
Kılıcını yana doğru kesti ve kan eski ahşap zemine sıçradı. Genç kont sağır edici bir çığlık attı ve köşeye doğru uçan bir şey fark ettim. Birdenbire bunun genç kontun diğer eli olduğu aklıma geldi.
Ridrian, Sırada senin kirli yanağın var, diye hırladı.
Kara elleri yukarı kalktı ve genç kont kıçının üzerinde geriye doğru süründü. Her hareketinde yaralarından kan fışkırıyordu. Çok geçmeden odayı iğrenç bir koku doldurdu. Genç kont Ridrian'a korku dolu bir bakış attı, sonra bakışlarını bana çevirdi. Boğuk bir çığlıkla parçalanmış kollarını fırlattı.
"Ah, hayır," diye inledi. "Iona'yı bırakamam. Iona! Ahh!"
Sesi kulaklarımda hoş olmayan bir çınlamaydı.
"HAYIR!" O ağladı. "Yapma Piett! Ah!"
Ve sonra inanılmaz olan gerçekleşti.
Soyulmak bu muydu? Karşımdaki manzara o kadar korkunçtu ki neredeyse nefes alamıyordum.
Önce kaburgaları öne çıktı ve kıyafetlerinden yırtılırken çatırdadı. Daha sonra omuzları, ardından da dirsekleri ve dizleri geliyordu. Bütün kemikleri derisinin altından dışarı fırlıyor, tuhaf yönlere doğru kıvrılıyordu. Derisi karardı ve erimeye başladı.
"H-bedeni!" Çığlık attım.
Ridrian irkildi ve bana doğru döndü. Sanki beni korumak istermiş gibi tam önümde durdu.
"Bu bir iblis mi?" O sordu.
Theres'in gelişine tanık olduğundan birkaç kat daha hoşnutsuz görünüyordu. Göremedim ama kaşlarını çattığını görebiliyordum.
"Ahhh!" Genç sayım bir süre çığlık atmaya devam etti. Sonra durdu. Kemikleri erimeye başladı ve odayı kanından çok daha iğrenç bir kokuyla doldurdu.
Kuoooooooo. Ses, hareket etmeye başlayan ve bir iblis şekline dönüşen erimiş kemiklerin sıvı kütlesinden geliyordu.
Ridrian dilini şaklattı. "Ne kadar büyüye maruz kaldı? Neyse bu sefer daha iyi." Canavarla karşı karşıya kaldı. "Iona'nın sempatisini kazanmaya hakkın yok."
Kılıcını sakince kavradı. Lotuburu, efendisinin soğuk öfkesini yansıttı ve haftaya başladı. Bana el salladığında bir adım geri gittim.
Canavar tamamen şekillendi ve bir çığlık attı.
Kyaaaaaak!
"Ah!" Bu çığlıkla karşılaştırıldığında genç kontun sesi muhtemelen uyumluydu. İblisin çığlığı kulaklarımı patlatacakmış gibi hissettirdi. Ridrian'ın elleri havaya kalktı ve kulaklarını kapattı.
Şimşek kadar hızlı, vücudundan sular damlayan iblis saldırdı. Ridrian onun yanından uzaklaştı ve kılıcıyla saldırdı ama bu sanki suyu kesmek gibiydi.
Kalbim göğüs kafesimde çarpıyordu.
Kılıç çalışmıyor mu?
İblisin yaptığı her hareketle koku daha da kötüleşiyordu. Eşarbımı burnumu ve ağzımı kapatacak şekilde açtım. Ağlayacakmış gibi hissediyorum. 3 saniye sonra koku duyusunun felç olduğunu duymuştum ama sanki daha da kötüleşiyormuş gibi hissettim.
Şeytan yeniden canlandı. Ridrian'ın elinde damarlar belirdi.
"Bazı çöpler beni sinirlendiriyor." Derin bir nefes aldı. Sonra Lotuburu'yu havada kesti ve kalın, karanlık hava kılıcın üzerine yayıldı. Sanki kılıç kendi kendine büyüyordu.
"Seni hiçbir iz bırakmadan sileceğim," diye hırladı.
Kılıcını tekrar salladı. Öncekine göre daha az kesinlik hissi verdi ama sonuç tamamen farklıydı.
Karanlık hava iblisin bedenine dokunduğu anda, bir su balonu gibi patlayarak duvarlara sıçradı. Dokunduğu her şey sanki iblis asitten yapılmış gibi erimiş gibiydi. Acı dolu bir çığlık havayı doldurdu. Şeytan çığlık atıyordu.
Kya! Kyaaaaaaaa!
"İblis olmak sana daha çok yakışıyor."
Ridrian soğuk gözleriyle kılıcını salladı. Kılıç ona her çarptığında iblis patlıyordu. Şeytan küçülüyordu. Yenilgiye uğraması an meselesiydi.
İblisler güçlü ama ana karaktere yakın bile değiller.
Yeniden yaşadığımı hissettim. İblisler bu dünyadaki şeytani kabilenin kalıntılarıydı. Kılıç ustalığında oldukça yetenekli olmadığınız ya da ilahi güce sahip olmadığınız sürece onlarla yüzleşmek zordu. Ridrian'ın sadece kılıç ustalığıyla bir iblisten kurtulduğunu görünce onun romanın ana karakteri olduğunu düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği
Genç Kız EdebiyatıTrajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması umuduyla...