Angel Wings - Anna Purowska

14 1 0
                                    

8/10

Data: 08.01.2024

Eryk jest bystry i inteligentny. Pochodzi z zamożnej rodziny. Popołudniami gra i śpiewa w rockowym, znanym z coverów, zespole Wings. Kaja to jedna z najlepszych uczennic w szkole. Skryta i nieśmiała. Opiekuje się nią starsza siostra, Zuza. Obie wychowały się w domu dziecka. Dyrektor liceum proponuje Wingsom występ w Gwiazdkowym Przeglądzie Muzycznych Talentów, ale warunkiem jest zagranie własnej kompozycji. Eryk w poszukiwaniu inspiracji do stworzenia tekstu piosenki sięga po poezję. Przez przypadek trafia na blog Angel Wings, którego nazwa od razu do niego przemawia. Zaczyna czytać teksty, wiersze, i choć trudno mu się do tego przyznać, jest zauroczony tajemniczą autorką bloga. W końcu decyduje się napisać do niej wiadomość...

Chłopak, który ma wszystko, i dziewczyna, która o wszystko musi zawalczyć sama. Czy mimo że pochodzą z różnych światów, mają szansę na miłość?

***

Angel wings trafiło w moje ręce zupełnie przypadkiem na targach książki. Dałam się skusić śliczną okładką oraz możliwością zdobycia dedykacji od koleżanki po piórze, Anny Purowskiej. I co najważniejsze - to YA, więc byłam podwójnie ciekawa, w końcu moje klimaty. Muszę przyznać, że bardzo mi się podobała. Według mnie to jedna z lepszych polskich młodzieżówek i do tego dzieje się w Polsce! Sympatyczni bohaterowie, każde ze swoim bagażem życiowym, ale bez zbędnych dram czy toksycznych relacji (no chyba że w tle). Bardzo ciepła i przyjemna lektura. Troszkę brakowało mi pazura w relacji między Erykiem a Kają, aczkolwiek to ich uczucie slow burn miało swój urok. Czytało się szybko i lekko. Z chęcią poznam inne książki Ani, a na pewno sięgnę po kolejną część Angel wings.

Recenzje CzarownicyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz