"Słuchaj swojego serca" - Kasie West

139 9 3
                                    

10/10

Data: 29.09.2018

  "Kate Bailey nie przepada za rozmawianiem z ludźmi. Woli spędzać czas samotnie, nad jeziorem, ciesząc się ciszą i spokojem. Właściwie sama więc nie wie, dlaczego dała się namówić przyjaciółce na dołączenie do zespołu tworzącego popularne szkolne podcasty. A już na pewno nie spodziewała się, że to ona go poprowadzi. I co, ma teraz odbierać telefony i udzielać porad na antenie? Ha, ha.

Wygląda jednak na to, że Kate dobrze sobie radzi w narzuconej roli. Pewnego dnia odbiera telefon od anonimowego chłopaka, który prosi o radę w sprawie swojej sekretnej miłości. Dziewczyna jest przekonana, że rozmawia z superprzystojnym Diego Martinezem o Alanie, swojej najlepszej przyjaciółce. 

No tak, łatwo i przyjemnie jest doradzać innym, trudniej zastosować te rady w swoim własnym życiu... "

***

Słuchaj swojego serca, to kolejna książka Kasie West, którą mogę zaliczyć do jej najlepszych dzieł. West chwali się, że to jej dziesiąta wydana książka, a ja mogę śmiało stwierdzić, że dała w niej popis swoich możliwości. Książka wyróżnia się przede wszystkim tym, że nie od początku wiedziałam, kim będzie wybranek serca głównej bohaterki, choć miałam swoje podejrzenia. Z jednej strony przystojny i sympatyczny Diego, który niestety wpada w oko najlepszej przyjaciółce Kate, z drugiej strony niesforny Frank, należący do rodziny, za którą Kate nie przepada.

Całość idealnie dopełnia fabuła, zmaganie się Kate z prowadzeniem podcastów i dawaniem dobrych rad, choć nie przepada za byciem w centrum uwagi i czuje się najlepiej sama ze sobą oraz, już tradycyjnie, genialny sarkazm głównej bohaterki. Właściwie wszystkie postacie, które pojawiają się w tej historii są ciekawi i nietuzinkowi.

Jestem pełna podziwu dla Kasie West, że wciąż ma pomysły na kolejne książki. Nawet, jeśli bohaterki nie różnią się zbytnio od siebie, a główny wątek, czyli miłość, pozostaje ten sam – to cała reszta za każdym razem mnie zaskakuje. No i przede wszystkim, jak zwykle, całość czyta się bardzo przyjemnie i szybko.

Książkę zdecydowanie polecam! 

Recenzje CzarownicyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz