ඩික්සන් මගේ පොට්ටනිය මිරිකනකොට මන් උගේ අත කෙනිත්තුවා.....හැමදාම මට යටත් වෙන්න බෑනේ මූට....ඒත් ඌ අත ගත්තේ නෑ....මූ ආස මිරික මිරික ඉන්න...
ඊට පස්සේ මන් හිටන් ඉද්දිම ඌ කොන්ද කෙලින් කරලා වාඩිවෙලා මගේ කලිසම උඩින් පොට්ටනියට හාච්චියක් දුන්නාම මගේ කකුල් ජෙලි වගේ සෙලවෙන්න ගත්තා කියහන්කෝ...ඒත් මන් ඉවසුවා.....
ඩික්කියා මගේ තික් තයිස් හෙමීට අතගෑවා උගේ බිග් හෑන්ඩ්ස් වලින්.....හම්මෝහ් සැප....
කලිසමට යට කරපු මගේ ෂර්ට් එක ඌ උඩට උස්සලා ගත්තේ වල්මත්වුන දුඹුරු ඇස්වලින් මන් දිහා බලන ගමන්....ඌ ලෑස්ති වෙන්නේ මොකටද කියලා මට තේරුනා....සාජ්ජයක් දාන්න...පිස්සු කොම්ලා!
එකපාරටම මට මතක් වුනා කියහන්කෝ නෙහාර කොල්ලා කකුල හරහා ගහපු බෙල්ට් පාර....මේ මිනිහා ඒක දැක්කොත් විනාසයි.. මාත් ඉවරයි...තාත්තාත් ඉවරයි...
මන් කලබල වුන නිසා උගේ උරහිස් වලින් අල්ලලා ඌව මගේ ඇඟෙන් ඈත් කරනකොට ඩික්සන් මගේ මැණික් කටුවකින් අල්ලගත්තා තද කරලා....
"Any problem?..."
හම්මට මුගේ ඩැඩී වොයිස් එක...ඩික්කියා මගේ අත අතාරින්නේ නැතුවම හිටගෙන කකුල් මාට්ටුවක් දාලා මාව බිම දැම්මා කියහන්කෝ...
හැබැයි මගේ ඔළුව බිම නොවදින්න ඌ වේගවත් වෙලා ඔළුවට යටින් අත තිබ්බා.....මෙව්වනේ ඩෝ එකට එක කිරිලි ඒත් රිද්දන්නේ නැතුව....හික්ස්....
ඩික්කියාගේ අත උඩ මගේ වීර ඔළුව...ඌ මගේ මූණට එබුනා....අපි ඇස් දිහා බලා හිටියා....
මේ ඇස් දිහා බලන්...
දැන්වත් කියන්න ප්ලැටිනම්....
උඹ ගේ ද මම ගේ ද අපි ගේ වගේද කියලාආආආ...
දැන්වත් කියන්න ප්ලැටිනම්... 🎶මෝල තදවුන ඩික්කිගේ සීතල ඇඟලි මගේ ෂර්ට් එකටයි බැනියමටයි යටින් බඩ උඩ එහෙ මෙහෙ යන ගමන් ඌ මගෙ මූණට පහත්වෙලා කම්මුලක් දිගේ නහය ගෙනිච්චා.....
උගේ ඇඟිලිවල මැජික් ටච් එකට මගේ සුදු බණ්ඩිය හැකිලුනා....දැන් මට හතිය හැදීගෙන එනවා....
මන් අත් වලින් උගේ බනිස් මිරිකුවා..ඊයේ මන් උගේ බොඩිය හූරපු නියපොතු පාරවල් තාමත් තියෙනවා...ආඩම්බරයි ඩෝ....රාධේනාඩෝ පුක්වින්චිගේ ටහිකෙන සිතුවමක්!...
YOU ARE READING
රාධේ (Non-Fiction)
Non-Fictionඔහු ගින්නක්...ඔහු අයිස් කන්දක්....උණුසුම් සටනක් අතර දළුලා නැගෙන පාසල් ප්රේමයක්! Start - October 16, 2023 End - Ongoing