5.

3.6K 78 1
                                    

Z pohľadu Ryana

Justin ma típol a ja som začal rozmýšľať. Musím niečo zistiť. Pribehol som za sestričkou, ktorá mi to oznámila. Celý čas sa o §u starala. „Pán Butler, čo vy tu ešte?“ milo sa ma opýtala sestrička. „Neviem, kam by mohla ísť. Neviete mi niečo povedať?“  žobral som aspoň o jednu vetu, ktorá by mi mohla pomôcť. Zľutovala sa nado mnou a začala rozprávať. „Dnes ráno prišla slečna a uviedla meno pacientky. Potom ju doktor vyšetril. Podpísala papiere o prepustení a odišla s tou istou slečnou, čo nám povedala jej meno. Nepredstavila sa však.“ Doslova som čumel na sestričku. „Slečna?“ opýtal som sa. „Svetlé vlasy, hnedé oči. Veľmi mladá, mohla mať 15-16. Bola elegantne oblečená.“ Opísala mi ju sestrička. „Už len posledná vec. Uviedla núdzový kontakt?“ „Poďte za mnou. Ale o tomto nesmiete nikomu povedať, inak budem mať veľké problémy.“  Usmiala sa sestrička. „Samozrejme, vážim si to.“ Uistil som ju. „Slečna Angela Collins, núdzový kontakt.. A tu to je. Slečna Jazmyn Bieber.“ Rozprávala viac menej pre seba. Zmrazilo ma. Jazmyn? „Ďakujem.“ Povedal som sestričke, ktorá odchádzala. Toto musím povedať Justinovi. Hneď po prvom pípnutí mi zodvihol. „Máš ju?“ „Nie. Daj ma na hlasitý.“ „Už“ počul som rozruch. Chlapi si pravdepodobne sadali okolo mobilu. „Viem, ako sa volá. Angela Collins.“ „A čo  s tým?“ skočil mi do reči Riley. „Nechajte ma dohovoriť. Nevedeli sme jej meno povedať doktorovi, pamätáte? Dnes ráno tu asi bola Jazmyn a doplnila to. Nie som si istý, či to bola ona. Ale podľa popisu sestričky hej. Angela uviedla ako núdzový kontakt Jazmyn. To viem určite a potom s ňou odišla. Teda, ak to bola ona.“ Všetko som im objasnil. „Čo by tu robila Jazmyn?“ opýtal sa Chaz. „No čo asi? Prišla za nami.“ Vyštekol Fredo. Už musel byť nasratý. Jazmyn mal veľmi rád a to isté platilo aj pre Angelu. „Ale prečo by sa neozvala? Keby tu bola, tak by som to vedel.“  Rozmýšľal Justin. „Kontroluješ všetko, ale svojich súrodencov nie.“ Nevinne sa pridal jeden z chlapov.

Z pohľadu Angely

Mali sme v pláne ísť ku mne domov, ale nejako sa to zvrtlo. Keď sa Jazmyn dozvedela, že som štyri roky nenakupovala, ihneď nám zmenila plány. S Jaxonom sú dvojičky. Bieberove okolie je fajn. Môžem sa im zdôveriť. Pôsobia tak milo. Zistila som jednu podstatnú vec. Jazmyn je nákupný maniak. Prešli sme všetky obchody v nákupnom centre. Jazmyn však dnes robila iba poradcu. Jaxon sa k tomu vyjadril z mužského hľadiska. Odporučil mi väčšinou legíny, tričká, ktoré odhaľujú pupok a asi 10cm opätky. Na to som sa však nahovoriť nedala. Tenisky sú tenisky. Pár som síce kúpila, pretože Jaxonovým psím očiam sa odolať proste nedá. To mi potvrdila aj Jazmyn. Tašky sme odložili do auta a išli sme sa najsť. Sadli sme si do reštiky a prezerali menu. Jaxon sa pozrel smerok ku dverám. Stál tam nejaký chlapík. Otočil sa naspäť k nám. „Angie, vieš sa brániť, však?“ ustarostene sa na mňa pozrel. „Jasné! Koho mám zlikvidovať?“  zvedavo som sa opýtala. Adrenalín v krvi som nemala už veľmi dlho. A úprimne? Strašne mi to chýbalo. Ukázal na chlapíka pri dverách. „Jazmyn, vieš o čom to tu Jaxon trepe?“ pozrela som sa na ňu. Nechápala som. Žeby Justin dovolil, aby dvojičkám ublížili kvôli biznisu? Nemyslím si. Z nášho rozhovoru  predtým som pochopila, že majú k sebe naozaj blízko a Bieber by na nich nenechal dopustiť. „Mali sme s nám biznis. Chcel nás odrbať, ale na nás s Jaxonom nemá nikto.“ Uškrnula sa Jazmyn. Takže vlastný biznis mimo Biebera. „Máte iskru.“ Zasmiala som sa. Vôbec na sebe nedávali poznať, že je to možno posledná chvíľa ich života. Im nikto ublížiť nemôže. Pozrela som sa na toho chlapíka. „O 20minút je ten chlap mŕtvy. Mohol by byť hneď, ale sú tu svedkovia. Jaxon, čakaj vzadu pri kontajneroch. Spadne tam telo toho bastarda. Len to potom zapáľ a uisti sa, že zhorel. OK?“ Jaxon sa usmial a žmurkol na mňa. Vstala som a išla za chlapíkom. Už som len počula Jazmyn, ako drgla do Jaxona a povedala mu, nech ma nebalí.

Z pohľadu Jazmyn

Keď Angie odišla, drgla som do Jaxona. Balí Angie aj napriek tomu, že vie, že je od neho staršia a po ďalšie, skončí s niekym z Justinovho gangu. Určite! Chalani ju majú radi. Jaxon odišiel ku kontajnerom. Angie sa bavila s tým sviniarom. Objednala som si jedlo a sledovala ich. Angie využíva svoj talent. Má ho omotaného okolo prstu a to ešte len k nemu prišla. Fajn. Sústreď sa zlato a počúvaj ich! „Takže ty sa poznáš s Bieberovcami?“ uchechol sa Nick a naše meno vyslovil s odporom. Ak by to nezničilo akciu, tak by som mu ukázala, čo sme zač. Angie , uhraj to nejako, prosím. Potichu som zašeptala. Ak povie niečo špatné, tak ju Nick zabije. „Zlatíčko, jasné, že sa s nimi poznám. Inak by sme tu spolu nesedeli. Práve som sa tu presťahovala a dvojičky som stretla na letisku. Dnes mi pomáhali s nákupmi. Chcelo to zmenu.“Usmiala san a toho slizského hada. Ja by som to v živote nedokázala. Vzala  si bez opýtania cigaretu z krabičky a zapálila si. Rukou zašla pod stôl. Už som nemala výhľad. Nickovi žiarili oči, takže z nej musel byť vzrušený. „Poďme ku mne.“ Navrhol jej Nick. „Nie.“ Pobozkala ho. „Chcem ťa tu a teraz.“ Odporovala Angie. „Fajn. Poďme.“ Zahryzol jej Nick do pery. Odišli na toalety. Srdce sa mi strašne rozbúšilo. Vyľakane som sa pozerala smerom k veckám. Nebolo mi všetko jedno. Záleží mi na nej a Justinovi tiež, aj keď to nechce priznať. Zlomil sa ako malé dieťa, keď zistil, čo sa jej stalo. Vyplašený mi potom zavolal a všetko do detailov opísal. Zaplatila som účet a popíjala drink. Teraz za Jaxonom nemôžem ísť. Nemá rád, keď ho sledujem pri takých veciach. Aj keď ja robím ešte horšie veci. Čakala som už päť minút. Som nedočkavá. Odrazu som videla vychádzať z toaliet Angie. Vyvalila som na ňu oči. „Tak čo?“ vyhŕkla som. Váhavo sa na mňa pozrela. Do riti! Niečo sa muselo pokašľať.

Prepáčte, že tak neskoro. Ale ja si story píšem do zošita a potom to prepisujem no a dneska musím strížiť brata.. Mám už dopredu napísané ďalšie dve časti, tak sa budem snažiť ich rýchlo napísať tu... :)

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat