Z pohľadu Chloe
"Takže ehm... prepáč, meno neviem. Kam to vlastne máme ísť? U Caige'a som nebola už riadne dlho a cestu si nepamätám," trošku hanblivo som priznala. Načo by som aj mala priznávať, že nepoznám cestu? Vždy, keď som tam išla, tak som dostala adresu. Tú som si pekne krásne nádherne dala do GPS a už sa mi šlo ako nikdy. Pustila som si moje hity podľa ročného obdobia a nálady a šlo to samo. Momentálne je to však o inom. Sedím v aute s Justinom, nejakým milým chalanom a ďalšími dvoma debilmi. Nemajú tu ani žiadne CD-čka, čo je veľká škoda.
Nemusela by som spievať, stačilo by mi, keby tu hralo aspoň niečo, čo sa dá počúvať. V rádiu je vkuse nejaký hosť a bľaboce o svojej novej pesničke. Ak by bola vážne dobrá, nemuseli by ju toľko chváliť a obkecávať. Rovno by ju pustili. Neznášam takéto voloviny. Nedáva to logiku. Keď tá pesnička nakoniec nie je dobrá, tak si ju človek aj tak vypočuje len raz a potom ju hneď vypne. To dá logiku aj sprostému. "Cestu nepoznám ani ja. Pozná ju iba tuto pán vodič," zasmial sa, keď uvidel výraz "pána vodiča". "Ako sa voláš?" znenazdajky sa ho opýtal Justin.
Nečakala som, že by práve Justin chcel niekedy nadviazať konverzáciu. Jedine ak by v tom bol nejaký háčik a on mal skrytý zámer. Budem mu však dôverovať a nechám to tak. Nemusí byť Justin predsa zakaždým sviňa. Alebo sa mýlim? Vieš, ako sa vraví. Dôveruj, ale preveruj. Ale no tak. Nemusí byť zase až taká nedôverčivá. Navyše je to Justin. Miluje ho a on miluje ju. Myslíš si, že by ju takto vedome klamal? Presne, je to Justin. Miluje ma a ja milujem jeho. "Som Lucas," predstavil sa mladý Justin. "Som Justin. Justin Bieber, ale mňa už určite poznáš," podal mu ruku Justin.
"Justin, nenaparuj sa," keby ste ho len videli. Myslí si, že je nejaký pán sveta alebo čo. Ale musím uznať, že pri tom vyzerá neskutočne chutne. Justin vypol hruď a hrdo sa do nej buchol. Malo to mať efekt alá mačo, ale vyzeral skôr ako rozzúrená gorilla. Začala som sa smiať. "Strašne sa podobáš na jedného chalana, preto sa pýtam," na koho sa môže Lucas podobať? Mne nikoho nepripomína. Ani známeho, ani neznámeho. "Koho? Orlanda Blooma?" zaujato sa opýtal Lucas. Je s ním sranda. Nerozumiem, prečo pracuje pre Caige'a. Ten chalan by si zaslúžil lepšiu robotu.
"Nepreháňajme zase," zasmial sa Justin. Lucas sa na neho sklamane pozrel. "Nenaťahujte ma tak. Je to voči mne nefér!" Lucas mu vyká? Myslela som si, že keď si podali ruky, tak to automaticky znamená, že si tykajú. Asi sa mám v Justinovej reči ešte čo učiť. Ja sa s nikým nezoznamujem. To je výhoda. Aspoň nemusím riešiť takéto somariny. Väčšinou rozprávame bezrodovo. Jednoduché riešenie. "Jeden chalan, čo pre mňa pracuje. Volá sa Jake. Strašne sa na seba podobáte," počkať. Čo? Jake? Je to možné, ale tá podoba je úplne minimálna. "Douglas?" ozval sa Lucas. "Hej, presne ten," prikývol Justin.
Z pohľadu Lucasa
"No to ma poser," si robí zo mňa prdel? Môj bratranec, ktorý bol odjakživa z nás všetkých, čo sme rovnaký ročník najmenší a najhanblivejší teraz pracuje pre Justina Biebera a je v jeho gangu. Neverím. "Určite dnes nie je 1.apríl?" to mi nikto neuverí. Jasné, že mi to nikto neuverí, keďže to nebudem mať komu povedať. Ani o svojej a teraz už ani o Jake'ovej práci. Pane bože. Takto prehnane som nereagoval, ani keď som sa dozvedel, že ma vzali ku Caige'ovi. "Nie, určite nie," so smiechom odpovedal Justin. "Môžeš mi povedať, čo ťa na tom tak vzalo?" nadviazal na konverzáciu Justin.
"Vzalo ma na tom úplne všetko. Už od decka bol Jake hanblivý a malý. Človek sa ho bál dotknúť, nedajbože do neho strčiť, aby sa náhodou nerozpadol. Bol ako z porcelánu. Keď sa s nami hral na naháňačku alebo niečo, vždy bol posledný. Proste taký slaboch. Nikto o ňom od jeho 18-ky nevie a vy mi zrazu poviete, že pre vás pracuje. Je to šok kurva!" ani neviem ako to všetko zo mňa vyletelo. Otvoril som ústa a odrazu bolo všetko von spolu aj s nadávkou. Nadávať nezvyknem, pretože som originál z katolíckej rodiny.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...