Spravila som skupinu pre tých, ktorý čítajú túto story. Skupina je však tajná, pretože sa chcem vyhnúť haterom. V komentári vám zanechám môj facebook, takže ak by ste mali záujem byť v tej skupine, napíšte mi. Poteší ma to :) XOXO
Z pohľadu Jazzy
Angie s Justinom sa rozprávali v kuchyni snáď celú večnosť. Jaxona to prestalo baviť a tak išiel nájsť chalanov. Mna sa už tiež zmocnila nervozita a tak som vošla do kuchyne. „Prepáčte, že vás ruším hrdličky, ale čo máte na programe?“ tie hrdličky som si nemohla odpustiť. Justin tam stál urazený ako malé dieťa. Bolo to vtipné. „Možno pôjdem za Amandou a..“ nestihla Angie dopovedať svoje plány, keď jej skočil do reči Justin. „Chystáš sa za Amandou? Veď si mi nič nevravela a k tomu, bola si pri nej včera. Nemyslíš si, že je to trochu prehnané vzhľadom k tomu, že si jej zabila otca?“ tento rozhovor pôjde zase mimo mňa. No skvelé! Bieber, prečo mi takto komplikuješ život? Stačilo, ak by si povedal ´dobre zlatíčko, ja si zatiaľ niekam zájdem s chalanmi, pôjdeme pozrieť Clarka´ alebo neviem čo. Ale pánko dokonalý musí mať o všetkom prehľad. „Veď práve, že som jej zabila otca. Chceme spolu stráviť trochu času, pokiaľ som v Miami. Aj tak čoskoro odcestujeme, tak sa nemáš prečo znervózňovať, zlatko,“ Angie si moc nelámala hlavu nad tým, že Justin vybuchol. Asi si už zvykla. Je prispôsobivá, no nie príliš. Toto ešte len bude sranda. Justin nemá rád, keď mu niekto kládie odpor a Angie to robí v jednom kuse. Vidno, že ju miluje, pretože inak by ju už rozporcoval na kúsky. „Čoskoro odídeme a my sme si tu zatiaľ nič neužili,“ rozhodil rukami Justin ako malé dieťa. „Hej, ak ju takto budeš kontrolovať, tak sa bude ožierať častejšie ako ty z toho zúfalstva,“ nedalo mi sa z neho nezasmiať. „Presne, potrebujem slobodu,“ cmukla na neho Angie. „Si gazela alebo čo?“ s ironickým podtónom v hlase reagoval Justin. S Angie sme sa rozrehotali. Bieber, tak toto si zabil! Doslovne.
Z pohľadu Angely
Keď sme sa s Jazzy začali smiať, tak to Justina vytočilo. Nebudem riskovať ďalší z jeho výbuchov, lebo by som sa už neovládla. „Gazela nie som, inak by si so mnou nechodil,“ dala som mu pusu na obmäkčenie, „ale vieš čo? Mám nápad. Čo keby sme išli k Amande spolu a potom by sme si dali nejakú romantickú večeru?“ ak by išiel Justin so mnou k Amande, tak by z toho mohol byť skvelý večer. Nič hrozné by sa nestalo, pretože by sa len spoznávali. Alebo by sme sa hrali so Stef. Pri spomienke na ňu sa mi na tvári okamžite vytvoril úsmev. „Takže?“ spravila som puppy face. Psie očka zaberajú na každého a neverím, že by im odolal. „Nie,“ zaťato odpovedal. Takže psie oči nie. „Stef sa na teba tešila. Bude sklamaná. Ničíš detské sny, Bieber,“ otočila som sa a išla som smerom von z kuchyne, keď zrazu na mňa zakričal. „Fajn, idem,“ stačili mi tie dva slová. Od radosti som sa rozbehla k nemu a vyskočila na neho. „Ale za to chcem veľkú pusu,“ vydierač, „a od teba tiež, Jazzy,“ zasmial sa. „Neverím. Vydieraš vlastnú sestru? Asi by som mala začať žiarliť,“ vlepila som mu veľkú pusu. Konečne zoznámim Amandu s Justinom. Určite si padnú. A malá Stef z toho bude mať tiež radosť. Len dúfam, že bude doma a nebude sa niekde túlať. Justin by ma v tom momente zabil. „Na ktorú sa mám prichystať?“ trochu otráveným hlasom sa ma opýtal Justin. „Myslela som si, že to bude príjemné popoludnie. Ale keď máš vyzerať takto zkysnuto celý večer, tak nemusíme nikam chodiť. Teda ty nie, ja tam určite pôjdem,“ po tom, ako som sa na neho pozrela, ma prešla chuť kamkoľvek ísť. Zišla som z neho. Tak ja sa snažím, aby spoznal moju malú hŕstku známych a on sa tvári, akoby som ho s Jazzy celý deň vláčila po obchodoch. „Nekrič, bolí ma hlava,“ povedal, akoby to bolo v tom momente najdôležitejšie. „Asi sa odtiaľto odpracem,“ opatrne nám oznámila Jazzy oznámila svoje plány. „Nikam nechoď. Vyrazíme si niekam spolu. Možno Justina prejde tá úžasná nálada, kým tu nebudeme,“ hnusne som sa pozrela na Justina a odišla som do svojej izby, aby som sa prichystala. Ešte neviem, kam s Jazzy pôjdeme, ale určite nechcem vidieť Justina celé dopoludnie. „Počkaj, idem s tebou,“ zavolal na mňa Justin. „Neunúvaj sa,“ otvorila som dvere na svojej izbe a vletela som dnu ako fúria. „Ja to myslím vážne, pôjdem tam s tebou,“ inakším tónom hlasu povedal Justin. Tento tón u neho nepoznám, ale momentálne ani nemám chuť ho spoznávať.
Z pohľadu Justina
S miernym strachom som nasledoval Angie do jej izby. Nechápem, prečo musí tak prehnane reagovať. Jednoducho sa mi nechce ísť za nejakou Amandou. To je to taký problém, bože. Som po opici, bolí ma hlava a do toho ešte po mne Angie vrieska, pretože sa mi niekam nechce ísť. To je také ťažké pochopiť, že mi je na dve veci? Neviem, aké pocity vo mne prevládali. Neviem ich identifikovať. Svojim spôsobom to bola ľútosť spojená s hnevom, no nebolo to len čisto o tom. Keď som videl ako vyvádza kvôli jednej návšteve, tak ma to vytočilo. Ak jej poviem, že s ňou pôjdem, tak to z mojej strany bude brať ako ospravedlnenie, no zároveň bude ešte stále nasratá, takže nikam nebudem môcť. Logika alá Bieber a vždy funguje. Krásny a inteligentný. Takého chlapa nestretneš na každom rohu. Som narcis. Trochu väčší narcis. Ale to je typické pre našu rodinu. Jazzy s Jaxonom na tom nie sú o nič lepšie. „Môžeš ísť do riti a nemusíš sa vraciať,“ hodila po mne najväčší vankúš, ktorý v danej chvíli mala po ruke. Skvelé, plán sa vydaril. „To by som ti príliš chýbal, shawty,“ cmukol som na Angie a odišiel som. Dnešnú dávku hádok by sme mali za sebou. Idem za Fredom. Ten mi zlepší náladu. Na schodoch som sa zrazil s Jaxonom. „Čo tu chceš? Myslel som, že si už vypadol,“ sykol som na neho. Nie žeby som ho nemal rád, ale momentálne tu len zavadzia a spôsobuje samé hádky. „Keď ti tak vadím, tak sa tu asi nasťahujem. Angie bude pri tebe určite potrebovať objatia a celý večer utešovať. Myslím, že sa tejto úlohy zhostím ja. Záchranca Jaxon. Neznie to až tak zle, čo myslíš braček?“ zasmial sa mi do ksychtu Jaxon. Hnev vo mne sa vzburcoval na maximum. „Ešte jedno slovo a vrazím ti ďalšiu. Tentokrát však z toho nevyviazneš iba s rozbitou perou,“ zaťal som ruky vpäsť. Hánky som mal cele biele od zlosti.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...