Špeciálne venovanie:
KatulikKalatowa, janka263,FekovLenka,TatianaZeevi,natashkaJB,veronca147 a grifinka... :) moje keci sú na konci a sú DOLEŽITÉ!
Z pohľadu Chloe
"Chloe, no tak, Chloe" cítila som, že so mnou niekto trasie. Pootvorila som oči. Zistila som, že je to Ryan a má na tvári ceklom zúfalý výraz. "Ju-..." nemám dosť na vyslovenie jeho mena. Je to pravda pravdúca a navyše odišiel a nechal ma tu ako prašivého psa. Chápem, že mi vyčíta moje konanie a akceptujem, že ho neschvaľuje, ale odísť len tak bez toho, aby sa vôbec neobzrel? "Justin.." s veľkou námahou som to vyslovila. Teraz musím byť silná.
Musím to vydržať. Musím sa pomstiť Rosalie a vrátiť jej všetko, čo mi kedy v živote spravila. Pýtate sa, čo mi spravila? V hlave som zalovila medzi spomienkami, kým som našla tú správnu.
Rosalie mala narodeniny a tak sme pre ňu spravilu oslavu. Celý dom bol ovešaný ružovými bálonikmi. Malými aj veľkými, rôznych tvarov. S mamou som jej upiekla tortu. Konečne som mohla pomáhať v kuchyni, pretože doteraz som tam chodila akurát najesť sa. Odkedy Rosalie rozbila mame jeden z tanierov z novej súpravy a zvalila to na mňa, mala som zákaz motať sa bezdôvodne v kuchyni. Áno, aj také niečo dokázala na mňa zvaliť.
Mama vtedy po mne hodinu vrieskala ako nepríčetná. Ako som si dovolila ísť do kuchyne robiť si sama jesť, keď som mala počúvať Rosalie? Prečo som si vzala práve tento tanier? Odpoveď je jednoduchá. Rosalie zbožňovala ružovú a tie taniere boli ružové! Prečo som to nepovedala mame a hneď som sa nepriznala, ale klamala som a zvaľovala to na Rosalie, čo bola nepríčetná lož? (Neviem, kto na koho zvaľoval.)
Na stole bolo poukladané detské šampanské a okolo neho dookola ružové plastové poháre. (Z praktického hľadiska to bolo pre mamu lepšie.) Plastové taniere položené na stole hneď pri koláčoch, ktoré hírili rôznymi farbami. Niektoré boli modré, iné zelené. Každý koláčik mal iný tvar a pripomínal alebo skôr zobrazoval niečo iné. Vyzeralo to vážne úžasne. A koľko času nám to vzalo, kým sme to vôbec pripravili.
Mama ma vtedy uvoľnila zo školy. Rosalie tam musela a mama ma ospravedlnila výhovorkou, že ma bolí brucho a zájdeme spolu k doktorovi. Ona na to skočila a odišla do školy. Otec ju v škole vyzdvihol a priviezol aj s kamoškami ako každé poobedie domov. Nechápem, prečo nemohli chodiť peši. Ja som musela. S mamou sme boli natešené, ako Rosalie zareaguje.
Čakali sme niečo ako v rodinných komédiách, že sa nám hodí okolo krku a bude pišťať od šťastia. Namiesto toho si znudene poobzerala všetko, čo sme pre ňu pripravili. Oči jej nachvíľu zažiarili šťastím, ale keď uvidela farebné koláče, iskry v jej očiach sa premenili na iskry hnevu. Začala vrieskať, či nedokážeme nič poriadne zorganizovať. "Je to tak veľa, keď chcem mať všetko ružové? Ste sprosté alebo slepé, že nedokážete rozoznať ostatné farby od ružovej?!" vrieskala a odišla do izby. Ružovej izby.
Viem, že som pre ňu nikdy nebola dosť dobrá, ale nemusela mi to takto dokazovať pred mamou. Stačilo, že mi to pripomínala každú minútu môjho života. Pred mamou sa tvárila na perfektné dieťa a pritom to bola len obyčajná rozmaznaná suka, ktorá si nevedela nič vážiť. Dovtedy som bola rovnaká ako ona. Síce som o dva roky od nej mladšia, ale vtedy som si uvedomila, že nechcem byť ako ona.
Nechcem byť dôvodom, pre ktorý mama plače. Nechcem byť dôvod, prečo sa otec s mamou háda. Nechcem byť povrchná a odkopnúť ľudí len preto, že všetko nie je ružové. Aj keď tie koláčiky mali zvnútra ružovú náplň. Ona to nezistila, pretože na to bola príliš povrchná. Odvtedy o mňa ani len nezakopla. Stále bola so svojimi "príveskami" alá Sme dokonalé. Pritom každá z nich mala svoje tajomstvá a jedna druhej navzájom ohovárali riť.
A vďaka môjmu daru mi stačilo len čuchnutie o jednu z nich a vedela som všetko. Niekedy viac ako som vedieť potrebovala, či chcela. Oveľa viac. Toľko hnusných svinstiev bolo v každej z nich, že keby každá vedela všetko, tak si môžu dať stretko v psychiatrickej liečebni.
Z pohľadu Ryana
"Justin," potichu povedala Chloe. Síce má ledva otvorené oči, ale podľa hlasu je poznať, že Justin jej musil ublížiť. Niečo mi ušlo? Veď len predchvíľou tu bol. Čo jej stihol spraviť za tých pár minút, čo sme ho nemali na očiach? Sme kamoši aj napriek tomu, že sme od neho odišli, ale je to debil. Vie, že ju miluje. Ona vie, že miluje jeho. On vie, že ona ho miluje. Tak nechápem, prečo sa stále správa ako malé decko a neustále jej ubližuje tým, že sa spolu hádajú.
V starom dome sme zažili kopec ich hádok, ale aj iných vecí (tie zvuky pri ich "udobrovaní" sa nedali prepočuť). "Chloe, no ták, otvor oči maličká," ako veľmi to bolí, keď vidíte svojich blízkych v takomto stave. Nechápem, ako jej mohol Justin takto ublížiť. Toto si ešte doskáče a bude ho to bolieť minimálne tak, ako to teraz bolí ju. Keby že neviem, že je to Angela tak to nejak moc neriešim, veď jedna baba hore-dole, ale týmto sa situácia úplne mení.
"Chloe," zmocňovala sa ma panika. Otvorila oči a jemne sa usmiala. "Už mi to nerob," pohladil som ju po líci. Mala by si oddýchnuť a najlepšie by bolo, keby sa na ňu pozrel nejaký lekár. Teoreticky by to mohla spraviť aj Yasmine, ale myslím si, že by sa od toho nedokázala emočne odpútať a myslieť racionálne, čo by nám príliš nepomohlo. A navyše je v Miami a my v L.A.
Prikývla hlavou na znamenie, že to berie na vedomie. Keby to aspoň myslela vážne, ale ona to určite berie ako ďalšie zbytočné keci. "Mobil..." spýtavo sa na mňa pozrela. "Má ho Clark," vystrašene sa na mňa pozrela. "Stále pípa," snáď ju to aspoň trochu upokojí. Prikývla. Zdravie má v prdeli, ale stále rieši všetko naokolo namiesto toho, aby sa dala konečne dokopy.
"Och, dievča zlaté. Raz ma z teba trafí šľak" vzdychol som si a ani som si neuvedomil, že som to vyslovil nahlas. Na to, že som to povedal nahlas ma upozornila až Chloe, keď zakňučala. Došľaka. "Nezmlátiš ma kvôli tomu, však nie?" zasmial som sa z jej výrazu. Keby mohla, tak ma teraz na mieste zabije alebo rovno pochová zaživa. Tomuto sa hovorí šťastie.
Moje bullsihty :D Vyjadrite sa prosím :)
-mám nejako nazývať časti alebo vám stačí číslovanie?
-na fb je skupina Angel Of Death (Story with Justin Bieber) pridajte sa
-kto má hrať Rosalie? V príbehu sa bude vyskytovať často
-chcete, aby sa tam ešte objavila Yasmine?
-mám na bok pridávať pesničku k časti alebo nie?
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...