51.

2K 48 4
                                    

Z pohľadu Justina

Angie nás pretočila. Viac si už nepamätám. Zobudil som sa ráno na tlak a obrovské trieštenie v hlave. „Kurva!“ sykol som, keď ma hlava rozbolela ešte viac. Ľahol som si naspäť. Možno mi to pomôže. V zápetí som to však oľutoval. Obsah môjho žalúdka sa dral von nesprávnym  otvorom. Postavil som sa čo najrýchlejšie v rámci mojich možností a utekal som na záchod. S hlavou už naklonenou nad záchodovou misou som nemohol zavrieť dvere, aby to celé Angie nepočula. Len čo to celé trochu prestalo, pozrel som sa, kde sú dvere. Hlavou som sa vrátil nad záchod. Asi tu strávim ešte dosť času. Nohou som buchol do dverí. S treskotom sa zavreli. „Kurva, kurva, kurva!“ zobudím Angie a celé to bude v prdeli. Po chvíli som počul len tresnutie dverí. Takže sa zobudila. Asi nie je príliš nadšená prebudením. Nejako som sa pozbieral od záchodu. Chce to poriadnu sprchu. Vyšiel som zo záchoda a vošiel som do vedľajšej miestnosti. Asi práve kvôli takýmto situáciám je záchod oddelený od kúpeľne. Rýchlo som zo seba zhodil všetky veci a vošiel do sprchy. Pustil som na seba ľadovú vodu. Je to bohovské osvieženie. Telo mi zmrzlo a ja som necítil ani jeden sval na tele. Nič ma nebolelo, ani hlava. Behom zopár minút to celé prešlo.  Umyl som sa a vyšiel som zo sprchy. Na zemi ležali moje veci zo včera. Vzal som si čistý uterák a obmotal ho okolo pása. Zabudol som si vziať čisté oblečenie.  Zhrabol som svoje veci zo zemi a vyšiel som z kúpeľne a následne z izby. Vyšiel som po schodoch a zabočil som do svojej izby.  Špinavé veci som dal do koša na prádlo. Otvoril som skriňu. Vzal som si čisté spodné prádlo, čierne nohavice popod zadok a biele Večkove tričko. Uterák som dal medzi špinavé veci. Zišiel som schody a vošiel som do kuchyne. Bola tam iba Angie a Jake. „Si sa rozbil, bro“ zasmial sa Jake. „Neskutočne vtipný si!“ zavrčal som dosť nasrato. Nechápem, prečo musia všetci do mňa jebať, keď niečo nespravím podľa ich predstáv. „Ja viem, že som vtipný. Preto ma baby zbožňujú,“ vystrúhal grimasu.

Z pohľadu Jazzy

Zaklopala som na dvere. Nečakala som, kým mi niekto otvorí a ihneď som vošla. Na chodbe som stretla Ryana. „Ahoj,“ objala som ho na pozdrav. „Ahoj, Jazzy. Prišla si za Angie? Teraz ťa budú obaja potrebovať,“ nechápem, prečo by ma  mala Angie potrebovať. „Ako to myslíš?“ musí mi to vysvetliť. „Takže o tom nevieš...“ zamrmlal si sám pre seba Ryan, „nechám to na Angie nech ti to povie,“  otočil sa a rýchlo zmizol. „Ryan, počkaj!“ volala som za ním, „musíš mi to vysvetliť.“  Na moje prekvapenie nezastal a zmizol v niektorej izbe. „Do riti!“ prečo mi všetci musia všetko komplikovať?! Bolo by oveľa ľahšie, keby mi to povedal on a ja by som nebola pred Angie za blbu a mohla by som jej pomôcť. Možno bude niečo vedieť Jaxon.

Pre Jaxona: Nevieš, čo je s Angie?

Od Jaxona: O ničom neviem. Je ok?

Pre Jaxona: Stopol ma Ryan. Pýtal sa ma, či som prišla za Angie, vraj má potrebuje.

Od Jaxona: ČO?!

Na päte som sa otočila a vošla som do kuchyne. „Ahojte,“ veselo som sa im pozdravila. Bol tam Justin, Angie a Jake. „Ahoj,“ prvý sa mi odzdravil Jake. Mal dobrú náladu. „Ahoj, Jazzy,“  objala ma Angie. Justin bol zase rozbitý. „Nechápem, prečo mu dovolíš toľko chľastať,“ zarazila som sa nad tým, ako vyzerá Justin. „Čo s tým všetci do riti máte!“ vyštekol Justin. „Nič, ale vyzeráš, akoby ťa prešlo metro,“ obranne som nadvihla ruky. Jake s Angie sa začali smiať. „Daj na to, šikulka,“ dali sme si s Jake´om ťukes.

Z pohľadu Jaxona

Hneď  ako mi prišla smska od Jazzy, že je niečo s Angie, tak som nasadol do auta. Musím zistiť, čo sa stalo.  Poriadne som dupol na plyn. Je mi jedno, koľko pokút dostanem. Teraz sa hlavne musím rýchlo dostať k Angie. Bohvie, čo jej zase Justin spravil. Prisahám, že keď jej niečo urobil, zabijem ho! O pár minút som bol u Angie doma. Cestu k nej domov si pamätám lepšie, ako čokoľvek iné.  Áno, milujem ju, ale nemôžem zmeniť jej rozhodnutie a city k Justinovi. Zastavil som pred domom, kde už stálo auto Jazzy. Rýchlo som vošiel dnu. Nebudem sa zdržiavať klopaním. „Angie?“ zakričal som. „Som v kuchyni,“ dostal som milým hlasom odpoveď. Je v poriadku. Bohuvďaka! „Je ti niečo?“ dobehol som do kuchyne. „Nie, prečo?“ tvárila sa, akoby všetko bolo v najlepšom poriadku.  Pozrel som sa na Jazzy. Bola rovnako zarazená ako ja. „Ryan spomínal, že ma budeš teraz potrebovať. Tak som si myslela, že sa ti niečo stalo...“ zamiešala sa do nášho rozhovoru Jazzy. „Nikoho teraz nepotrebuje. A keby aj, som tu predsa ja..“ chrapľavo sa ozval Justin.  „Nebuď podráždený. Ryan to určite myslel dobre a navyše, ty sa zase pôjdeš opiť, ak sa začne  tá téma,“  vážnym hlasom sa pustila do Justina. „Aká téma?“  zaujalo ma, o čom Angie hovorí. „Nestaraj sa,“ vyštekol na mňa Justin. „Budem sa starať,“ vrazil som mu jednu.  Chrbtom narazil do steny. „Ty kokot!“ zvrieskol po mne a chrbtom dlane si utrel krv, ktorá mu išla z pery. „Jaxon prestaň!“ zvrieskla po mne Jazzy. Chcel som na to nejako zareagovať, ale Justin mi jednu vrazil do nosa. Zatackal som sa a spadol na zem.  Práve som sa chcel postaviť, keď sa predo mňa postavila Angie. „Nechaj ho, do riti! Si myslíš, že si ten najlepší na svete? Jaxon sa aspoň zaujíma, či som v poriadku narozdiel od teba. Ty zdrhávaš od problémov!“  vrieskala po Justinovi Angie.  Neovládla sa a dala mu facku. Jazzy sa na to celé nechápavo pozerala. Justin zostal prekvapený stáť. Medzitým som sa stihol postaviť zo zemi. Justin chytil Angie za ruku: „Ku mne sa takto nebude nikto správať a už vôbec nie žena.“ Videl som, ako v ňom vrie hnev. Neviem, ako sa jej to podarilo, ale vytrhla sa mu zo zovretia. „Justin, prestaň, prosím...“ pozrela sa mu do očí a v tom momente sa rozplakala. „Ang...“ chcel som ju nejako potešiť, ale Jazzy ma chytila za rameno. Pochopil som, že by som mal byť ticho. Justin ju objal a jeho tvár zmäkla, no zároveň sa na mňa pozeral vražedným pohľadom. 

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat