71.

1.5K 37 2
                                    

Z pohľadu Angely

„Ako to myslíš ‚nie na dlho‘?“  sakra. Tomuto som sa chcela vyhnúť. Aspoň dnes. Aspoň na chvíľu. Ja mu to poviem. Raz mu to poviem. A to raz príde čoskoro. Všimne si to. všimnú si to všetci. Jake, Fredo, Ryan, Chaz, Nikolas, Clarke, Jazzy, Jaxon a aj Yasmine. Pokiaľ s ňou zostaneme v kontakte. Clarkovi určite nerobí dobre odlúčenie od jeho lásky. Aj keď sú spolu len tak krátko, ale aj tak.

„Nechaj to tak. Nebudeme sa tým teraz zaťažovať. Neskôr ti to celé vysvetlím,“ snáď mu takáto odpoveď bude stačiť.  Prosím, nech mu taká odpoveď stačí. Zbytočne by sa nahneval. Len teraz sme sa udobrili a už by sme sa zase pohádali. Nechcem to. nechcem sa s ním hádať. Ubližuje mi to viac ako čokoľvek iné. „Ale ja to chcem vedieť teraz,“ prečo to musí vždy pokaziť? Po líci mi stekala slza. Do frasa!

„Budeš šalieť,“  smrkla som. „Budeš ma musieť skrotiť nejakým spôsobom,“ uškrnul sa. „Nemysli vždy len na sex, Drew. Vieš ako sa to skončilo,“  musela som sa zasmiať nad grimasou, ktorú vytvoril. Nechápem, prečo sa mu nepáči, keď ho volám Drew. Mne to príde rozkošné. Jeho matka mala dobrý vkus, keď mu vybrala takéto meno. „Mám na teba prosbu,“ vážne začal Justin, „sľúb mi, že mi už nikdy v živote nepovieš Drew,“ odľahlo mi. Kvôli takej prkotine nahodil vážny výraz? Z neho mohol byť herec. Dobrý herec.

Zdvihla som ruku a prekrížila som prsty na znak, že sľubujem. „Čestné?“ nadvihol obočie Justin. „Čestné klamárske, Drew,“ musela som to vysloviť. Jednoducho mi to nedalo. Škaredo sa na mňa pozrel.  Založil si ruky na prsiach a začal sa pozerať na more. Vlny boli čím ďalej tým viac zúrivejšie. Podobne ako na mori to muselo vyzerať aj v jeho vnútri.

„Shawty,“ postavila som sa pred Justina, „odpustíš mi?“  spravila som na neho psie oči. Ani sa na mňa nepozrel. „Fajn, hnevaj sa! Len tak ďalej!“  nahnevane som rozhadzovala rukami. „A čo asi tak robím!“  zdvihol hlas Justin. „Snažíš sa ma nasrať,“  potlačovala som v sebe smiech. Bol taký komický, keď bol nasratý. Je horší ako malý chlapec. „Nie!“ zakričal. „Justin D.. Bieber,“ sekla som sa pri jeho strednom mene. Ak by som ho povedala, tak by sa ku mne už v živote neozval, „Justin Bieber, si tak dokonalý chlap na prvý pohľad. Ale keď ťa človek spozná, tak si totálny debilko,“ hladkala som ho po tvári ako dieťa. Takto by si mohla hladkať vaše dieťa. Zase sa ozvali moje myšlienky. Ihneď som ich zavrhla.

„JA že som debilko? JA?“  neveriacky sa na mňa pozeral Justin. „Áno, presne ty,“ pre zmenu som si zložila ruky na prsiach ja. Snažila som sa vyzerať vážne, ale keď ono to pri ňom nejde. „Lenže ty toho debilka miluješ,“ „Lenže JA toho debilka milujem,“ zopakovala som po Justinovi, len som zmenila osobu. Oči sa mu rozžiarili. Natiahla som ruku a pritiahla som si Justina k sebe za tričko. Keď mu ho roztiahnem , tak to nejako prežije.

Z pohľadu Jake’a

Tí dvaja sa tam muckajú na pláži. Prajem im to, samozrejme, že im to prajem. Len by Justin nemusel byť na mňa taký protivný. S Angelou som nespal a ani by som si také  niečo nedovolil. Už len z rešpektu k Justinovi. Vážim si ho ako chlapa. Vždy keď ide do tuhého, tak prúsery raz dva vyrieši tak, aby padlo čo najmenej životov.

To nedokáže len tak hocikto. Ale zase len tak hocikto nedokáže spraviť taký prúser ako on. Hlavne keď si domov prinesie hocijakú štetku a ona potom počúva naše rozhovory o biznise. Teraz to už prestalo, pretože si našiel Angelu, ale dovtedy sme museli každú jednu štetku zabíjať. Vždy pred tým varoval chalanov, aby sa neprekecli a on sám to urobil. Proste rodený génius a debil v jednom.

Pohľad na tých dvoch bol pekný. Keby sa nehádali. Justin a Angela tam rozhadzovali rukami a pravdepodobne po sebe vrieskali. Ale potom sa Angela začala smiať a Justina tá zlosť pomaly prešla. Tí dvaja sú hrozne bipolárni. Áno, obidvaja. Nemôžem predsa všetko zvaľovať len na šéfa. Keby sa to dozvedel, tak ma obesí. Keby som to zase všetko zvalil len na Angie, tak tá ktovie čo by so mnou spravila. Ona je schopná všetkého. Teda, asi. Ešte som ju nezažil priamo v akcii. Iba chvíľu po nej. Napríklad to s tým chlapom, čo si na ňom opekala marshmallow. To bolo nechutné a srandovné v jednom. (Ten chlap, čo sa ju pokúsil zabiť, keď spala v Justinovej izbe. Vzala zbraň a zastrelila ho. Potom ho odniesla na záhradu a tam ho zapálila. Justin zavolal svojich chlapov, aby im ukázal, ako pracuje profík-zabijak. Angela mala hlad a tak si na tom ohni opekala marshmallow.)

Angie si pritiahla Justina k sebe a začali sa bozkávať. Odrazu som pocítil Angelin pohľad priamo na mne. Alebo sa mi to len zdalo? Nie, to nie je možné. Určite sa pozerala na mňa. Cítil som to! ale prečo? Veď v dome nikto nie je. Vonku začalo liať. Angela sa rýchlo rozbehla dnu. To bude asi tým dažďom. Justin ju ťahal opačným smerom. Asi sa chcel hrať na naháňačku v daždi. Bola by z toho romantika. Angela však trhla rukou a rozutekala sa smerom k domu. Justin utekal za ňou. Čo sa to kurva deje?!

Z pohľadu Justina

Angie sa ako besná rozbehla do domu. Čo to má znamenať? Chcel som sa s ňou prebehnúť po pláži a bozkávať sa v daždi. Tak to predsa bolo v tých romantických sračkách, čo pozerá Jazmyn. Jazmyn, ak mi to kvôli tebe nevyšlo, tak prisahám, že ti vezmem všetky kreditky! „Kde utekáš?“  zakričal som za Angie. 

„Domov!“  ani sa neobhliadla a ďalej bežala cez pláž, aby sa čo najskôr dostala dnu. „Prečo?“  veľmi mi pomohla, keď mi povedala, že beží domov. Bez jej pomoci by som na to určite nikdy sám neprišiel. Ani sa nenamáhala mi odpovedať. Len bežala ďalej. Akoby mala jasne vytýčený cieľ, prečo tam ide. Neprekážal jej dážď. Bolo za tým niečo iné. Utekal som za ňou, ale nohy sa mi zaborili do piesky, takže to išlo len veľmi ťažko. Ako dokáže tak rýchlo utekal po pláži?

Už bola na záhrade. Ani sa neobzrela. „No tak, počkaj ma!“ zakričal som za ňou, ale nedostal som žiadnu odpoveď. Ani slovnú, ani vo forme toho, že by ma počkala. Skvelé. Dúfam, že sa zase nenasrala, lebo sa mi nechce žehliť prúsery. Chcela vletieť do domu, lenže dvere boli zatvorené. Lomcovala nimi, ale nepohli sa ani o centimeter. Konečne som ju dobehol. Bože môj! Asi by som mal začať trénovať. Je to únavné! „Kurva!“ nohou kopla z otočky do sklenených dverí. Celé sa rozbili.

Vonku medzitým začala búrka. Nič príjemné! Hlavne, keď bývate pri mori. Zakryla si hlavu, aby sa jej kúsok skla nedostal do oka. Pár črepov mi dopadlo na nohy, ale keďže som celý oblečený, nič sa mi nestalo. V dome bola tma. Nemal tu byť náhodou Jake? Angela prebehla celý dom. „Jake!“ vrieskala každú chvíľu. Ja som tam len stál ako stĺp a nechápal som, čo sa robí. Aspoň to tu rozsvieť. Jasnačka. Stlačil som vypínač, ale nič sa nestalo.  Celá vystrašená ku mne pribehla Angie. „Už mi povieš, čo sa stalo?“  jej vyvádzaniu som nepripisoval veľkú váhu. Možno sú to tehotenské hormóny. „Niekto tu bol,“  vystrašene koktala Angie. 

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat