Z pohľadu Chloe
Nezvládla som tam stáť a sledovať Justina, ako si užíva pocit svojho víťazstva. Kým on sa určite v duchu chválil, aký je dokonalý a úžasný, otočila som sa a zmenila som smer. Odišla som z nemocničnej záhrady. Pán Dokonalý si nevšimol, že nenasledujem jeho zadok. Čož je v podstate fajn, pretože sa s ním nebudem musieť hádať, čo kde a ako. Vôbec na to nemám chuť.
Zastavila som sa až pri budove nemocnice. Nebola síce ďaleko, ale pre mňa to bolo dosť. Skryla som sa za roh a budovala a snažila som sa popadnúť dych. Je to celé úplne na hovno. Nevládzem ani len stáť. Oprela som sa o stenu a spustila som sa po nej dolu. Je mi totálne jedno, či budem špinavá alebo nie. Aj tak je to len nemocničná košeľa, v ktorej mimochodom, vyzerám hrozne. Navyše sa cítim, akoby som bola nahá. To aj som, lenže ja mám pocit, že každý vidí všetko, čo sa ukrývy pod košeľou. Je to nepríjemné.
Sedím na studenej zemi pokrytej trávou. Na to, že je vonku takto teplo, je to pomerne chladno. Hruď sa mi nepravidelne dvíhala. Nie a nie sa mi ukľudniť dych. Z fyzickej stránky som na tom ešte horšie ako z psychickej. Cítim sa, akoby som zabehla maratón a to som prebehla sotva dvadsať metrov. Zavrela som oči a zhlboka som dýchala. Takto sa mi rýchlejšie upokojí dych a ja budem môcť pokračovať v mojom úteku. Môj cieľ je jasný. Potrebujem sa čo najskôr dostať z tejto nemocnice a hlavne čo najďalej od Justina.
Po chvíli sa mi dych už ako tak upokojil. Postavila som sa, samozrejme s pomocou steny, pretože u mňa to ani nijak inak nejde. Bež preč. Varovalo ma moje podvedomie. Áno, presne to by som mala teraz spraviť. Lenže niečo ma láka pozrieť sa, čo práve robí Justin. Chcem vedieť, ako ďaleko už je a či si vôbec všimol, že nie som s ním. Na jednej strane by som bola rada, keby si to nevšimol, pretože by som mala viac času na útek. Na druhej strane by ma však bolelo, že nezaregistroval môj odchod od neho.
Vystrčila som hlavu spoza rohu. Len chcem vedieť, či to už vie. Keď hej tak utečiem, a keď nie, tak spravím to isté. Už sa mu nebudem pliecť do života. Nie za cenu, že zakaždým, čo ho uvidím, budem musieť znášať jeho ponižovanie a vykrikovanie, aký nechutný človek som. Že som vrahyňa, čo aj som a plne si to uvedomujem, a že som zabila naše dieťa. Keby že nemusím, tak to nespravím. Lenže nebolo iné východisko. Justin ležal na zemi a okolo neho postávali nejakí chlapi. Po dlhšom skúmaní ich tvárí som zistila, že sú to Justinovi chlapi. Uľavilo sa mi a rýchlo som odtiaľ nepozorovane vypadla.
Z pohľadu Freda
Ryan položil Justina na zadné sedadlá v aute a všetci vyrazili domov. Chvíľu som šiel rovnakým smerom, ako chalani. Na križovatke som zabočil, pretože ešte musím skočiť na nákup. Nie taký, ako kedysi s Angie, keď si potrebovala niečo nakúpiť a vykúpili sme celý obchod. Potrebujem, a to sa teraz podržte, potraviny! Šéfka trvá na tom, aby sme jedli zdravo. Vraj keď chceme byť vo forme, tak sa musíme zdravo stravovať a nie si objednávať hambáče z Mekáča.
Pustil som si rádio, keďže som na moje "hudobné vzdelávanie" v poslenom čase veľmi nemyslel. Akurát hralo Dangerous od Timbaland-u. Nijak obzvlášť som sa nezamýšľal a už som si pospevoval text pesničky.
She’s got an appetit that won’t stop
The way that she’s dancing should be an instellor
She likes to show off
Her body act like the life for a party
And make it hard for you to keep her
And it’s just a matter of time
For it starts to play with your mind
She’s supersonic and her eyes are so hypnotic
I used to think that she was innocent, girl.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...