Pesnička: Lily Allen- The Fear (Explicit) .. obrázky mi nejde pridávať, prepáčte.. skupina Angel of death (story with justin bieber) na fb, xox
Z pohľadu ChloeZobudila som sa na hnusný pocit sucha v ústach. Natiahla som ruku a začala som ňou ohmatávať nočný stolík vedľa postele. Chcem nahmatať pohár s vodou, aby som ho náhodou potom nezhodila. Takto je to oveľa ľahšia ako dvíhať sa z postele. Po beznádejne dlhej chvíli som rukou natrafila na niečo mierne studené. To bude ono.
Chytila som pohár do ruky a trochu som sa posunula na posteli, takže som v polosede. Odhrnula som si oči z tváre, aby mi nezavadzali a nepadali do vody. Neznášam to. Je to nechutné. Ak mi do jedla alebo pitia spadne vlas, už sa toho ani nedotknem. Pre mňa za mňa by to mohol byť vlas aj Beyoncé. Jednoducho sa mi to hnusí.
Pohár som si priložila k ústam a druhou rukou som sa zaprela o posteľ. Len pre istotu, aby som nespadla. Ešte sa necítim dostatočne silná na to, aby som sama sedela bez toho, aby som sa o niečo alebo niekoho opierala. Je to na mňa priskoro. Ruku som položila vedľa seba a na moje prekvapenie som ju nepoložila na posteľ, ale na niečiu ruku.
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" zvrieskla som ako zmyslov zbavená. "Ryáááán," kričím z celého hrdla. Po celom tele mám husiu kožu. Niekto cudzí leží vedľa mňa v posteli a ja sa nemôžem ani len brániť. Čo keď je to vrah alebo nejaký úchyl. Ďalej tu vrieskam a sedím na posteli. Pocit strachu a bezmocnosti ma premohol. Očami sa mi dralo von obrovské množstvo sĺz.
Trasiem sa ako osika. Cítim to, ale nemôžem prestať kričať, plakať, triasť sa. Neviem ako. Je to hrozné. Ani neviem, či vedľa mňa leží žena alebo muž. Potešujúcou okolnosťou v tomto prípade by bolo, ak by to bola žena. To by nebolo také hrozné, lebo by ma nemohla znásilniť. S rachotom sa otvorili dvere a zapálilo sa svetlo.
Zľakla som sa a s ešte väčším hlukom som spadla z postele na zem a stiahla som so sebou aj pohár s vodou, ktorý som pravdepodobne nechala na posteli. Kto by sa staral o pohár s vodou, keď v noci vedľa neho leží neznáma osoba? Asi každý normálny človek alebo ja neviem. Som z toho hrozne zmätená.
Zaklipkala som očami, aby som si aspoň o trochu rýchlejšie zvykla na ostré svetlo v izbe. Zatiaľ viem rozoznať iba obrysy postáv, ktoré stoja v izbe. Sú tu tri osoby- chlapi. Logicky. Žiadna žena okrem Rosalie v tomto dome nie je a tá ma má totálne na háku, takže pochybujem, že sa sem dotrepala. Určite si to rozdávala s nejakým nechutne škaredým chlapom u seba v izbe.
Stále plačem a moje vzlyky sú oveľa hlasnejšie, než chcem, aby boli. Oči ma strašne štípu od sĺz aj od svetla. Stojí pri mne nejaká postava a pomáha mi vstať. "Čo sa stalo?" so strachom sa ma opýtala postava. Podľa hlasu by to mal byť Ryan. "R-R-Ryan?" snažila som sa jasne rozprávať pomedzi vzlyky, ale je to extrémne ťažké.
Posadil ma na posteľ. "Som to ja. Čo sa stalo?" stále sa dožadoval odpovede. Pred očami sa mi rozvidnelo, ale zrak mi stále poškodzovali farebné škrvny, ktoré sa mi objavovali pred očami kvôli tomu, že som sa pozrela priamo do bodového svetla. Osoba, ktorá spala vedľa mňa už sedela na posteli. "O-O-On..." prstom som ukázala na tú osobu. Trochu som privrela oči, aby som zistila, kto to je.
Na moje prekvapenie tam sedel Justin. "Spravil ti niečo?" nahnevane sa ma opýtal Ryan, ktorý prebodával pohľadom Justina. "A-Assssi nie," snažím sa neplakať, ale vôbec mi to nejde. Ako rada by som prestala. Ani si to neviete predstaviť. ALe nezáleží na tom, čo chcem ja. Telo si momentálne so mnou robí, čo chce.
"Čo som jej tak asi mal spraviť?" ozval sa rozospatý Justin. "Ty si pre svoje chúťky ochotný spraviť čokoľvek, takže by som sa nečudoval, ak by si ju znásilnil," trochu hnusne a zároveň arogantne mu odsekol Ryan. "To by som sa musel volať Ryan Butler," Justin vrátil Ryanovi slovný úder. "D-Dosť," kvôli plaču nemôžem ani poriadne rozprávať.
"Ak sa jej kvôli tebe niečo stane, prisahám, že budeš voňať fialky odspodu," varovne sa na neho pozrel Ryan. "Až na to, že fialky ešte nie sú imbecil," zasmial sa Justin nad svojou chytrosťou. "Prestaňte," mierne po nich zvrieskol Fredo. Keď už nemám v poriadku hlas, tak aspoň vidím a počujem, kto čo vraví. Aj keď by som najradšej vrátila čas a nespravila takúto scénu.
"Čo je teba do toho?" zasyčal na neho Ryan. Očividne ho vytočil fakt, že Justin spal so mnou v mojej posteli. "Chloe," ukázal prstom na mňa Fredo a rýchlo sa ku mne rozbehol, pretože mnou jemne zatackalo a skoro som spadla na posteľ. Ryan položil ruku za mnou chrbát pre istotu, ak by som sa nakoniec rozhodla spadnúť iným smerom. Asi budem potrebovať pomoc, kým sa môj stav nezlepší.
"Nekričte,prosím," od toho ich vrieskania ma poriadne rozbolela hlava. "Debili," poznamenal Nikolas a vyparil sa z mojej izby. Asi ho celé toto predstavenie nepobavilo natoľko, aby zostal až dokonca. Veď aj dobré robí. Chce sa mi spať, ale neskutočne. "Keďže je všetko v poriadku, idem aj ja," oboznámil nás so svojím odchodom Fredo a odišiel.
"Aj ty by si mohol vypadnúť, Justin," hnusne sa na neho pozrel Ryan. Nechápem, čo si o sebe myslí. Je to moja izba amoja posteľ a ja odtiaľto vyhodím koho budem chcieť a hlavne kedy budem chcieť. "Ryan, odíď prosím ťa," nevenovala som mu ani jeden pohľad. Sledovala som ruky, s ktorými som sa hrala. Nezniesla by som jeho pravdepodobne sklamaný a šokovaný pohľad.
Poriadne vytočený odišiel preč a samozrejme nezabudol za sebou tresnúť dverami. V hlave mi len tak zahučala a to sa odrazilo aj na mojom tele. Opäť to so mnou zamávalo, ale na moje šťastie, Justin ma objal, takže som nemala šancu pohnúť sa ani o milimeter. "Ďakujem," zašepkal mi Justin do ucha. " To ja," usmiala som sa, aj keď to nemohol vidieť.
Ľahli sme si do postele. So zhasením svetla sa neobťažoval ani jeden z nás. Teda, skôr Justin. Ľahol si vedľa mňa, ale tak, aby sa ma nedotýkal. Ležím na chrbte vo veľmi zlej polohe. V živote som takto nespala. Nikdy nespím inak ako na boku. Toto je sakra nepríjemné. Môj problém vytušil Justin. Jemne ma presunul na svoju hruď. "Je to takto lepšie?" usmial sa s očakávaním v hlase. "Oveľa," uvelebila som sa ne jeho hrudi a v spoločnom objatí sme zaspali.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...