Pomaly ale isto sa už všetko začne ukľudňovať... Angie letí späť do LA a tam to už bude pokojné.. :)
Z pohľadu JaxonaAngie zostala výrazne zaskočená tým, čo som práve povedal. V podstate som si to aj zaslúžil. „Zaslúžil som si to. Stále som provokoval Justina, až to nevydržal a párkrát mi vrazil,“ skrátene som vysvetlil Angie, čo sa stalo. O tom, ako som sa hral na mŕtveho vedieť nemusí. Pokladala by ma za malé decko, ktoré nevie, čo má od rozkoše robiť a tak sa zabáva tým, že sa hraje na mŕtveho chrobáka, aby si spravilo srandu zo svojho staršieho brata. Lenže toto nemala byť sranda. Chcel som ho nasmrť vystrašiť. „S tebou som ešte neskončil,“ zavrčal na mňa Justin. „Aha, takže teraz, keď už vieš, žže som v pohode, ma ideš zmlátiť až do bezvedomia? Skvelé, vážne skvelé, braček!“ ironicky som poznamenal. Nestačilo mu, ako ma pred chvíľou, ešte než dostal chuť na sex, zmlátil? „Keby si sa nepchal tam, kde ťa nie je treba, tak by som ťa zmlátiť nemusel!“ približoval sa ku mne Justin s hrôzostrašným výrazom na tvári. Nebojím s aho. Na tieto výkyvy u neho som už zvyknutý. Zatiaľ som to však nezažil na vlastnej koži, ale z rozprávania chalanov mám dosť. O chvíľu praskne a bude mlátiť všetko a všetkých. „Čo keď sa pchal práve tam, kde bol najviac potrebný?!“ opäť sa ma zastala Angie. „Angie, to by stačilo. Nemusíš sa ma zastávať. Toto si s ním vybavím sám,“ nebaví ma, že sa ma Angie stále zastáva. Mám pocit, akoby sa jej zdalo, že som malé dieťa a musí ma chrániť. Pritom chcem chrániť ja ju. Angie sa na mňa neveriacky pozrela. Asi som to nepovedal tým správnym tónom. „Je to medzi mnou a Justinom a ty s tým nič nemáš,“ potichu som zašomral, aby ma počula iba ona. Asi som však intenzitu môjho hlasu neodhadol správne, pretože na to zareagoval Justin. „Prečo by sa nemala zapájať? Veď toto všetko sa deje iba kvôli nej!“ prstom ukázal na Angie. „Neukazuj na mňa prstom, lebo ti ho zlomím a to bude iba začiatok,“ zavrčala Angie. Asi sme ju už vytočili.
Z pohľadu AngelyTak a dosť! Tí dvaja ma už neskutočne vytáčajú. Odkedy sme prišli tak sa celý čas len hádajú. Preboha, veď sú súrodenci, tak by mali držať pri sebe! Neovládla som sa. Ruku som zaťala v päsť a vrazila som jednu najprv Jaxonovi, ktorí stál bližšie a potom aj Justinovi. Po chvíli ma však premohol pocit viny. Nie! Nebudem sa im ospravedlňovať. Nemám prečo. Oni si za to môžu. Keby sa stále nehádali ako malé deti, tak by sa nič z tohto nemuselo stať a všetci by sme boli šťastní. Justin by sa tešil z toho, že možno bude otec. Jaxon by pogratuloval Justinovi ako správny chlap a bol by rád, že sa stane ujom a Jazzy by sa nezastávala stále len Justina, ale bola by neutrálne. Všetko by bolo skvelé. Ale nie, vždy to musí nejaký z Bieberovcov dosrať. „To bolo za čo?“ ozval sa prvý Jaxon. „Ešte sa pýtaj!“ neverím, že nevie, za čo som mu vrazila. „Pýtam sa, pretože to neviem,“ pomaly začal už aj Jaxon zvyšovať hlas. „Nehraj sa na vtipného braček,“ zasmial sa Justin. „Ozýva sa ten pravý,“ zavrčala som. Už sa s nimi nemienim hádať. Nohu mám už v poriadku a Jazzy s Jaxonom sú mimo ohrozenia. Amanda so Stef sú v pohode. Je rozhodnuté. Posledný krát som sa pozrela na Jaxona a potom aj na Justina. Prešla som celú chodbu, až kým som sa nedostala ku schodom. „Kam ideš?“ zavolal za mnou Justin. „Preč od chodiaceho tornáda Bieberovcov,“ ani som sa neobzrela. Pravdepodobne boli obidvaja mojou odpoveďou zaskočení, ale to mi je už jedno. Schody som zišla s určitou nezaujatosťou. Hneď po tom, ako som stúpila na dlážku som sa rozbehla do mojej izby. Ak by som to neurobila, tak sa rozbehnem hore a hodím sa Justinovi okolo krku. Ale to nemôžem spraviť. Nie po tom všetkom. Jazzy vybehla z kuchyne. V očiach ma štípali slzy. Je mi to jedno. Jazzy ma sledovala nechápavým pohľadom. Otvorila ústa, že sa ma niečo opýta, ale potom ako si všimla slzy ich radšej zatvorila. S celou silou som trepla dverami. Je to môj dom, takže si môžem robiť čo chcem. A nikto mi v tom nezabraní. Spod postele som vytiahla všetky kufre. Bolo ich 5. Prečo som si musela zbaliť tak veľa vecí? Vybrala som ten najväčší. Na ostatné veci sa môžem vykašľať. Vrátim sa sem, keď tu už nebude Justin. Otvorila som kufor a hneď aj skriňu, ku ktorej som bola otočená chrbtom. Vzala som kopu oblečenia, ktorá mi ako prvá padla pod ruky a celú som ju hodila do kufra. Nebudem to ukladať. Veď načo aj? Vzala som dva páry conversiek a jedny lodičky a hodila som ich do kufra. Bolo v ňom ešte kopec miesta a tak som tam hodila ďalšiu kopu s vecami. Po nej ďalšiu. Ten kufor snáď nikdy nezaplním! Vzala som mobil a zavolala som pilotovi lietadla. „ Pripravte lietadlo. Odlietame čo najskôr ako je to len možné,“ nečakala som na odpoveď a zložila som. V kúpeľni som si zbalila kozmetiku a dala som ju do kufra. Mala by som mať všetko. Do riti! Teraz sa ten posraný kufor nedá zavrieť! „AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!“ od nervov som zvrieskla z plného hrdla. Kopla som do kufra a sadla som si na posteľ, ktorá bola oproti dverám. V tom mi začal zvoniť mobil. JUSTIN. Odkiaľ má moje číslo? Vzala som mobil a hodila som ho o dvere. V tom momente sa však otvorili a Jake sa stihol len tak tak zohnúť, aby to neschytal.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...