10.

3K 61 4
                                    

Z pohľadu Justina

 Všetci sme sedeli v obývačke a rozprávali sme sa o Angelinom dome. Aké má predstavy a podobne. „Čo s nábytkom, ktorý sme objednali? V tvojom dome nemôže stáť večne. Teda, ak si nezmenila názor.“  Opýtal sa Clark Angely. Tá pohotovo reagovala. „Takže, ja si zajtra pôjdem vybrať nový nábytok. Zariadim si to tam a potom pôjdeme prerobiť váš dom. Teraz to tu nemáte celkom útulné. Zišla by sa tu taká rodinná atmoška.“ Sladko sa pozrela na chalanov a všetci hneď súhlasili. „Neverím vlastným očiam! Stačí, aby Angela zažmurkala a vy ste všetci mimo!“ smial som sa, ale myslel som to úplne vážne. Teraz keby povedala, že ich chce všetkých po jednom zabiť, určite by súhlasili. Asi k tomu dopomohol fakt, že bola v pyžame. Teda, aj my sme boli, ale sme zvyknutí na to, ako vyzeráme v pyžame. „Neverím, že ti Jazzy nekúpila nejaké sexy pyžamko.“ Pozrel som na Angelu. „Po A. tieto veci som si kupovala ja. Jazzy s Jaxonom mi robili len poradcov, po B. aj bez sexy pyžamka ma vyzliekaš pohľadom a po C. niekde v tých taškách mám to sexy pyžamko, ale nechcem sa mi ho hľadať. Inak, Jaxon má dobrý vkus. Sám mi ho vyberal.“ Čo? Jaxon? To si zo mňa robí prdel nie? „Takže Jaxon ťa videl vo všetkých tých vecičkách?“ išiel som ku taškám a vzal jednu z nich. Taška bola z Victoria Secret. Vytiahol som čierne tangá a zamával nimi. Chalani sa striedavo pozerali na mňa, tangá a Angelu. „Presne! A vieš čo? Sakra sa mu na mne páčili.“ Chalani začali pískať a tlieskať. Išiel som jej to vrátiť, keď sa otvorili dvere a v nich stál Jaxon. Chcel som ho privítať, ale namiesto toho som dostal päsťou do nosa. Chalani boli v šoku rovnako ako ja. Fredo sa spamätal ako prvý a odtiahol odo mňa Jaxona. „Jaxon, to bolo za čo?“ nechápavo som sa na neho pozrel. Fredo sa musel riadne snažiť, aby Jaxon cez neho neprešiel. „Pred pár hodinami prišla domov a ty si ju už stihol pretiahnuť? A to si Jazzy myslela, že si do nej buchnutý!“ vrieskal  ako zmyslov zbavený. Už sa do toho zapojila aj Angela. „Fredo, pusti ho, prosím ťa.“ Usmiala sa a Fredo Jaxona hneď pustil. To si neuvedomil, že teraz by bol schopný ma riadne zmlátiť? „Jaxon, počúvaj. S tvojím bratom som už raz spala a nemám v pláne si to tak skoro zopakovať, nech si myslí, čo chce. Mne sa nepodlamujú kolená pri tých jeho sladkých rečičkách. A po ďalšie. Poriadne si prezri tie tangá.“ Jaxon sa pozrel na tangá, ktoré som po páde niekde odhodil. Zarazene sa pozrel na Angelu. „Áno Jaxon. Už ich spoznávaš? To sp tie, ktoré si mi vybral ty. Justin ich práve vybral z tašky.“ Ukázala na taštičku z Victoria Secret. „Sorry, bro. Ale aj tak to nevysvetľuje, čo tu robíš.“ Pozrel sa na mňa a pokračoval v rozhovore s Angelou. „Prichystali sme prekvapko pre Anjelika, takže teraz asi taký týždeň nebude môcť bývať doma.“ Ujal sa vysvetľovania Chaz.

 Z pohľadu Angely

 Jaxon vyvádzal ako divý a skazil nám celú zábavu. „Hej... a bohužiaľ som si vybrala Justinovu izbu.“ Sklopila som pohľad. Nebola som z toho práve dvakrát nadšená. „Mimochodom, Angie, Jazzy išla za tebou do tvojho domu. Asi by si mala ísť za ňou.“ „Nemyslím si, že je to najlepší nápad. Som v pyžame. Počkaj, napíšem jej smsku nech príde tu.“ Povedala som Jaxonovi a išla som si po iPhone, ktorý ležal na stole. Riley mi ho vzal spod rúk. „Riley, čo to do riti robíš?“ nechápavo som na neho pozerala. „Ideme sa hrať.“ Na tvári mal šibalsky úsmev. „Vážne sa chceš so mnou hrať, Riley?“ olízla som si pery a následne do nich uhryzla. Otvoril ústa, že niečo povie, ale predbehla som ho. „Prepáč, tečie ti tu slinka.“ Nahla som sa k nemu a prešla mu nechtom po brade. Hneď som využila príležitosť a schmatla môj iPhone z jeho ruky. Všetci na nás zízali. „Myslím, že sme sa práve dohrali.“ Poslala som mu vzdušnú pusu. V tom vbehla Jazzy do domu a začala kričať. „Jaxon, Angie... aha tu si. Prepáčte.“ Chutne sa zasmiala a potom sa začala červenať. Bola taká zlatá. „To je v pohode. A aby si nezačala vyvádzať ako Jaxon, tak ešte nikto z nás nestihol pretiahnuť Angelu. Býva u nás, pretože sme začali s rekonštrukciou jej domu.“ Povedal Clark a pritom sa díval na Jazzy, ktorá ničomu nechápala. Pozrela sa na mňa a prikývla hlavou. „Akú hru ste hrali, keď som prišla?“ zvedavo zašvitorila Jazzy. „Začínali sme predohru...“ šibalsky sa usmial Riley. „Od Jazzy ruky preč, lebo vám ich polámem!“ zvrieskol Justin. Bolo to od neho také milé. Nikdy som nevidela  nikoho takto chrániť súrodencov. Bieberovci sú výnimočné exempláre. „Ale no tak Justin. Prestaň kaziť srandu! Nakoniec z toho mohol byť poriadny grupák.“ Hnusne sa pozrela na Justina. „To nemyslíš vážne, však nie?“ prísne sa na ňu pozrel Justin. „Prepáčte, že vám ruším súrodeneckú hádku, ale my o to nemáme záujem. Chceme sa baviť!“  tvárila som sa ako malé dieťa, ktorému mama nechce kúpiť hračku. Sadla som si na stred obývačky do tureckého sedu a nahodila som smutnú tváričku. Mohla byť totálna sranda a oni to zkazili. Asi ma trafí šľak! Ale nedávam to za vinu Jazzy a Jaxonovi. Justin sa medzitým stihol spamätať. Zasmial sa. Zdvihla som hlavu a pozrela na neho. „Čo sa smeješ?“ odvrkla som. Mala som skazenú náladu. „Takže dievčatko sa nám chce hrať?“ olízol si spodnú peru. Zdvihla som sa zo zemi a išla ku schodom. „Chcelo. Ale Bieber úžasne pokazil atmosféru. Gratulujem.“ Zatlieskala som mu a vyšla som na schody. Chalani na mňa pozerali, akoby im uleteli muchy.

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat