Z pohľadu tretej osoby
"Kurva!" Zvrieskol Alfredo. Ani sa nenamáhal ďalej bojovať proti svojim protivníkom, ktorých ešte niekoľko v dome zostalo. Zaistil zbraň a rýchlo utekal pomedzi ľudí, ktorí sa valili von z domu, aby ich nezadržala policajná hliadka. Alfredo samozrejme nebol jediný, ktorý policajtov zaregistroval. Zaregistrovali ich aj ostatní členovia partie. Doráňaní jeden druhému pomáhali sa dostať z domu. Teraz sa ukázal ich skutočný charakter. Ľudia sú špiny a skutočné priateľstvo sa ukáže až v takýchto napätých a život ohrozujúcich situáciách. Alfredo utiekol ako prvý. O ostatných sa nestaral. Akurát ich varoval svojím výkrikom. V zdravotnom stave bol v poriadku a preto sa snažil uchovať si čistý štíť.
Je to len mladý chalan, ktorý sa zamotal do zlej partie ľudí. Justin Bieber má jednoducho talent na stiahnutie ľudí z dobrej cesty. Dovolí ti vybrať si, aby si si nemyslel, že ťa ovplyvňuje. Preto si myslíš, že jeho ponuka je dobrá ponuka a príjmeš ju. Toto je jeho štýl. Toto je jeho zámer. Praktizuje to, čo sa v mladosti naučil od svojho učiteľa. Clark sa toho od Justina veľa naučil a vedel to aj využiť. Vyparil sa ako dym. Vďaka svojmu mobilu zistil všetko, čo bolo potrebné pre jeho zmiznutie.
So sebou vzal aj Nikolasa, s ktorým si síce veľmi nerozumel, ale boli v približne rovnakom veku a hlavne, stál pri ňom, keď si Clark všetko zisťoval. Ryan? Tomu sa jeho zloba v dome Justina Biebera nevyplatila. Zlý chlapec, ktorý vždy robil problémy na to doplatil. Policajti ho poznali veľmi dobre. Mali na neho čuch a spoznali by ho aj na kilometre. Tomu sa hovorí smola. Nemal na seba zbytočne upozorňovať. Policajte ho spútali a chtiac - nechtiac musel nastúpiť do auta spolu s hliadkou. Aspoň má zaistené bývanie na niekoľko rokov.
Ostatní chalani sa svojpomocne alebo s pomocou niekoho dostali von a nič sa im nestalo. Policajti ich hľadali, pretože ak našli Ryana, bolo viac ako jasné, že tam musia byť aj ostatní. Nikoho však nenašli. Mŕtve telá sa len tak povaľovali po zemi a zranených nebolo vôbec málo. Všetci zranení skončili v nemocnici, kde ich začali vypočúvať kvôli obrovskému množstvu porušených zákonov. Potom čo záchranári zobrali zranených a poprikrývali mŕtvych rozpŕchli po celom dome. Pátrali po dvojiciach, pretože nevedeli, čo ich v tomto dome čaká. Nikde neboli ďalej ako na prahu dverí. Svoje prekvapenie z luxusu neskrývali, ale aj naďalej sa venovali svojej práci.
Po dlhom čase našli Rosalie, plačúcu pri tele Chloe a Justina. Čo sa stalo s osudmi týchto dvoch milovaných? Čas strávený v nemocnici vôbec nebol krátky. Chloe sa musela zotaviť z náročnej operácie, ktorú podstúpila. Zlomená noha ešte z nedávna nebola najlepšie zhojená, keďže si Chloe nedala povedať a ďalej žúrovala. Musela podstúpiť operáciu. Teraz je však v poriadku. Ako Chloe Delevigne má čistý register trestov a tak ju nemali prečo držať na stanici. Rosalie je samostatná sekcia. Mala menšie problémy, ale peniaze ju z toho dostali. S Chloe si všetko odpustili a teraz si vynahradzujú roky, ktoré spolu nestrávili.
A Justin? Ten to zahral na amnéziu. Spomenul si na chalana Chloe Jasona, takže sa zahral na herca. O slávnom Justinovi Drewovi Bieberovi už nikto nepočul. Z Justina sa stal nový človek a to Jason McCan. Svoju nekonečnú lásku k Chloe ukazuje každý deň a nielen jej, ale celému svetu. Píše texty piesní, čo ho riadne živí. A kto už v dnešnej dobe si sem-tam nepustí nejaký ten love song? Všetci sú spolu a môžu začať od začiatku, bez žiadneho ale a bez žiadnej minulosti. Ich príbeh lásky má novú podobu. Jemnú a krásnu. Takú, akú by chcel zažiť každý...
Ďakujem všetkým, ktorí túto story čítali. Som Vám nesmierne vďačná, pretože bez vás by som to nikdy nedokončila. Vyše roka už existuje táto story a stále sa nájdu ľudia, ktorí si ju prečítajú. Strávila som veľa času písaním, ale ešte viac usmievaním sa na monitor, keď som si prečítala Vaše komentáre a správy. Toto je definitívny koniec Anjela Smrti. Pôvodne to takto nemalo byť, ale naťahovať to ešte viac som nechcela a ukončiť to nešťastným koncom mi svedomie nedovolilo kvôli tým, ktorí si želali šťastný koniec. Dúfam, že ste vďaka tomuto príbehu spoznali nových ľudí a spríjemnili si aspoň trochu voľný čas. Snáď budem s mnohými z Vás aj ďalej komunikovať pomocou mojich ďalších príbehov, ktorým sa budem venovať. Je mi ľúto, že to končí, ale Koniec je nový začiatok. Ste úžasní, ĎAKUJEM! :)
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...