Trošku oneskorene, ale predsa. Prajem vám šťastné a veselé vianočné sviatky a nech je nový rok ešte krajší a lepší ako ten terajší. Dúfam, že zostanete verné Angel Of Death. Viem, že som teraz mala dosť dlhú pauzu a veľmi ma to mrzí. Som deviatačka a tak sa toho na mňa zosypalo trošku viac. Ale snažím sa vám to teraz vynahradiť. :)
Z pohľadu Angely
Justin ma chytal všade, kde sa len dalo. Rukami mi pomaly prechádzal po rukách. Najprv po jednej a potom po druhej. Pri každom jeho dotyku som sa zatriasla. STOP! Toto musí prestaň. Spamätaj sa Angela Collins! Si tvrdá baba. Si zabijak. Jedno zlé slovo a kohokoľvek zabiješ bez mihnutia oka. Kohokoľvek až na Justina Biebera. Môžem si nahovárať čo chcem, ale moje myšlienky mi vždy vyjavia pravdu.
Rukami ďalej prechádzal po nohách. Od chodidiel sa postupne pohyboval vyššie. Telom mi prešla vlna vzrušenia. Zhlboka som sa nadýchla. Rukou mi prešiel po kamoške. Práve som sa prestala ovládať. Justina, ktorý čupel, som potiahla hore. Zasmial sa. „Je ti môj dotyk nepríjemný?“ Buď je totálne vymletý alebo sa len extrémne snaží. „Keby len to,“ pošepla som mu do ucha. Už to nevydržím.
Potrebujem jeho pery. Potrebujem ich viac ako čokoľvek iné na tomto svete. Bez jeho pier som ako bez kyslíka. Odtiahla som sa od jeho ucha a pozrela som sa mu do očí. Sú tak dokonalo karamelové. Rukami mi prešiel po páse. „Tuším to nevieš vydržať, ale budeš musieť,“ potichu prehovoril Justin. Odrazu mal chrapľavý hlas. Bol taký dokonalý. „Pobozkaj ma alebo ma zabi,“ priblížila som sa tvárou k nemu.
„Tak to aby som si užil posledný pohľad na tvoju tváričku,“ chladno povedal Justin. Počkať, čo? On ťa chce zabiť? Moje myšlienky sa ma prvý raz na niečo pýtali. Zachvela som sa. Tentokrát to nebolo od vzrušenia, alebo od elektrickej vlny, ktorá prešla mojím telom. Tento pocit nepoznám. Je to strach?
„Je to správne. Boj sa ma,“ začal sa mi hrať s vlasmi. Chce aby som sa ho bála? To určite nespravím. Zavrela som oči. Pripomeň si, prečo si začala zabíjať. Radili mi moje myšlienky. Fajn. So zavretými očami som si začala predstavovať ten dokonalý pach krvi. Ako ťahám mŕtve telo na záhradu, kde ho nechám len tak pohodené. Vytiahnem z vrecka zapaľovač. Zapálim ho a hodím na bezvládne telo. Z tela sa stane vatra. Všade sa začne šíriť sladkastý zápach. To je ten pocit, keď niekoho zabijem. Je to neopísateľné. To musíš zažiť.
„Bojím sa ťa, zlatko,“ prehovorila som bojazlivým hlasom. Naklonila som tvár k tej Justinovej. Obtrela som svoje pery o tie jeho. Už len dotyk jeho pier mi stačí na to, aby som prestala ovládať svoje pudy. Justin sa nezaprel. Oblízol si spodnú peru a následne si do nej zahryzol. Môj chlapec. Hrdo sa ozvali moje myšlienky. Hneď ako stíchli moje myšlienky, už bol Justin prisatý na mojich perách. Naše pery sa začali zosúladene pohybovať. Bozky neboli jemné. Boli dravé. Dravšie ako kedykoľvek doteraz.
Z pohľadu Justina
Chytil som jej pás a prisunul som si ju bližšie. Angeline ruky ihneď zabehli na môj krk. Palcami sa mi začala prehrabovať vo vlasoch. Zavrčal som. Mal som ich čerstvo nagélované. Nechtami sa mi zaryla do pokožky na hlave. Tak ona mi bude robiť naschvál. Ruky mi z jej bokov spadli na jej zadok. Nie je jej príjemné, keď ju zaň niekto chytá. Buď sa mi zahryzne do pery alebo mi jednu strelí. Na moje prekvapenie sa však nič nestalo.
Jemne som sa od nej odtiahol, aby som mohol chytiť dych. Poriadne som sa nadýchol a znova som sa prisal na jej pery. Boli také dokonalé. Nie tak, ako tie tvoje. Ozvali sa moje myšlienky. Oprava. Dokonalo sedeli na tie moje. Ruky sa mi tak nejak odtiahli z jej zadku a putovali vyššie. Vyššie až k jej podprsenke. Nemôžem sa nabažiť dotykov jej tela. Na perách sa mi objavil úsmev. Kto vie, ako na toto zareaguje. Keď sa zase nič nestane, tak to potom nie je Angela Collins ale len nejaká jej lacná napodobenina. Aj keď musím uznať, bozkáva sa skvele.
Po chvíľke som jej odopol podprsenku. Nechápem, prečo sa to musí tak komplikovane odopínať. Výmysel diabla. Áno, to je výstižný názov na podprdy. Kurevsky ťažko sa to odopína normálne, nie to ešte, keď je chlap tak strašne nadržaný, ako som ja momentálne teraz. Neverím, že to ešte vydržím. Trebalo by to nejako urýchliť.
Angela sa odo mňa odtiahla, ale naďalej sme sa bozkávali. Nechápem, prečo sa odtiahla, keď neodpojila svoje pery od tých mojich. Odtrhol som svoje pery od tých jej, pretože keď sa jej nemôžem dotýkať a tlačiť jej telo na to moje, je to o ničom. Rýchlo si stiahla podprsenku a opäť sa prilepila na mňa. „Nemôžme prejsť k veci?“ rozprávala pomedzi bozky. Že sa vôbec pýta!
Zahryzol som sa jej do pery, načo jemne zamraučala. Odtiahli sme sa od seba. Ja som si všetko rýchlo vyzliekol. Okrem boxeriek. Tie som si nestihol dať dole. Angela už stála pri mne a svojím rozkrokom sa obtierala o môj. Mal som ich napnuté na maximum. Čupla si a zubami mi stiahla boxerky, pričom sa ho jemne dotkla. Myklo mnou.
„Kam teraz?“ nadržane som sa opýtal Angely. Chcem byť už v nej. Zrak odvrátila k bazénu. Vyvalil som na ňu oči. „Buď tam alebo zostaneš nadržaný,“ zdvihla sa po svoje veci. Čapol som jej po zadku. Nemohol som odolať. Potiahol som ju za ruku a bežali sme k bazénu. Skočili sme do bazénu a poviem vám, bolelo to. skrivil som sa do hnusnej grimasy. „Shawty, netvár sa tak kyslo,“ zahryzla si do pery Angela. Aspoň nie si sám, ktorý je nadržaný.
Oprel som sa o bok bazéna. Angela na mňa vyskočila a rovno na neho. Slasť prešla mojím telom a to som len do nej vošiel. Z mojich úst sa vydral vzduch. Zahryzol som sa jej do krku. Zaklonila hlavu, takže sa mi naskytol dokonalý pohľad na jej prsia. Otočil som nás. Angela sa opierala o stenu. Takto to bude lepšie. Vytiahol som ho z nej. „Také ľahké to nebude,“ zašepkal som jej. Začal som ním trieť o jej kamošku. Slastne vzdychala a to ma ešte viacej povzbudzovalo. „O môj bože,“ vyšlo zo mňa, keď sa Angela pohla práve v momente, keď som sa o ňu chcel jemne obtrieť a namiesto toho som sa o ňu poriadne obtrel.
Angela zadržala dych a ponorila sa. Dala si ho do úst a začala mi fajčiť. Z mojich úst sa vydierali vzdychy. V tom najlepšom sa však musela vynoriť, pretože jej došiel dych. „Kurva,“ zasyčal som. Nevydržím to už. Celou svojou dĺžku som do nej vnikol a začal som sa v nej pohybovať. Videl som, že jej to nestačí a preto som v nej začal robiť mierne kruživé pohyby. Angela mi pomáhala svojou panvou. Vždy keď som do nej vchádzal mi svojou panvou išla oproti, čím vnikol ešte hlbšie. Z jej úst sa drali vzdychy a z mojich tiež.
Keď som z nej vychádzal tak do mňa jemne strčila a vyšiel som z nej úplne. Ponorila sa a dokončila ma pod vodou. Urobil som sa jej do úst a bol to kurva dobrý pocit. Angela sa vynorila a zhlboka sa nadýchla. Prilepil som na jej pery a zase som do nej vnikol. Nebudem mať pokoj, pokiaľ sa pri mne neurobí a neprizná, že to bol jej najlepší sex v živote. Pohybovať som sa v nej neskutočne rýchlo. Po tele mi začínali padať kvapky potu. Po chvíli sa prehla v panve a zakričala. „Bieber,“ vzdychala moje meno. Áno, skvelé zlato. „Poď ešte,“ zakričal som, keď som dostal chuť na druhé kolo. Po chvíli sa urobila.
"Milujem ťa," zvalila sa zo mňa Angela.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...