103.

1K 28 5
                                    

Z pohľadu Ryana 

Zišiel som do kuchyne, aby som priniesol Chloe vodu. Jemne som nakukol do obývačky, aby som vedel, čo robia chalani. Clark sedel rozvalený na gauči. "Čo je?" s utrápeným výrazom na tvári skúmal mobil Chloe a v druhej mal svoj mobil. "Nič," odsekol mierne podráždene. "Fajn," zdvihol som ruky nan znak, že sa vzdávam a odišiel som naspäť do kuchyne. 

Otvoril som chladničku s nádejou, že tam nájdem niečo na pitie. Na moje prekvapenie tam nič nebolo. "Fredo," zvrieskol som. Myslel som, že bol na nákupe. Mohol by nás oboznámiť s tým, kde sa nachádza obsah chladničky. Určite to chalani ešte nestihli všetko vyžrať. Fredo neprišiel. Nech sa strčí do riti. 

Budem sa musieť šprtať medzi skrinkami a to sa tu vôbec nevyznám. Och joj. Prešiel som už všetky skrinky a nikde som nič nenašiel. Chloe si bude musieť vystačiť s vodou z vodovodu. Vzal som pohár a nalial som do neho čistú vodu. Ešte raz som nkukol do obývačky. eje mi do hlavy z čoho má Clark tú depresiu, ak sa to tak dá nazvať. Vyliezol som hore schodami a ponáhľal som sa za Chloe. 

"No konečne," poznamenala sucho, keď si ma všimla. Podal som jej pohár s vodou, aby sa napila. Celý obsah pohára do seba vliala na ex. "Preboha, si ako púšť," snažil som sa nejakou začať konverzáciu. S novou Angie som ešte nemal tú česť. Mám ju vôbec volať Angie, Chloe alebo ako teraz? Jedna operácia a koľko chaosu dokáže spôsobiť. 

Z pohľadu Chloe  

"Vtipné," pretočila som očami nad Ryanovou poznámkou. "Veď aj malo byť," zasmial sa vlastnému vtipu. Je ako malé decko. Skôr som ho takto nevnímala. Všetci chalani mi prišli v pohode, ale teraz sa môj pohľad na nich úplne zmenil. Žeby to bolo novým telom? Pochybujem. Musí to byť v niečom inom. Zmenili oni postoj ku mne alebo ja k nim? 

 "Hey, Angie," trochu viac nahlas ma zavolal Ryan. Och, bože. Čo ten chalan chce? Som mu vďačná za to, že sa mi pomohol dostať do postele, aj za tú vodu, ale veď som nasrmť unavená. "No?" to hádam postačí, aby si všimol moju únavu. "Ja len že... Neviem, ako ťa mám volať." nechápavo som sa na neho pozrela. "Nechápem teraz," mierne zahanbene som sa na neho pozrela. 

"Veď chápeš. Oficiálne si Chloe a neoficiálne Angela. A .. som z toho kúsok vyvedený z miery, takže neviem, ako ti mám hovoriť," "Aha. To je jedno," zamrmlala som a zavrela som oči. "Fajn," už som len počula, ako sa zavreli dvere a následné vŕzganie podlahy. Skvelé. Dúfam, že sa tu ľudia nebudú prechádzať celý čas, kým budem spať. 

 Z pohľadu Justina 

Postavil som sa z lavičky a stúpil rovno do mláky pod ňou. Zhlboka som sa nadýchol, aby som odohnal hnev, ktorý sa vo mne začínal hromadiť. Ruky som si dal do vreciek na nohaviciach a pomalým krokom som odpochodoval preč z parku. Otočil som sa, aby som do seba vpil čo najväčšie množstvo detailov z toho miesta.

Zopár detí, ktoré tu boli už dlhší čas mi aj zakývali. Odkýval som im, keď som zachytil ostražitý pohľad viacerých matiek. Otočil som sa a odišiel preč. K šťastiu mi nechýba dav rozhnevaných mamičiek, že pozorujem ich deti. Alebo predvolanie pred súd za pedofíliu alebo niečo podobné. Verte mi, ženy sú schopné všetkého. 

Ruky som si dal do vreciek, pretože mi začínala byť zima. Zaryl som ich hlbšie do vrecka a v pravom vrecku som objavil balíčiek cigariet. Vytiahol som ho a otvoril, aby som zistil, či nie je prázdny. Bol skoro plný, iba zopár cigariet bolo vyfajčených. Na mieste vyfačených cigariet bol vložený zapaľovač. Pozrel som sa na značku. Tie sú určite Angelinine. 

Vytiahol som jednu a zapálil som si ju. Zapaľovač som odložil na svoje miesto a krabičku strčil naspäť do vrecka. Potiahol som si a začal som sa dusiť. "Kurva aj s cigaretami," dusil som sa akoby som práve zjedol chilli papričku. K tomu sa mi hrozne krútilo v hlave. Niekto za mnou sa začal smiať. Otočil som sa, aby som zistil, čo za idiota sa mi smeje. 

Za mnou stál nejaký černoch, ktorý bol vysmiaty ako mesiačik na hnoji. "Máš ... problém?" opýtal som sa ho pomedzi to, ako som kašľal. "Nie," kľudne sa rehotal ďalej. "Drž hubu," zasyčal som, keď som sa dodusil. Stáli sme v strede chodníka ako dvaja idioti. Až na to, že on sa smial a ja som mal na tvári vražedný výraz. "Som Lil Za," ponúkol mi svoju ruku. "Justin Bieber," podal som mu svoju a navzájom sme si potriasli rukami. 

"Prvá ciga?" spoločne sme kráčali ďalej chodníkom. "Hej," neutrálne som povedal. Nebudem mu predsa teraz na mieste hovoriť svoj životný príbeh. Aj tak to nikto nevie celé od A do Z-et. Je to príliš komplikované na vstrebanie a pochopenie pre jednu osobu. "Si debil, bro" zase sa začal smiať. "Fakt diki," ironicky zo mňa vyletelo, ani som to nestihol zaregistrovať. 

"Hey, hey. Aj nabudúce,"  pribehol k nám nejaký ďalší černoch. Dali si so Za pozdrav rukami. "Lil Twist, Justin Bieber," ukazoval na nás Lil Za a popritom sa smial ako blázon. Odkiaľ berie takú dobrú náladu? To by ma bohovsky zaujímalo. A pochybujem, že je to z trávy, lebo nemá oči ako keď niekto húli. "Padím, čawte," zdrhol som od nich a rozutekal som sa domov. Utekal som vlastne len chvíľu, pretože na ondičné cvičenia som nikdy nebol dosť dobrý.

Po chvíli som to vzdal a došiel som domov chôdzou. Otvoril som dvere a vyzul som sa, aby Fredo po mne zbytočne nehučal. Dal som si dole bundu a okuliare, v ktorých som musel vyzerať ako idiot, keďže už je večer. Rýchlo som vybehol hore schodami a prešiel chodbou. Zastavil som pred dverami od Chloeinej izby. Bez zaklopania som vošiel dnu a uvidel Chloe, ako spí na posteli. Zatvoril som dvere a ľahol som si vedľa nej. Ruku som prehodil cez jej pás a zaspal som vedľa nej. 

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat