Z pohľadu Justina
"Justin si v pohode?" zhuleným hlasom sa ma opýtala Angela. Hm.. takže weed na ňu funguje. A to som si myslel, že ju nedokáže nič vyviesť z miery. "Jasné, shawty. Prečo nie," pozrel som sa na ňu s úsmevom na tvári. To by sa dalo využiť. "Nevyzeráš tak. Smeješ sa debilko," začala sa smiať Angela. Áno, zlatko. Ja sa smejem ako debil.
"Kde si nechala jointa?" zľakol som sa, že ju s ním uvideli tí policajti. Síce by jej pravdepodobne nič nespravili, ale mohlo by jej to spôsobiť nejaké problémy a mne spolu s ňou. Nechcem na seba upozorňovať. Zbytočná pozornosť škodí. "Sráč. Bojíš sa? Všetko je v pohode," doklady položila na komodu, ktorá bola hneď vedľa nej.
"Čo si jej spravil, Justin?" zapojil sa do debaty Jake, ktorý práve vyšiel z kuchyne. Na rebrách mal priloženú mrazenú zeleninu. Si šikovný, Bieber. Hovoril mi môj vnútorný hlas. Mohol som ho doriadiť ešte viac, keby že sa neobjaví Angela. Vždy mi kazí plány. "Čo teba do toho?" arogntne som odsekol Jake'ovi. Ešte stále som na neho nasratý. Si myslí, že mu to len prejde? "Je to kamoška," zvýšil na mňa hlas Jake. "Alebo štetka," vyletelo zo mňa prvé, čo mi napadlo. "Neotváraj si na ňu hubu" snažil sa vyznieť drsne Jake. Bože, to je také decko. Neverím, že som ho vzal medzi mojich ľudí."Skončil si. Už sa neopováž ukázať v mojom dome ani kontaktovať nikoho z chalanov. Ešte raz sa mi ukážeš na oči a prisahám na to, že volám Justin Bieber, že ťa zabijem!" zovrel som dlane v päste. Najradšej by som mu jednu prijebal. Už ma poriadne serie. A to stačí, aby si otvoril hubu. "Jasné," zamrmal Jake a zase sa stratil do kuchyne. Vie byť aj poslušný, keď chce. Priblížil som sa k Angele.
"Kde sme to skončili, shawty?" založil som jej neposlušný prameň vlasov za ucho. Koketne sa zasmiala. Niečo sa vo mne pohlo. Pozrel som sa jej do očí. "Myslím, že už viem," naklonil som sa, aby som ju mohol pobozkať. Angela začala spolupracovať a priložila svoje pery na tie moje. Začal som nimi pohybovať, keď som zrazu na líci pocítil ostrú bolesť. Odtiahol som sa od Angely a nechápavo som sa na ňu pozrel.
"To bolo za čo?" snažil som sa vyznieť milo. Je zhúlená, takže zachvíľu aj tak podľahne. "Zneužívaš situáciu. Nie som zhúlená úplne. Iba čiastočne," pretočila očami Angela. Do riti. Tak toto som mierne dosral. "Idem ho zase zviazať, Jake!" zakričala do kuchyne Angela. Kurva, kurva, kurva!!!!Z pohľadu Angely
Hrala som sa na zhúlenú. Čakala som, ako zareaguje. Keď mu na tom dieťati vážne tak záleží, tak by ma odviedol do postele, aby som celý ten stav prespala. Lenže on to využije a chce sex. Nadržaný Bieber. "Po dobrom alebo po zlom?" dala som mu na výber. "Veď už idem," zamrmlal neochotne Justin. Asi pochopil, že nemá zmysel odporovať. Takto sa mi to páči. Chytila som ho za ruku a spolu sme sa vybrali do mojej izby. Posadila som ho na posteľ. Vzala som dve šatky zo šuflíka. Nechce sa mi hľadať povraz. Zviazala som mu ruky a nohy. "Justin, zlatíčko, ty si si chcel užiť?" nahodila som úsmev. "V podstate hej, shawty," žmurkol na mňa. Podlomili sa mi kolená. Nie Angela. Teraz na také veci nie je čas.
Sadla som si na neho obkročmo. Sedela som vcelku ďaleko od jeho pier, tak som sa prisunula bližšie. Naschvál som zatlačila, aby som sa poriadne obtrela o jeho kamoša. Pozrela som sa na Justina. Rozšírili sa mu zreničky. "Mám halucinácie?" neveriacky sa na mňa pozeral. "Myslím, že nie," zasmiala som sa a oblízla som si spodnú peru. "Ak to má byť ospravedlnenie, tak sa príjma," zasmial sa Justin a z ničoho nič ma pobozkal."Prečo si prestala?" chtivo sa na mňa pozrel Justin. Nemôžem za to, že mi došiel kyslík. Tak či tak sa s ním idem iba hrať. "Lebo mi nestačíš," vyplazila som mu jazyk. Hneď ním však prešla ostrá bolesť. "Kurva!" on ma uhryzol. "Toto si nemal," tvárila som sa vážne a pritom som v hlave vymýšľala dokonalý plán, ako sa mu pomstiť.
Mám to! Skoro som vykríkla od radosti, keď mi napadlo, ako to Justinovi vrátim. Odviazala som mu ruky a aj nohy. "Si rád?" usmiala som sa na neho. "Samozrejme," hodil na mňa jeden zo svojich slávnych úsmevom. Telom mi prešli zimomriavky.
Po tomto úsmeve ma prešla všetka chuť nejako mu to vrátiť. Jednoducho na to nemám. "Choď domov," povedala som mu so sklonenou hlavou. Serie ma, že mu nedokážem nič spraviť. Serie ma, že ma takto dokáže ovládať. Jeden úsmev, jeden blbý úsmev, a som z neho úplne mimo. Vypadnú mi všetky myšlienky, všetka zlosť. Chuť na pomstu, drogy, alkohol, sex a zabíjanie. Všetko je preč a moje telo naplní hrejivý pocit. S tým pocitom sa však ešte stále neviem stotožniť!
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...