Z pohľadu Angely
Yasmine vstala a odišla. Doraňajkovala som. Taniere som odložila do umývačky. V dome bolo hrobové ticho a tak som vyrazila na menšiu prechádzku. Je to tu veľké, takže mám čo robiť. V kľude som sa prechádzala a sledovala som prírodu. Človek by ani nepovedal, že toto je Miami. Prešla som hodný kus cesty, keď som uvidela nejakú villu. Nebola však typická. Bola postavená v takom jednoduchom štýle. Keď som podišla bližšie, všimla som si, že za domom sú stajne. Určite majú aj kone. Chcela som tam zájsť a pozrieť sa bližšie, ale uvedomila som si, že to nie je môj pozemok. Síce by mi to nevadilo, ale hentí by mohli zavolať fízlov a opletačky s nimi už nechcem. Otočila som sa a pomaly kráčala naspäť domov. Cesta mi zbehla celkom rýchlo. Otvorila som dvere a tam videla v objatí Clarka a Yasmine. „Ahojte. Asi už moc nechceš ísť domov. Keby niečo zavolaj ma.“ Usmiala som sa a chcela som odísť, aby som im tak nechala súkromie. „Chceš ísť domov? Však nie?“ so psími očami sa na ňu pozrel Clark. „Povedz, že hej. Lebo všetky, na ktoré sa pozrie mu podľahnú. Ty by si bola prvá, ktorá by to neurobila a bola by to sranda.“ Pošepkala som jej do ucha. Na tvári sa jej objavil šibalský úsmev. „Anjel smrti vie lepšie presviedčať ako ty.“ Dala mu pusu a vytrhla sa z jeho náručia. Clark nechápavo pozeral. Obe sme sa začali naraz smiať. „Daj na to. Z nás budú parťáčky.“ Tľapli sme si s Yasmine. Pri dotyku som zistila jej adresu. Nebývala až tak ďaleko od nás. Takže sa môžeme často stretávať. To je fajn. Všetci v jej rodine sú lekári. Je to také deprimujúce. Yasmine ovláda tie základné lekárske sprostosti, ale zároveň si rada užíva. Jej rodičia chodia všade možne po rôznych kongresoch, školeniach a málokedy sú doma. Ona to využíva a chodí žúrovať. Do školy nechodí. Je to talent na učenie. Na konci roka spraví skúšky a tým postupuje do ďalšieho ročníka. Je to správna baba. „Maj sa.“ Zakývala Clarkovi. „Yasmine! Dáš mi tvoje číslo?“ vyšlo prosebne z Clarka. „Hm.. Dám ho Anjelovi smrti. Ak ti ho dá, tak ho budeš mať. Ak nie, tak je mi ľúto..“ otočila sa a vyšla z domu. Ja som ešte vzala kľúče od čierneho kabrioletu. „Za to mi zaplatíš, Angie!“ kričal po mne Clark. Zavrela som vchodové dvere a viac som sa o neho nezaujímala.
Z pohľadu Yasmine
Stála som pred domom a čakala na Anjela smrti. Pochopila som, o čo jej išlo. Asi to tak bude lepšie. Pozná Clarka lepšie a hlavne dlhšie ako ja. Zatvorila za sebou dvere od domu a prešla k čiernemu kabrioletu. „Ten je tvoj?“ opýtala som sa. Mohol byť predsa hociktorého z chalanov, čo tu spali alebo Jazzy. „Hej“ hrdo povedal Anjel Smrti. „Pekný.“ Očami som po ňom prešla. Bol vážne úžasný. „Chceš ho šoférovať?“ zamávala mi pred očami kľúčmi. Okamžite sa mi rozšírili zreničky. „Jasné.“ Natiahla som ruku za kľúčmi. Obišla som ho a odomkla. Sadla som si na miesto šoféra. Vtedy som si uvedomila, že nevie, že nemám vodičák. „Hey.. noo... ja nemám vodičák...“ sklamane som sa pozrela na Anjela smrti. „Koho to zaujíma? Keby niečo, tak to vybavím. Ale mám podmienku.“ Pozrela sa na mňa, akoby to bola maličkosť. „Počúvam.“ Pozrela som sa na ňu s úsmevom na tvári. „Musíš ísť rýchlo.“ Nadvihla ukazovák. „Ak je to jediná podmienka, tak to potom nie je žiaden problém. Milujem rýchlu jazdu.“ Naštartovala som. „Ku mne domov je to celkom blízko. Nemôžeme sa previezť ďalej?“ nadvihla som obočie. „Čakala som, kedy sa to opýtaš.“ Od radosti som zatlieskala. Dupla som na plyn a už sme uháňali cez celé Miami. „Anjel smrti, však?“ opýtala som sa jej na to, ako ju mám vlastne volať. Takto mi to povedal Clark. Len neviem, či jej to je príjemné. „Hej. Ale tak mi hovoria tí, ktorí ma nepoznajú. Myslím si, že z nás budú dobré kamošky. Takže ma môžeš volať Angela alebo Angie. Ako chceš.“ Trošku som sa zarazila. Poznáme sa len chvíľu a ona už vie, že z nás budú dobré kamošky. „V poriadku, Angie.“ Prikývla som na znak, že rozumiem. Zastavila som pri Surfside Beach. Ešte tam nikto nebol. Vystúpili sme z auta a ja som ho zamkla. Angie si dala dole topánky a rozbehla sa na pláž. Vliezla do mora a len tam tak stála. Pohľad zo zadu bol fakt úžasný. Nedalo mi neodfotiť ju. Vytiahla som mobil a zapla foťák. Akurát, keď som ju išla cvaknúť, tak na mňa otočila tvár. Pozrela som si fotku a takto bola tiež perfektná.
Z pohľadu Angely
Otočila som sa k Yasmine a ona ma práve odfotila. Chcela som tú fotku vidieť, to je jasné. Ale užívala som si vietor vo vlasoch. Bol to strašne príjemný pocit. Po chvíli však vietor fúkať prestal. Otočila som sa a išla za Yasmine, ktorá stála v polke pláže. Nasadli sme naspäť do auta. „Tak a teraz mi ukáž tú fotku.“ Viete ako vytočiť ženu za pár sekúnd? Odfoť ju a neukáž jej fotku. Vytiahla mobil a ukázala mi ju. Bola vážne pekná. Nešlo o to, že na tej fotke som bola ja. Mohol tam stáť aj Barack Obama a stále by bola tá fotka pekná. „Tak a teraz máš moje číslo. Keby niečo tak mi zavolaj.“ Uložilo som jej moje číslo. Ako som už vravela, myslím si, že si budeme rozumieť. „Dík. Daj mi tvoj mobil. Dám ti moje číslo. Neviem, či ho dáš Clarkovi alebo nie. Ale verím ti.“ Nastavila ruku, aby mi dala svoje číslo. Samozrejme, ja ho už viem. Ale tak predsa som len jej dala do ruky môj mobil. „Keď sa v ňom vyznáš, tak mi ho napíš do smsky.“ Podala som jej ho. Chcem vedieť aká je to šikulka. Určite na to príde. Po desiatich sekundách mi podala nazad mobil. „Vzdávaš to?“ nadvihla som obočie. „Prečo by som mala? Veď už ho tam máš, Ang.“ Usmiala sa a žmurkla na mňa. Sánka mi spadla dole. „Si hackerka?“ nejakým spôsobom zo mňa vyliezlo. „Čo to viem, ale nie som expert. Som samouk.“ Pokrčila ramenami. Oh my fuckin god. Toto som vážne nečakala. „Ideme domov?“ „K vám či k nám?“ „Ku mne.“ Usmiala som sa. Naštartovala a zase sme leteli s vetrom o preteky. Otvorila som dvere a s Yasmine sme vošli. Rovno sme išli do obývačky. Tam bol na gauči rozvalený Justin a Clark. Vytiahla som z vrecka mobil. „Hahááá.. ja mám číslo Yasmine a ty nie.“ Zamávala som Clarkovi pred očami a vyplazila som mu jazyk. „Kto je Yasmine?“ zapojil sa do debaty Justin. „Moja nová kamoška. Yasmine Justin, Justin Yasmine. S Clarkom sa už poznáte.“ Usmiala som sa. Justin sa na mňa nechápavo pozrel. „Nazdar.“ Nezaujato sledoval ďalej telku. To bolo od neho vážne hnusné. „Skutočný gentleman!“ hodila som po ňom vankúš. „Lebo ty si pravá dáma.“ Ironicky poznamenal.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...