Z pohľadu Justina
„Počkaj! Čo si práve povedala?“ Neveril som vlastným ušiam. Takže ma len tak pustí? Načo bolo celé toto divadielko dobré? „Vypadni domov!“ znovu si zapálila jointa, ktorého nechala na nočnom stolíku. „Nejdem!“ mierne som zvýšil hlas. „Myslíš si, že budeš mnou len tak manipulovať?“ začínalo to pomaly vo mne vrieť. Nevydržal som to a chytil som ju za zápästie. Pod vplyvom mojej sily vypustila z ruky jointa. „Čo si myslíš, že robíš?“ nezaujatým tónom hlasu sa ma opýtala. „Chránim zdravie svojho dieťaťa,“ pocítil som, ako mi tvári vyskočila žila. Povolil som stisk, pretože som ho už dlhšie neudržal v takej sile, ako doteraz.
Ruka jej voľne spadla vedľa tela. „Spokojný?“ nadvihla obočie Angie. „S čím?“ nechápal som o čom to točí. „Že si na mňa zdvihol ruku,“ zlomil sa jej hlas. Toto som nechcel. Nech neplače. Prosím nie. Nemôžem ju vidieť plakať. „Neľutujem to. Spravil by som to aj tisíckrát, pokiaľ by išlo o naše dieťa,“ snažil som sa si udržať tvár. Nemôže ma vidieť zlomeného. Ona nie. Využila by to vo svoj prospech.
„Tak poďme. Ideš. Sprav to. Zdvihni na mňa ruku. Ale tentokrát sa budem brániť,“ provokačným hlasom ma vyzývala Angela. Nenechaj sa vyprovokovať. Snažil som sa ovládať. Jedine moje myšlienky ma dokážu upokojiť. Čo si navrávam. Dokáže ma upokojiť jedine ona. Ale iba keď ma nechce nasrať. „To má byť výzva?“ oblizol som si peru. Budem hrať jej hru. Aspoň sa naučí, že nie je jediná, ktorá pozná pravidlá. A nielen že ich poznám, ale som v tej hre šampión.
„Si píš,“ cmukla na mňa. „Kde a kedy?“ bože, ona to myslí vážne. Nemôžem jej ublížiť. „Hneď teraz na záhrade. Alebo sa bojíš?“ založil si ruku v bok. Pripomínala mi teraz Ashley Tisdale vo filme HSM (High School Musical, Sharpay Evans). Nad tým prirovnaním som sa musel zasmiať. „Bipolárna nálada?“ arogantne sa na mňa pozerala. „Vždy, keď ťa vidím. Načo čakáš?“ prešiel som popri nej a išiel som na záhradu. Vonku sa už stmievalo. Hm, super.
„Zbrane?“ opýtala sa ma Angie. Takže to myslí vážne. Kurva! „Iba vlastné telo. Nechcem ti ublížiť,“ cmukol som na ňu. Skrivila tvár do zvláštnej grimasy. „Nerob sa, shawty. Viem, že to zbožňuješ,“ hodil som na ňu môj úsmev. „Nikdy,“ Vyplazila mi jazyk. „Dlho sa tu mieniš hrať? Rád by som prešiel k veci. Alebo sa až tak bojíš, že ti ublížim a preto to zdržuješ rečami?“ uff... neverím, že som to povedal. Bieber, zaslúžiš si facku. Nad čím to rozmýšľam? Tak dokonalý človek ako ja nemôže dostať facku. Musel som sa zasmiať.
Z pohľadu Angely
V živote som nebojovala proti Justinovi. Síce sa nepoznáme dlho, ale aj tak. Poznáme sa vyše roka, ale rok z toho som ho nevidela. Sústreď sa. Nemysli na blbosti. Ty to dáš. Nič sa ti nestane. Prečo uvažuješ nad tým, že ti ublíži? Veď ona na to nemá. Ani sa ťa nedotkne. Brzdí ho strach o naše dieťa. Kurva, naše dieťa. Som tehotná. Úplne mi to vypadlo z mysle. Nevadí, aspoň si vyskúšam, aké to je bojovať, keď máš niečo krpaté v sebe. Aj tak to tam dlho neostane.
„Hey,“ zamával mi pred očami Justin. Rýchlo som sa vynorila spomedzi mojich myšlienok. Musíš sa sústrediť. Čapla som mu po ruke. „Mám pocit, že sa tu niekto bojí,“ začal kotkodákať Justin. „Jediný, kto sa tu bojí, si ty, Justin,“ milým hlasom mu odsekla. Trochu som sa natiahla. Okey, som pripravená. „Jasnačka,“ ironicky podotkol Justin. Už ma začína srať. A to som mu chcela darovať slobodu. Síce som ho nikdy nedržala v zajatí, ale aj tak.
„Môžeme ísť na to?“ opýtala som sa Justina. Možno že sa chcel nejako rozcvičiť alebo čo. „Ešte stále máš čas si to rozmyslieť,“ zasmiala som sa. Myslím to vážne. Nechcem mu nijako ublížiť. Ale keď on si o to priam prosí. Keby nemal takú skurvenú povahu ako mám ja, všetko mohlo byť inak. Protiklady sa priťahujú. Asi preto nám to neklape. Potrebujem niekoho, kto ma ukľudní a nie niekoho, kto ma ešte viac naserie.
„Na čo ešte čakáš?“ provokačne sa na mňa usmial Justin. V pohode, Ang. Ty to zvládneš. Nemôže ťa rozhodiť. Nahnevaná myseľ je obmedzená myseľ. Hlavou mi prebehlo motto z filmu Never Back Down. Zbožňujem ten film. Jedna veta a koľko múdrosti sa v nej skrýva. Ten kto to vymyslel, má u mňa poklonu. A to málokoho chválim, tak nech si to radšej váži.
„Čakám, že si to rozmyslíš. Si ako malé dieťa, Drew,“ oslovila som ho jeho stredným menom. Zrejme ho to dosť rozhodilo, pretože nezareagoval okamžite, ako to u neho býva zvykom. „Takže používaš špinavé zbrane. Hm... zaujímavé,“ hladkal si svoje neviditeľné fúzy Justin. Musela som sa zasmiať. A toto má byť otec môjho dieťaťa. Dosť o dieťati. Preboha Ang totálne ti jebe? Musíš sa sústrediť na prácu, lebo inak ťa zabijú! Táto myšlienka ma prinútila sa opäť sústrediť.
Z pohľadu Justina
Nevedel som, čo jej mám povedať na to, že ma zavolala stredným menom. Nikto ho nepoužíva. Okrem Jazzy a Jaxona. Oni jediní o tom vlastne vedia. No už nie sú jediní. Ak mi tak povie pred chalanmi, tak ju zabijem. Prisahám. A je mi jedno ako budem trpieť ja, ona, naše dieťa a v neposlednom rade chalani, ktorí ju, bohužiaľ, zbožňujú.
„Už by sme mohli skončiť a tými rečami a prejsť k veci,“ pozeral som sa na bazén, ktorý bol za Angelou. Ak sa jej pozriem do očí, tak to nevydržím. „Ty sa tu vykecávaš, tak čo riešiš,“ slovne ma napadla Angela. Omg. Začína ma srať. Božský Bieber stráca trpezlivosť. Zasmialo sa moje podvedomie, ktoré vedelo, čo nastane. Angela vyhodila zbraň, ktorú mala zastrčenú v gatiach. Jasné, zbrane. Prebehlo mi hlavou.
„Odkiaľ mám vedieť, že nemáš schovanú žiadnu zbraň?“ zvedavo som sa pozrel na Angelu. „Budeš mi musieť dôverovať,“ žmurkla na mňa Angela. „Takto sa nehrajem,“ zložil som si ruky na prsiach a hral som sa na urazeného. Keď sa mi podarí to, čo plánujem, tak ešte len bude zábava. Pozrel som sa ňu, pretože nereagovala. Vyzliekala si tielko. „Č-čo robíš?“ začal som koktať. Hm..
„Vyzliekam sa, nevidíš?“ ani sa na mňa nepozrela a ďalej sa venovala svoje práci. „Môžem vedieť dôvod?“ zahryzol som si do spodnej pery. Nie, nie, nie. Cítil som, ako sa mi napli boxerky. „Uvidíš, či nemám zbraň,“ povedala akoby nič. „Ja uprednostňujem osobnú prehliadku,“ priblížil som sa k nej. Už bola len v spodnom prádle. Prekvapene sa na mňa pozrela. Už som stál celkom pri nej. Rukami som jej prechádzal po všetkých častiach tela. Cítim som, ako sa pod mojimi dotykmi chveje. Bieber, vyhral si.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...