13.

2.9K 54 5
                                    

Z pohľadu Freda

 Práve sme sa dohadovali na čase zápasu, keď sa za Angie objavil Justin. Všetci sme na neho čumeli. Vyzeral akoby plakal. „Takže idete hrať basket? Môžem sa pridať?“ pozrel sa na mňa, akoby to bol môj nápad. „Angie?“ zdvihla hlavu. „Jasné, prečo nie.“ Odpovedala ako bez duše. „Tak fajn, takže o polhoďky vzadu na dvore. A žiadne podvádzanie!“ zasmial som sa na odľahčenie situácie. A bola to vcelku pravda. Justin rád podvádza. A myslím si, že teraz využije to, že s nami bude hrať dievča a bude po nej hádzať rôzne pohľady. Angela odišla hore. Všetci sme sa rozbehli do svojich izieb. Hral som sa na mobile, keď mi niekto zaklopal na dvere. „Ďalej!“ otvorili sa dvere a v nich stála Angie. „Ahoj, potrebuješ niečo?“ nechal som mobil mobilom a venoval som sa jej. „Vlastne, hej. Pri nákupoch som na športové oblečenie príliš nemyslela. Nemôžem si požičať tvoje tepláky?“ touto otázkou ma veľmi zaskočila. „Justinove veci ti bude pasovať lepšie. Nechceš skôr niečo od neho?“ „Nechcem od neho už žiadnu láskavosť“ usmiala sa na mňa. Pobehol som k skrini a vytiahol tepláky. Začala sa vyzliekať. „Nechceš použiť kúpeľňu?“ nechápavo som sa na ňu pozrel. Nechcel som na ňu zízať, ale postavu mala dokonalú. „Ja sa nehanbím.“ Usmiala sa a už si na sebe obliekla tepláky. „Môžeme ísť?“ prikývla. Vyšli sme vonku. Boli tam všetci, okrem Justina. „Kapitáni budú Justin a Angie. Ja budem rozhodca.“ Vyhlásil Clark. Pozrel som sa na neho. „Angie?“ „Hej, Angie. Tak jej včera povedala Jazzy a nemala s tým nijaký problém.“ Usmial sa Clark. „To je v pohode.“ Venovala mi pohľad. Prišiel Justin. Mal sivé tepláky a čierne tielko. Pohľadom si nás všetkých premeral. „Kto je kapitán?“ opýtal sa so zvedavosťou v hlase. „Ty a Angie. Clark bude rozhodca.“ Ozrejmil som mu situáciu.

Z pohľadu Angely

 „Tak fajn! Nebudeme strácať čas, nie? Justin, na striedačku si budeme vyberať, koho chceme mať v tíme. Začni!“ dravo som sa do toho pustila. Vôbec som nevedela, koho si mám vybrať, pretože netuším, ako hrajú basket. Po dlhom dohadovaní sme skončili takto Justin, traja chlapi a Chaz. Ja,dvaja chlapi, Ryan a Fredo. Justin sa na nás posmešne pozrel. Myslel si, že si to nikto nevšimol. „To čo malo byť Bieber?“ dezorientovaný sa otočil ku mne. „Čo? O čom to vravíš?“ „Nerob sa blbý. Videla som ten pohľad. Nikdy nepodceňuj súpera. Ešte ti len nakopeme zadok!“  pozrel sa na mňa neveriacim pohľadom. Veď ty počkaj. V baskete som vážne dobrá. Clark odpískal začiatok hry. Ihneď sme sa pustili do útoku. Justin na mňa celý čas hádzal pohľady, akoby čakal, že sa rozpustím, alebo čo. „Justin, nevenuj sa mne, ale hre.“ Okríkla som ho a pokračovala ďalej. Chalani sa začali smiať. Po skončení zápasu boli všetci rozvalení na ihrisku. „S nadhľadom sme vyhrali. Čo som ti vravela na začiatku?“  provokatívne som sa pozrela na Justina. „Ideme 1 na 1? Len TY a JA. Uvidíme, kto je lepší.“ S iskričkami v očiach sa na mňa pozrel. Z chalanov vyšlo niečo ako „oooo“ „To má byť akože výzva? Kľudne! Dám to aj so zatvorenými očami!“ vysmiala som sa mu do tváre a schmatla loptu. „Kto netrafí, prehral.“ Ozrejmila som mu pravidlá, podľa ktorých mienim hrať. Len prikývol. „Začnem, ak ti to nevadí.“ „V pohode.“ Falošne sa usmial. „Počkaj!“ zastavila som ho. „Čo je? Slečinka sa nám bojí?“ zasmial sa. „Nie, chcelo by to nejakú stávku.“ Žmurkla som na neho. Tváril sa, akoby rozmýšľal. „Mám to!“  vykríkla som. Všetci na mňa obrátili pohľad. „Ak vyhrám, môžem si ešte raz vybrať izbu. Ale ak prehrám, tak sa s tebou vyspím.“ Pozrela som sa na neho so žiariacou tvárou. Stopercentne som mala iskričky v očiach. „Nejako moc si veríš.“ Snažil sa ma uzemniť Justin. „Buď si ja príliš verím, ako vravíš ty, alebo si ty priveľký srab na to, aby si prijal túto výzvu.“ Začala som sa okolo nej obšmietať.  Pod takýmto nátlakom dlho nevydrží. „No tak. Choď do toho. Veď nemôžeš nič stratiť!“ povzbudzoval ho Ryan.

 Z pohľadu Justina

 Vraj že nemám čo stratiť. No jasné. Ak prehrám, stratím týždeň, ktorý som s ňou mohol stráviť. Každý večer sa dívať na hviezdy a potom spať v jej prítomnosti a ráno sa kochať pohľadom na jej strapaté vlasy. Videl som ju hrať a prehral som. Tá vášeň.... všetko čo cíti vloží do hry. Tentoraz musím vyhrať. Ak by som do toho nešiel, mali by ma za sraba. „Vychutnám si výhru, shawty.“ Žmurkol som na ňu. Možno ju obmäkčím. Ani som sa nenazdal a už dala prvý kôš. „Teraz ty!“ hodila mi loptu. Zahryzol som sa do jazyka. Teraz sa musím poriadne sústrediť. Natiahol som sa a hodil loptu. Kôš! Uľavilo sa mi.  Takto to pokračovalo asi ešte desať minút. Zase som bol na rade ja. Hodil som loptu, točila sa po obruči a.... 

Za to ma zabijete,ukrižujete, ukameňujete a neviem čo ešte :DDDDD sorry ľubim vas :D :**

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat