122.

730 38 4
                                    

Z pohľadu Justina  

Zaspal som hneď po Chloe. Teda, mal som to v pláne. Zaspal som po nej, ale nie tak úplne hneď. Keďže si naše vyznanie lásky vypočuli obidvaja naši "strážcovia", tak sa to neobišlo bez komentárov a zbytočných otázok. "Myslíš si, že ti bude verná?" Hlasom plným irónie sa ma opýtal Lucas. "Nemyslím si to, ja to viem," spravil som na neho grimasu, ale chlapec to nemohol vidieť. "Koľko istoty v tvojich slovách. Na tvojom mieste by som si tým nebol taký istý." Myslí si, že ma znervózni alebo nedajbože privedie do pochybností? To ani náhodou! Len nedávno sme si s Chloe urovnali naše veci a nenechám nikoho, aby nám radosť zo seba niekto zničil mávnutím ruky. 

 "Daj mi jeden kvalitný dôvod, aby som ti uveril," za iných okolností by som už bol maximálne nasratý. Avšak teraz niesú iné okolností. Ležím v objatí mojej lásky na posteli. Teraz už aj viem, že ma moja láska miluje. Nechcem to zničiť. Keby som sa teraz vytočil ako obvykle, už by som vrieskal a možno by som sa s Lucasom aj mlátil. Zobudil by som Chloe a všetko krásne by sa zničilo. To, že sa s ním nemlátim, neznamená, že by som mu najradšej nerozbil hubu. 

Neviem, čo spravil Chloe oproti v izbe a tá nevedomosť ma neskutočne desí a ubíja. Neviem, čo sa jej mohlo stať ani čo sa jej stalo. Nechce mi to povedať a tí dvaja mi o tom určite nič nepovedia. Jeden druhého budú kryť až dokonca, pretože popri jednom by to schytal aj ten druhý. Čo na tom záleží? Chloe sa mohla zraniť! "Skoro som ju dostal do postele," provokačným tónom mi oznámil Lucas, čo sa pravdepodobne dialo oproti v izbe. "Som si istý, že by sa mi to podarilo, keby že máme trochu viac súkromia. V posteli to musí byť riadna dračica." Zase rýpe? 

"Keby ste mali trochu viac súkromia, tak už nežiješ, ale si niekde mŕtvy ty imbecil. Chloe na seba nenechá siahať," priam som to zavrčal. Vážne ma rozhodil. Si myslí, že mi len tak povie, že mi skoro pretiahol frajerku a zostane to bez následkov? Mýli sa a to poriadne! Nad mojou poznámkou sa Lucas zasmial a ďalej sme túto tému nerozoberali. Neunúval som sa nad tým rozmýšľať. Dostal by som ešte väčšie nervy. To by už vážne nedopadlo dobre. Nebral by som ohľad na nikoho, dokonca ani na Chloe. Pevne verím, že zajtra mi to všetko vysvetlí. Dobrovoľne. 

*** 

"Dobré ránko," dostal som pusu od Chloe. "Dobré ráno," moje hlas je po ráne veľmi chrapľavý. Nerád sa ozývam, kým sa niečoho nenapijem alebo nenajem. Potom je to už lepšie. Pomaly som rozlepil oči. Dúfam, že všetko, čo som sa včera dozvedel od Lucasa bol len sen a on sa ju nikdy nepokúsil dostať do postele. Sadol som si a poobzeral som sa okolo seba. Sedím na posteli v izbe, v ktorej som včera v noci ležal s Chloe v náručí. "Na takýto budíček si rýchlo zvyknem," zasmial som sa a prilepil som sa Chloe na pery. Náš bozk je teraz iný. Je plný nehy a citov, hlavne lásky.

Z pohľadu Chloe 

Chalani sa išli dať doporiadku do vedľajšej izby. Sľúbila som im, že nič nevyvediem. Ku Caige'ovi idem dobrovoľne, takže som si vzala Justina na zodpovednosť. Ak zdrhne, tak budem za to zodpovedná ja. Je to v pohode, keďže viem, že nič nevyvedie. "V to aj dúfam," zamrmlala som, keď sme sa od seba odtiahli. "Kde je?" Nahnevane a prekvapene sa ma opýtal Justin. "Chcel si povedať sú? Oproti v izbe. Dávajú sa dokopy. Do ôsmej sú raňajky a potom vyrazíme opäť na cesty," usmiala som sa na Justina a pritúlila som sa k nemu. 

"Takže máme čas, kým sa nevrátia? Kedy odišli?" Justin sa šibalsky usmial. "Odišli pred polhodinou, takže veľa času nemáme. A do poriadku sa musíme dať aj my dvaja. Čo takto spoločná sprcha?" Usmiala som sa na Justina. Na sex nemám chuť. Nie žeby som na neho nemala chuť. Naň s Justinom budem mať chuť vždy, ale po operácií mi prílišne vzrušenie a adrenalín zatiaľ nerobia dobre. Nechcem to Justinovi hovoriť, aby sa zbytočne nestrachoval. Viem, ako rýchlo dokáže spanikáriť z nuly na maximum. 

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat