Toto je posledná časť pred Novým rokom a tak by som vám chcela popriať, aby nový rok bol krajší a lepší ako ten starý.
-keď budete čítať ako spievajú duet, pustite si pesničku na boku
-objavuje sa tu nová postava-Chloe. Predstavte si ju ako Demi Lovato :)Z pohľadu Justina
Na to, že to bolo v reštike to tu poriadne žilo. Dj hral samé pecky. Kto vie, koľko dostáva za to, že tu hraje jednu noc. Popravil som si bundu a sadol som si k baru. Boli tam samé barmanky. Žiaden chlap. A boli pekné. Vedia, ako si udržať klientelu. Prišla ku mne prsnatá blondínka. „Ahoj, čo si dáš?“ zvedavo si ma prezerala. „Whiskey,“ povedal som jej svoju objednávku a očami som blúdil po bare. Zmýlil som sa. Toto je klub. A poriadne peckový! Také niečo by som mohol aj kúpiť.
Blondská predo mňa položila whiskey. Priblbo sa usmievala. Snáď to nejako prežijem. „Prišiel si práve v čas,“ povedala bez náznaku nejakej vedľajšej myšlienky v hlase. „Ako to myslíš?“ dnes v noci budem asi milý. Kým ma niekto nenaserie. „Nehraj sa na blbého, Jason,“ Usmiala sa na mňa barmanka a venovala sa ďalším zákazníkom. „V práci by si nemala piť,“ Žmurkol som na ňu. Musela mať toho v sebe dosť, keď si ma pomýlila s nejakým Jasonom.
„Vraví ten, ktorý sa tu so mnou nakoniec vždy opije,“ Zasmiala sa. Nemohla reagovať skôr, pretože musela prijať objednávky. Je tu plno. Totálne. Som rád, že som našiel voľnú stoličku. „Ja? Veď som tu prvý raz,“ Beriem späť. Je totálne mimo! „Nevykecávaj sa a padaj na parket. Alebo chceš prešvihnúť show?“ Neveriacky no stále s úsmevom na tvári sa na mňa pozerala. Všade zavládlo ticho a bola úplná tma. Svetlá boli len okolo baru. Svietil na neónovo.
Začala hrať hlasná hudba. „Stop, stop, stop,“ schytila blondínka mikrofón a začala kričať. Hudba sa zastavila a celý dav sa na ňu hnusne pozrel. „Ako môžete začať bez Jasona McCana?“ S prekvapením v hlase sa opýtala ľudí, ktorí stáli na pódiu. „Ja som tu,“ Ozvalo sa z pódia. Otočila tam hlavu. Neviem, čo si od toho sľubujem, ale pozrel som sa rovnakým smerom. Na javisku stál chalan.
Vyzerá rovnako ako ja. Blondínka otvorila ústa. Nebol som na tom o nič lepšie ako ona. Všetci sa prekvapene dívali z Jasona na mňa. Je mi to nepríjemné. „Čo čumíte?“ Zvrieskol som. Za to, že sa podobáme nemusia na mňa čumieť. Možno, že mal otec milenku a našiel si nejakú ženskú, ktorá sa podobala na mamu. Alebo naopak. To je jedno. Všetci sa otočili naspäť na javisko. Zase začala hrať hudba. Tentoraz ju nikto neprerušil. Na pódiu okrem Jasona stála ešte nejaká baba.
Zaostril som zrak, aby som ju uvidel. Pred očami som mal 157 cm vysokú hnedovlásku. Dokonalo sa hýbala na parkete a to nehovorím o jej hlase. Spievala nejakú pesničku. Asi to bude vlastná tvorba, pretože som ju zatiaľ nikde nezapočul.
Last night was crazy,
and today it’s setting in.
Did you really mean it
and could you say it again?
Oh, oh, even if you just say it over the phone.
(Come on, ring ring ring ring)
Love makes me crazy,
restless, dumb, and paranoid. (Uh yeah)
But I’ll take a chance on us
and hope you don’t destroy my heart.
Just give me one guarantee,
I’m the only girl you see.
Whatcha say, boy?Teraz začal spievať Jason. Som zvedavý. Musí mať dobrý hlas, ak chce s ňou spievať duet.
You’re my only shorty,
You’re my only shorty, yee yee yee yee yee.
I’m tellin’ you the truth,
girl, it’s only you.
You’re my only
you’re my only
you’re my only one and only.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...