Z pohľadu Justina
Angie mi dala svoj mobil. Bol som prekvapený z toho, že údajne má čísla nás všetkých. Mala tam čísla dokonca aj pomocných jednotiek. Keď som si prezeral jej kontakty, tak ich tam mala vcelku dosť. Číslo na spomínaného prezidenta, vysokých úradných dôstojníkov, riaditeľov F.B.I, N.C.I.S, C.S.I, rôznych známych vyšetrovateľov, nájomných vrahov, špiónov, sudcov, na rôzne gangy.. ich čísla mala potriedené v skupinách. Bolo tam asi 15 gangov, známych po celej L.A. Na nás sa neodvážia, ale predsa len. Vyše 5000 kontaktov. Ak by som si to chcel celé dôkladne prejsť, musel by som pri jej mobile stráviť celú noc. Ešte som sa pozrel do SMSiek, ale neboli tam žiadne konverzácie. Všetko musela vymazať. Alebo sa tam trebalo vedieť dostať. Určite len trebalo stlačiť nejaký znak, a ono by sa to objavilo. Minule mi to spomínal Fredo. Vedia to spraviť len hackerskí bossovia a takých mala v kontaktoch Angie dosť. Zaujímalo by ma, odkiaľ ma toľko čísiel. Počkal som, kým Chaz vyšiel z našej izby. Chcel som ísť dnu, ale rozmyslel som si to. Sadol som si do obývačky a hral som sa s jej mobilom. Hier tu mala celkom dosť, ale hackerských programov ešte viac. Ak s tým všetkým dokáže robiť, tak potom klobúk dolu. Zahral som si rôzne hry, čo mala v mobile. Grafiku to malo vynikajúcu. Mal som pokušenie pozrieť si aj fotky, ale radšej nie. Vyšiel som k mojej terajšej izbe. Otvoril som potichu dvere. Myslel som si, že Angie spí, tak som ju nechcel zobudiť. Pohľadom som ju však zachytil, ako stojí pri posteli. Zasvietil som svetlo, aby som videl, čo robí. Musel som prižmúriť oči a následne nimi párkrát zaklipkať, aby si zvykli na svetlo. Uvidel som ležať nejakého chlápka na zemi a Angie na neho mierila mojou zbraňou. Potom ho jednoducho odbachla. Strela bola mierená priamo do srdca a tam aj skončila. Neveril som vlastným očiam. Niečo sa ma opýtala, ale ja som bol mimo z toho, že dievča pred mojimi očami zabilo chlapa a on ešte škemral. Tackala sa s tým telom von z izby. Počul som ako to s ním trepalo, keď išla dole schodmi. Pribehol som k oknu a uvidel ako ho bez mihnutia oka zapálila. Také bezcitné dievča som ešte nevidel. Vlastne, ktovie, za čo sedela v base. Nikdy som sa jej na to neopýtal. Niečo mi napadlo. „Nehovoria mi Anjel smrti pre nič za nič.“ Vtedy na tom móle. Takže sedela za vraždu. Ale keď nemala 18 a bola v normálnej, musela zabiť niekoho veľmi významného. Jeho smrť sa však ututlala, aby nevyšla na povrch slabá ochrana. Takto by to mohlo byť. Pozrel som sa zase z okna a už pri nej stál Fredo. Zbehol som dole k nim, a v niektorých izbách sa už svietilo. Chalani vykukli z izieb. Zvrieskol som, lebo sa mi to nechcelo každému z nich osobitne vysvetľovať. „Všetci poďte vonku, keď chcete vidieť, ako sa správne zabíjajú ľudia a ničia ostatky!“ zakričal som z celého hrdla. Všetci pomaly vyliezali zo svojich izieb. „Ale rýchlo!“ pridali do kroku. Vyšli sme vonku a oni ako teľatá sledovali Angelu, ktorá stála pri ohni. Z toho všetkého bola vcelku už len hlava. „Ježiš, Bieber, ty všetko vyzvoníš.“ Otráveným hlasom povedala Angie. „Ale no ták. Čo je na tom zlé, že chcem trochu vyškoliť chlapcov. A mohla by si nám to celé vysvetliť. Trochu sa zohrejeme pri ohni a ty nám všetko povieš. Potom sa budeme pýtať. Inak si to s tebou vybavíme po zlom.“ Nemyslel som to až tak úplne vážne, ako som povedal. „Hm.. otrava. V momente by som vás tu mohla všetkých vystrieľať a vy by ste sa nemali ako brániť. Zbrane nemáte pri sebe. A k tomu by som to urobila vo vašom dome a s tvojou zbraňou. Koľko irónii.“ Angie rozprávala a pritom ani nemrkla. Celý čas pozerala do ohňa. „Ty si jej dal svoju zbraň? Si normálny kámo? Verím, že by nám Angie neublížila, ale aj tak!“ vyštekol na mňa Chaz. „Nikdy nikomu never! Spoliehaj sa len sám na seba a na svoje zručnosti. To, že niekomu veríš, ešte neznamená, že ťa neojebe. A teraz k veci. Toho trkvasa si niekto najal, aby ma zabil. Pokúsil sa o to, keď som spala a k tomu, keď mám zlomenú nohu. Aké úbohé. Vzala som Justinovu zbraň a zastrelila som ho. A teraz nám je vďaka nemu teplo.“ Hovorila ešte stále chladným tónom. „Prečo by ťa chcel niekto zabiť?“ opýtal sa Fredo. „No prečo asi? Kvôli jej minulosti, nie? Nevieme, čo je zač, nič v zlom Angie. V mobile má naše čísla, ale my jej nie. Má tam plno hackerských programov. Žiadne SMSky od najlepšej kamošky alebo také niečo. Kontaktov má niečo cez 5000 a sú to tam samé gangy, hackery, vysokí úradní hodnostári, prezident a podobne. Odkiaľ máš tie kontakty?“ „S tými ľuďmi bežne prichádzam do styku. K SMSkám od mojej najlepšej kamošky si sa nedostal asi preto, že treba vedieť správnu kombináciu klávesov, aby si sa dostal k SMSkám. A aj keby sa to niektorému z vás podarilo, žiadne od kamošiek by ste tam nenašli. Nepripúšťam si ľudí k telu. Vy ste prví. A už viem, prečo som to nerobila. Ľudia sa strašne otravní a chcú všetko vedieť.“ Prevrátila očami. Takže som to správne uhádol s tou kombinaciou.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...