Túto časť by som chcela venovať kamoške Niki, ktorá stále číta moju story, aj napriek tomu, že ju naťahujem čo bude s osudom Angie a Justina.. :) .. ak by niekto chcel venovanie, stačí napísať a ďalšia časť bude venovaná jemu.. XOXO
Z pohľadu JustinaYasmine mi zase prekazila rozhovor s Angie. Začínam ju neznášať. Objavila sa len tak zničoho nič na párty a myslí si, že je najmúdrejšia na svete. To, že chodí s Clarkom, ešte nič neznamená. Aj tak sa to po chvíli celé skončí. Hneď ako budeme môcť, tak odídeme späť do LA. V Miami sa mi celý život dosral a ja to takto nenechám. Chcem vyriešiť všetko. Hneď teraz a tu! Nechcem a nemienim počúvať ďalšie výhovorky. Či už od Angie alebo od niekoho iného. Nie som malé decko, aby predo mnou skrývali pravdu. Hneď ako Yasmine odišla som sa začal opäť venovať Angie. „Shawty, musíme sa porozprávať,“ asi som začal príliš vážne, pretože to Angie očividne zaskočilo. „Osamote,“ pozrel som sa na Jaxona a Jazzy. Jazzy len chápavo prikývla a vzdialila sa. Očami som naznačil aj Jaxonovi nech vypadne. „Nechápem, prečo by som tu nemohol byť. Aj tak sa všetci dozvieme, ako to nakoniec bude. A keby že tu Angie zostane sama, tak sa nechá ovplyvniť tvojimi sladkými rečičkami,“ to by nebol Jaxon, keby mi neprotirečil. „Kurva, vypadni!“ nečakane som po ňom zvrieskol. Angie od strachu až myklo. „Až keď mi to povie Angie!“ Jaxon tam stál ako priklincovaný a hral sa na frajera, že mi papuľuje. „Jaxon, toto nie je vhodná chvíľa. Odíď,“ zapojila sa Angie. Neverím. Práve sa nezastala Jaxona ale mňa? To sa mi asi sníva. Na znak víťazstva nad Jaxonom som vzal Angie do náručia. Angie sa na mňa len milo usmiala. Jaxon pretočil očami na znak, že mu je to nepríjemné. Hovorí sa smola! Stav sa začína vyrovnávať. Odrazu som dostal neskutočnú túžbu pobozkať Angie. Chýbajú mi jej pery a jej smiech. Priložil som svoje pery na tie jej a čakal som ako zareaguje. Začala spolupracovať. Dobré dievča! Naše jazyky začali bojovať o prevahu. Nech si nemyslí, že vyhrá. Tento bozk bol plný túžby no zároveň aj zúfalosti. Ruky mi automaticky zahniezdili na jej zadku. Angie sa mi rukami prehrabávala vo vlasoch. Ešte som ich nemal upravená, takže mi to neprekážalo. Nadvihol som ju a posadil na linku. „Musíme sa porozprávať a nevyhneš sa tomu,“ usmial som sa na ňu a vlepil som jej bozk na čelo. Spravila na mňa puppy face. „Nepomáha to,“ zasmial som sa nad jej snahou, „fajn, tak trošku hej. Ale aj tak neustúpim,“ zvážnel som, ale jej snaha vyhnúť tejto téme ma pobavila.
Z pohľadu Angely
Snažila som sa ako to len šlo vyhnúť tejto téme. Justin bude zase podráždený a to sa mi nepáči. Chcem, aby sme boli taký ako predtým. Aby sme milovali jeden druhého bez ohľadu na prekážky. „Vieš o tom, že si strašne sexy, keď máš rozstrapatené vlasy a chrapľavý hlas?“ možno sa práve týmto menším odklonom od témy vyhnem vážnemu rozhovoru. „Viem, je to moja tajná zbraň,“ žmurkol na mňa. Keby som mohla, tak ho zjem, taký je zlatý. „Naspäť k téme,“ opäť zvážnel, „ako si sa rozhodla?“ do riti, do riti, do riti! Teraz sa tomu nevyhnem. Kurva! „Nie je to pre mňa ľahké, Justin. Dúfam, že ma v tom podporíš,“ premkol ma hrozný pocit. To čo mu teraz poviem sa mu nebude páčiť a hrozne sa bojím jeho reakcie. Čo ak ma kvôli tomu znenávidí? Nechcem, aby sa po tom, čo mu poviem svoje rozhodnutie medzi nami niečo zmenilo. Aj keď viem, že sa zmení. Veľa vecí. Úprimne pochybujem, že sa veci zmenia k lepšiemu. „Už hovor zlatko, vieš, že som tu vždy pre teba,“ povzbudivo sa na mňa usmial, čo mi dalo dosť síl na to, aby som nabrala odvahu a odpovedala mu. „Možno po tomto zmeníš názor na mňa. Lenže toto som skutočná ja. V poslednom čase sa veľa vecí vo mne zmenilo, a niektoré z nich sa mi nepáčia. Musím sa vrátiť do starých koľají. Nech sa deje čokoľvek. Preto na tú operáciu pôjdem hneď, ako sa naskytne príležitosť. Buď to bude tu v Miami alebo doma v LA. Mám svojím spôsobom poslanie a musím ho dokončiť. V podstate robím dobrý skutok, Justin,“ ospravedlňovala som sa sama pred sebou. Som odporný človek, ktorý neberie ohľad na nič a na nikoho. Bohužiaľ, je to tak. Jasné, bude mi ľúto toho dieťaťa a všetci ma budú od toho odhovárať, lenže inak to nejde. Ak na tú prekliatu operáciu nepôjdem čím skôr, tá suka a zároveň moja najlepšia kamarátka, smrť, ma zastihne nepripravenú. Chcem zomrieť v momente, keď budem sama so sebou spokojná a to momentálne nie som.
Z pohľadu Justina
Zaskočilo ma čo mi Angie povedala. Zostal som z toho trošku viac než vykoľajený. Viem, povedal som jej, že tu budem pre ňu vždy, lenže toto som nečakal. Nevedel som, čo mám robiť. Mám sa tešiť z toho, že budem mať Angie pri sebe ešte dlho zdravú a šťastnú alebo mám byť sklamaný z toho, že nebudeme mať spolu dieťa, na ktoré sme sa tešili? Teda, aspoň ja, neviem ako je to s Angie. „Milujem ťa,“ to bolo všetko, na čo som sa po tomto jej monológu zmohol. Mal by som sa tešiť, ale zároveň mi je to svojim spôsobom ľúto. Hej, môžeme mať ešte spolu deti a aj to chcem, ale už to nebude to isté. „Vedela som to,“ zišla Angie dole z linky. „Čo si vedela?“ nechápal som o čom hovorí. Tušil som, že naráža na to, čo si myslím, ale ja sa v jej myšlienkach nevyznám a preto bolo najlepšie sa jej na to opýtať. „Nechceš, aby som na tú operáciu išla,“ v jej hlase bolo cítiť nervozitu. „Nie že nechcem... v podstate chcem, ale chcem aj naše dieťa..a preto to tak trochu nechcem, “ viem, že som trochu komplikovaný na pochopenie, ale som to ja. „Tak to mi je potom ľúto,“ pozrela sa mi do očí a v tých jej nádherne čokoládových sa zaleskla slza. Sklonila hlavu a kvapka slanej tekutiny spadla na zem. „Neplač. Nechcem, aby si plakala. Tvoje oči si nezaslúžia slzy. Na to sú príliš krásne,“ snažil som sa ju utešiť. Neviem, kde sa vo mne berie tá romantika, ale keď som s Angie nachádzam tie správne slová behom sekundy. „Ak by si bol Pinoccio, tak by ti práve narástol nos dlhý až do Londýna,“ zasmiala sa cez slzy Angie. Počkať čo? Veď ja som neklamal. „Ja ti vravím pravdu a ty mi neveríš,“ zložil som si ruky na prsiach a sklonil hlavu. Budem sa hrať na urazeného, kým mi nenavrhne nejaký dobrý kompromis.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...