34.

2.4K 54 6
                                    

Z pohľadu Justina

 Angie prišla domov a zoznámila ma s nejakou Yasmine. Vôbec som neriešil, kto to je. Od včerajšej noci som mal zlú náladu. S chalanmi som sa len hádal. Keby som mohol, vlastne môžem, ale viem, že by som to potom ľutoval, tak by som ich pozabíjal. Ležal som na gauči a pozeral telku. Nič konkrétne som nesledoval. Len som nechcel odpovedať na otázky, ktoré mi dával Clark. Tváril som sa, že som zaujatý tým, čo ide v telke a tak ma neotravoval. Angie a Yasmine sa rozvalili na gauči. Otočil som hlavou, pretože ma pohltila zvedavosť. Chcel som vedieť čo je zač ten človek, ktorý sa dostal Angie pod kožu. Na gauči sa vedľa Clarka rozvaľovalo nejaké dievča. Bola mi nejaká povedomá. Zadíval som sa na ňu dlhšie. Odniekiaľ ju poznám. Mám to. Ona je tá, s ktorou som sa bozkával. „Ako je to možné?“ vyšlo zo mňa asi príliš nahlas, pretože Clark, Angie a Yasmine na mňa otočili hlavy. „Ako je možné čo?“  zvedavým tónom sa ma opýtal Clark. „Eeee...“ narýchlo som vymýšľal výhovorku, ktorá by mi u neho prešla. „Že sa také mladé dievča dostalo Angie pod kožu. To sa nepodarilo ani mne.“ Bingo Bieber! Úžasná výhovorka. Som na seba hrdý. „Pretože ja som výnimočná.“ Ukázala na seba prstom Yasmine. „Hej, všimol som si.“ Poznamenal som. „To čo malo byť Justin? Sa k nej správaj slušne!“  vyštekla po mne Angie. Radšej budem držať hubu, pretože  Angie vie, čo bolo minulú noc medzi mnou a Yasmine. Nemyslím si, že by to Clarkovi spravilo radosť, keďže sa tu takto túlia. Otočil som sa naspäť k telke a sledoval nezaujímavý program. Pohľadom ma to stále ťahalo k Angie. Musím niečo spraviť. Vlastne nie. Prečo by som mal? Môžem mať každú, ktorú si zmyslím. Mám na lepšie. Nie na  bezcitné mrchy. V hlave som zvádzal strašný boj. Mám sa k nej ozvať alebo nie? Povedala mi, že ma miluje a potom utiekla. Nie, neozvem sa k nej! Budem sa k nej správať rovnako ako ona ku mne. Chlad, žiadne emócie. Tak takto sa budem správať k Angele. „Hey, nejdeme niečo robiť?“ prerušil to trápne ticho Fredo. „Pýtaj sa slečny dokonalej.“ Hnusne som sa pozrel na Angelu. Fredo sa nechápavo pozrel na Angelu. „Má mužské krámy.“  Smiala sa s Fredom, Yasmine a Clarkom. Vážne vtipná je. Bože! Ako som ju mohol milovať? Možno to celé bola len ilúzia kvôli tomu úžasnému sexu. „Poďme niečo robiť. Rada by som sa zoznámila so všetkými.“  Jemným hláskom sa vyjadrila Yasmine. „Ahoj. Ty si nám včera pomohla s Angie, však? Je to nová členka rodiny?“  stále sa usmieval Fredo a pozrel sa na Angie. „Je to moja najlepšia kamoška. Navyše aj Clark má s ňou očividne svoje plány.“ Ukázala Angela prstom na Clarka, ktorý sa túlil k Yasmine. Clark nezaujato dvihol hlavu. „Čo ja?“  „Vidíš? Vravela som to.“ Zasmiala sa Angela. Bol to taký jemný, plný citu smiech. Clark potriasol hlavou a naspäť sa venoval Yasmine.

 Z pohľadu Clarka

 Angela s Fredom niečo riešili. Justin lietal pohľadom zo mňa na Yasmine. Pritúlil som ju k sebe a tak sme spolu ležali na gauči. Ruky som obtočil okolo jej pásu. Nemala nijaké námietky. Preplietli sme si ruky. „Takže?“  Yasmine pohľadom prešla z telky na Angie. „Zavolám chalanov a na záhrade budeme opekať. Môže byť?“ opýtala sa Angie na názor Yasmine. Tak toto som zažil prvykrát v živote. Angie sa nikdy nikoho na názor nepýtala. A odrazu sa na to opýta celkom cudzej osoby. „Hej, jasné. Len si skočím domov. Chcela by som sa obliecť do svojich vecí. Jazzy ma síce vkus, ale moje veci sú predsa len moje.“  Ospravedlnila sa Angie a chcela sa postaviť. „Fajn. Počkáme ťa na záhrade. My zatiaľ skočíme kúpiť nejaké mäso na grill.“ Prikývla Angie. „Tak počkať. Ja ťa nikam nepustím.“  Potiahol som Yasmine naspäť na gauč. „Púšťať ma nemusíš. Poď so mnou.“ Zašepkala mi do ucha, keď som ju nechcel pustiť. Na rukách som mal husiu kožu. Spolu sme sa postavili. Yasmine si ešte upravila vlasy. „Zatiaľ ahojte!“ objala Angie a Freda. Na Justina sa vybodla. Šikovná! On nech pekne smúti za Angie. Aj tak nechápem, prečo je na ňu taký hnusný. V tomto dome o ničom neviem. Ja to z niekoho vytiahnem. Yasmine by o tom mohla vedieť. Chytil som ju za ruku a kráčali sme spolu do chodby. Tam sme sa obuli. „Počkáš chvíľu? Vytiahnem z Angie kľúče od auta.“  Nechcel som ju nechať samú. „Netreba. Je to len kúsok.“ Usmiala sa a nepúšťala mi ruku. „V poriadku.“ Usmial som sa naspäť a spolu sme vyšli z domu. Zavrel som za nami dvere. Ruka v ruke sme kráčali ulicou. „Ako si sa zoznámila s Angie?“  chcel som sa o nej dozvedieť čo najviac. Niečo ma k nej svojim zvláštnym spôsobom ťahalo. „Včera na párty. Tam som sa zoznámila aj s tebou. Ale pravdepodobne si to nepamätáš. Bodaj by aj, keď ste pili whiskey. Ako to vlastne môžete piť? Angie odpadla, keď niečo vravela Justinovi. Nachvíľu sa prebrala a potom zaspala. Mne sa zamotalo v hlave a tak ma tu Fredo nechal spať. Dnes ráno sme sa s Angie zoznámili v kuchyni, keď sme si dali spoločné raňajky. Potom som sa išla umyť a obliecť. No a keď som zišla dole, tak tam už nebola. Vtedy som stretla teba. Ale potom prišla Angie.  Namiesto toho, aby som išla domov, tak som nás odviezla na Surfside Beach. A potom sme prišli naspäť tu.“ Objasnila mi situáciu Yasmine.  „Ty vieš šoférovať?“  nedávalo mi to zmysel. Vyzerá byť príliš  mladá na to, aby mala vodičák. „Šoférovať? Minulý rok som aj pretekala. A vyhrala som krásne autíčko.“ Víťazoslávne sa usmiala. „Šikovná!“  pochválil som ju. Odrazu ma stiahla k nejakej ville. Bolo to vážne blízko domu Angie. „Tvoj dom?“ „Páči?“ postavila sa predo mňa. Pozrel som sa do jej očí. Stratil som sa v nich. Sledoval som ich. Bol som do nich natoľko zapozeraný, že som zabudol odpovedať. „Beriem to ako nie. Stačilo len povedať.“ Mykla plecami. To ma prebralo z tranzu. „Nie. Ja len... zamyslel som sa. Je pekný.“  Bol na španielsky štýl. Veď viete. Stĺpy, terasa, agávy pred domov a tak. Bol celý z tehál. „Ide sa dnu.“ Potiahla ma za ruku a spod kvetináča vytiahla kľúče. Otvorila dom a my sme vošli dnu. Bol celý v červených farbách. Stáli sme na chodbe ako dvaja psychopati. Potiahol som si Yasmine k sebe a pobozkal som ju.

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat