94.

1.2K 31 5
                                    

Z pohľadu Chloe 

 "Kurva, Bieber, žiješ?" zvrieskla som na Justina pomedzi plač. Moje slzy dopadli na jeho tvár, pričom sa zaksychtil. "Hej," protivne zamrmlal. "Fajn. Tak okamžite zdvihni svoj zadok zo zemi a zdrháme," povedala som mu a prosebne som na neho. "Nie," rozhodol sa protestovať Justin. "To nebola prosba, ale rozkaz," nahnevane som na neho zavrčala. Nemám dosť sily na to, aby som ho všade ťahala ja. Aj keď by sa to dalo brať ako súčasť tréningu.

Hnusne sa na mňa pozrel. "Nebudeš mi rozkazovať," zareagoval dosť nasrato. Tak ja mu tu vysvetľujem, ako to všetko vnímam a on si zmyslí, že kvôli tomu bude na mňa protivný? Došľaka aj s takým životom. Chceš psovi dobre, oserie ti plot! Vždy môžeš dať toho psa utratiť. Poradilo mi moje podvedomie. Žeby nemalo Justina rado? Dám na jeho radu. Síce Justina utratiť nedám, ale určite ho za to nepochválim. To si ešte odpyká somár jeden. 

"Okamžite vstávaj, Justin Drew Bieber, inak prisahám Bohu, že dostaneš takú nakladačku, akú si ešte v živote nedostal," nie som si celkom istá, či to zvládnem, ale na postrašenie by to mohlo stačiť. Ak nie, tak to budem musieť splniť. Prinajhoršom zažijem hanbu a Justin nakope zadok mne. Na moje šťastie sa Justin postavil, takže zadok nebolel nikoho z nás. 

"Stačilo poprosiť," vyplazil mi jazyk. "Ako keby si ty to slovíčko používal," prevrátila som očami. No vážne. Kedy kto počul Justina povedať prosím? Ja som to ešte nezažila a pochybujem, že sa to podarilo započuť niekomu z jeho gangu. Možno že to povedal nejakej štetke s ktorou šukal, aby pridala na tempe. Jedine v takejto situácií si viem predstaviť, aby vyslovil Justin PROSÍM.

"Používam ho iba pre niekoho, kto si ho skutočne zaslúži," pozeral sa mi do očí. Hovoril to strašne bezcitne a chladne. V tomto tele reagujem na všetko inak. Všetky chĺpky na mojom tele sa mi postavili do pozoru. V hrdle som cítila poriadnu hrču. Bože, nemôže mi teraz pomôcť moje podvedomie? Priam prosíkam, aby sa teraz ozvalo namiesto mňa a natrelo to Justinovi za jeho drzosť. Na moje nešťastie sa tak nestalo a ja som tam len tak stála ako nejaký srab. Čo momentálne aj som. 

Z pohľadu Justina  

Aj keď som si v mojej hlave musel prejsť tým všetkým, čím si bežne prechádzala Angela, stále to neviem pochopiť a určite ju nebudem ľutovať. Ona sama si vybrala tento životný štýl. Ja som jej to nekázal. Je zodpovedná za všetky rozhodnutia, ktoré v živote vykonala. Možno som jej k niektorým dopomohol alebo som ich ovplyvnil, ale stále ich uskutočnila ona. 

Stála oproti mne a na môj komentár nijako neodpovedala. Žeby sa mi práve podarilo zavrieť Angele ústa? Hm.. tak to by bolo prvýlrát, čo sa mi to podarilo inak ako bozkom. Nechápem, ako som ju mohol bozkávať, spávať s ňou, dotýkať sa jej, milovať ju, mať s ňou dieťa. Nenarodené dieťa. Hnusí sa mi. Nechala naše dieťa zabiť. Len tak, z ničoho nič. Mohla to aspoň vyskúšať, ale nie. Vybrala si najjednoduchšie riešenie, aké vymyslela- smrť. To je jej najbližšie, že? 

"Kam to bude madam?"  nahodil som sarkastický tón. Otočil som sa, aby som nemusel sledovať jej výraz, keď sa náhodou začne zase ľutovať. Toľkú iróniu by som nezvládol a namieste by som ju prefackal, aby sa prebudila z toho sna, v ktorom žije. Najradšej by som jej nejako vrátil to, že zabila naše dieťa. Lenže ja jej to nemám ako vrátiť. Nemá city, takže jej nemám ako ublížiť, zatiaľ. Bieber si vždy nejaký spôsob nájde. 

Otočil som sa, pretože mi Chloe dlhý čas neodpovedala. Nestála vedľa mňa, tak ako predchvíľou. Zrakom som rýchlo preletel okolie, ale nikde som ju nevidel. "Došľaka!" zanadával som a pomalým krokom som smeroval k miestu, odkiaľ sme prišli- takže k tej poondiatej nemocnici. Išiel by som rýchlejšie, aj by som bežal, pretože tam ju môžu zabiť a ona si to asi poriadne neuvedomuje, lenže tá rana ma strašne bolí. 

Mal by som sa zase začať hádať so slečnou "ľutujte ma všetci", aby som sa nejako odreagoval. Keď sa s ňou hádam, aspoň ma nič nebolí, pretože musím rozmýšľať nad nejakým sterom. Zase ma pochytil stav ako v nemocnici, keď Chloe bojovala s tým fúzatým debilom. Len som stál, akoby som mal kŕč. Spomienkami som bol v čase, keď som prvýkrát vyznal Angie lásku- aj keď to nepočula, ale nevadí. (pozn. autora- u Justina v izbe na balkóne, keď sa spolu pozerali na hviezdy po tom, čo sa Angie skoro strepala dolu) Strašne sa mi zatočilo v hlave a spadol som na zem. Pred očami som mal opäť tmu. 

Z pohľadu 3. osoby (Prepáčte, ale nesedel mi tam ani jeden pohľad, keďže chcem zachovať anonymitu novú šéfku Justinovho gangy)

Fredo mal telefonát od svojej novej šéfky. "Áno?" váhavo sa opýtal, pretože nevedel, ako ma na ňu reagovať. Vždy mu prišla len smska s pokynmi, takže na telefonáty nebol zvyknutý. Z celého toho bol mierne v šoku. "Alfredo, Justin Bieber leží pravdepodobne v bezvedomí neďaleko nemocnice, v ktorej ležala Chloe Delevingne. Kde to je, to si už zistite sami. Zájdite tam a postarajte sa o neho,"  vážnym, no vcelku prívetím hlasom oboznámila Freda so situáciou. 

"Šéfka?" opýtal sa Fredo. Nevedel, ako ju mal volať a preto oslovenie šéfka sa mu zdalo najvhodnejšie. "Čo je Alfredo?" trochu prekvapene sa ho opýtala. "Keď bude potrebné, môže Justin zostať tu v dome?" Fredo sa vyjadroval vcelku slušne a aj na úrovni, keďže všetci chalani si museli prejsť školením. Nebol to len poriadny výcvik, ale aj lekcie slušného chovania a podobné veci. Podľa všetkého zostanú gangom s drogami, ale budú to obchody na úrovni a nie len s nejakými miestnymi gangmi. 

"Justin Bieber zostane v dome aj pokiaľ to potrebné nebude. Chcem ho mať pod dohľadom. Budeš ho mať na starosti, Alfredo. A nechcem nijaké problémy, v rámci možností," šéfka jednala s Fredom, akoby to bol jej obchodný partner. Vyzerá to tak, že s ňou bude možné vyjednávať, ,narozdiel od Justina, ktorému sa nálady striedali ako na bežiacom páse a k tomu to museli všetci akceptovať a jeho slovo bolo zákon. 

"V poriadku," Fredo prikývol, aj keď ho šéfka nemohla vidieť. Dôverovala im natoľko, že kým boli v dome a jeho blízkom okolí, tak ich nekontrolovala. Chalanom sa to zdal ako dobrý nový začiatok spolupráce. Keď sa to všetko do detailu dozvie Justin, bude z toho šalieť. "Ďakujem, Alfredo. Dopočutia,"  hovor ukončila šéfka. "Chalani," zvrieskol na celý dom Fredo. Všetci ho mali v paži, pretože Fredo je mierný typ človeka na takéto veci. "Volala šéfka," varovne na nich zakričal druhýkrát a všetci sa v rýchlosti zbehli do obývačky, v ktorej sa Fredo nachádzal. 

Chalani si posadali na gauče a čakali, čo im Fredo povie. "Ona ti volala?" keď sa Fredo neozýval, tak sa rozhodol prebrať iniciatívu Chaz. "Hej, máme nájsť Justina. Je niekde v okolí nemocnice, v ktorej ležala Chloe Delevingne," Fredo svoje slová venoval Clarkovi, ktorý mal tieto veci na starosti. Chalani sa postavili, že si idú po zbrane, ktoré berú so sebou vždy, keď idú niekam. "Ideme len po Justina. Zbrane nebudú potrebné," zastavil ich svojim hlasom Fredo. 

Všetci sa vrátili naspäť a čakali na Clarka, kým sa vráti s presnou adresou nemocnice, aby mohli vyraziť. Keď sa Clark do piatich minút neobjavil aj s adresou, chalani si zapli telku. Na nič konkrétne sa nepozerali, len tak prepínali kanály a zabíjali tým čas. Po dobrých dvadsiatich minút prišiel Clark aj s lístočkom, na ktorom mal napísanú adresu. "Nebolo to také ľahké," povedal na svoju obranu, keď uvidel znudené ksychty chalanov. 

Fredo stále nevedel, či majú ísť po Justina všetci chlapi alebo nie. Clark im poslal do smsky adresu nemocnice. Nakoniec sa rozhodli, že do istoty pôjdu všetci. Nevedeli totiť, že Justin je v bezvedomí. Fredo im to neoznámil. Chalani nasadli do áut a vyrazili k nemocnici. Zastavili pred ňou a vystúpili zo svojich áut. "Poďme na záhradu. V nemocnici nie je," oznámil Fredo chlapom a tí za ním išli poslušne ako psíci za pánom. To bol totiž rozkaz priamo od šéfky.

Na záhrade našli Justina hneď po vstupe. Ležal pod stromom. Okamžite zistili jeho životné funkcie. Našťastie dýchal a všetko sa zdalo byť v poriadku. Akoby len spal. Ryan si prehodil Justina cez plece ako vrece zemiakov a spoločne odišli z areálu nemocnice. Ryan položil Justina na zadné sedadlá svojho auta a všetci sa rozpŕchli smerom domov. Tam Justina uložili do jednej z hosťovských izieb v zadnej časti domu. 

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat