Túto časť chcem venovať mojej kamoške (belieberke) Aďke Pivovarničkovej ... :)
Z pohľadu Jake'a
Otvorili sme dvere a do nosu mi udrela silná vôňa dymu z cigariet a alkoholu. Hudba ešte nehrala. Angie sa to rozhodla zmeniť a vbehla dovnútra. Videl som ju, ako sa hrabe medzi nejakými CDčkami. Nakoniec nejaké vybrala a dala ho do veži. Potom ju zapla a na plné pecky začala hrať hudba. Čakal som niečo, ako jej Lil Wayne. Angie ma však prekvapila hudbou, na ktorú sa dalo perfektne tancovať. „Čo to je?“ opýtal som sa Angie, keď som ju uvidel vedľa mňa. „Miley Cyrus ft. Rock Mafia- The Big Bang“ usmiala sa a vyfúkla mi dym z cigarety do tváre. Hrozivo sa usmiala. „Naháňaš mi strach.“ Naskočila mi husia koža. Ani neviem prečo. Bolo to také zvláštne. Párty bola v plnom prúde. Bolo tu množstvo ľudí a všetci pili, fajčili a tancovali. Odrazu prišla Angie, povedala mi názov pesničky a usmiala sa na mňa ako nejaký psychopat. Bolo to minimálne nezvyčajné. „Anjel Smrti, nezabúdaj...“ potichu a pomaly mi zašepkala do ucha a potom sa vzdialila. Striaslo ma. „Prečo netancuješ?“ opilo sa ma opýtala nejaká dlhovlasá blondínka. Bola to kosť a inokedy by som si užil, ale teraz ma prešla všetka moja nálada. „Hm.. nemám chuť.“ „Ja ti ju spravím.“ Na tvári sa jej objavil úsmev a ťahala ma za ruku medzi ľudí. „Napi sa, bude lepšie.“ Strčila mi do ruky fľašu s whiskey. „To sa tu nepije nič iné ako whiskey?“ opýtal som sa jej. „Whiskey je najlepšie. Dobre chutí a dá s nej poriadne opiť. Tak už pi.“ Odpovedala na moju otázku. Neváhal som a poriadne som sa napil. Chcel som na to, čo mi povedala Angie zabudnúť čo najskôr, ako sa len dalo. Bolo to celé hrôzostrašné. Vypil som pol fľaše, kým som sa zase pozrel na tú blondínu. Blbo sa usmievala. Asi čakala, že s ňou budem tancovať, alebo ja neviem. Odtrhol som fľašu od úst a usmial sa na ňu. „Ina.“ „Jake.“ Vzala mi fľašku a napila sa. Začali sme tancovať. Celý večer som však pohľadom hľadal Angie. Nemohol som si pomôcť. Mal som strach, že sa niečo stane, alebo ja neviem. Nemal som dobrý pocit.
Z pohľadu Justina
Angie pustila hudbu a pribehla za mnou. Jack Daniels'ka už bola prázdna. Pozrel som sa na ňu s vyvalenými očami. „Mala by si sa krotiť, zlatko.“ Pritiahol som si ju k sebe. „Ale čo. Ja som úplne triezva, aj keď mám v sebe toho toľko. Presvedč sa. Opijem ťa a ani sa nenazdáš.“ Žmurkla na mňa a pobozkala ma. „Tomu neverím.“ Hovoril som pomedzi naše bozky. Nijako nereagovala a ďalej sme sa bozkávali. Naše jazyky bojovali o prevahu. Nechcel som prestať, ale kvôli kyslíku som musel. Na chvíľu sme sa odlepili, aby sme sa obaja mohli poriadne nadýchnuť. Hneď sme však pokračovali. „Hey, to je párty a na párty sa tancuje.“ Niekto na nás hovoril. Ignoroval som to a venoval som sa Angie'im perám. Odrazu svoje pery odlepila od tých mojich. „Čo robíš?“ nechápavo som sa na ňu pozrel. Usmievala sa. „Nepočul si? Je to párty a na párty sa tancuje.“ Zopakovala slová toho neznámeho. „Ale no ták. Mne sa páčila aj táto činnosť.“ Opäť som ju pobozkal. Nepovolila mi však vstup do jej úst. „Ide sa tancovať!“ zavelila a stiahla ma so sebou na parket. Tancovala úplne dokonale. Jej telo sa úžasne vlnilo v rytme hudby. Hypnotizovala ma. Držal som ju za boky a takto sme spolu tancovali asi pol hodinu. Otočil som si ju. „Vieš, čo mi napadlo?“ „Nie.“ Zahryzla si do pery. „Že nemáme spolu fotku.“ Smutne som sa na ňu pozrel. „Vážne chceš so mnou fotku? Tak ale to si ich budeme musieť spraviť aspoň sto, aby sme mali aspoň jednu poriadnu.“ Prehrabla si prstami vo vlasoch. „Mne to nevadí. Ja fotogenický som.“ Vytiahol som mobil a ona si zatiaľ vytiahla ďalšiu cigaretu. Zapálila si. Zapol som foťák a pritiahol som si ju k sebe. „Fájn, zlatíčko a teraz sa budeš vždy usmievať.“ Jednu ruku som jej dal na pás a druhou som držal mobil. Spravil som nám fotku. Okamžite som sa na ňu pozrel. Vyfukovala na nej dym z cigarety. „Si na nej nádherná. Taká odviazaná.“ Usmial som sa nad tým, ako sa nám tá fotka podarila. „To to takto budeš robiť pri každej fotke?“ „Hej.“ Zase som na nás mieril mobilom. Spravili sme si úžasné množstvo fotiek, ale už som ich nekontroloval. Keď sme sa dofotili, tak som si sadol na gauč a Angie na moje kolená. „Tak a teraz si pozrieme fotky.“ Vošiel som do galérie a presúval som prstom po displeji. Mali sme tam spolu fotky, na ktorých bol dym z cigarety, na ktorých sa usmievame, sme vážni, robíme grimasy. „Počkaj, táto je fajn.“ Zastavila ma Angie pri fotke, na ktorej sme sa bozkávali a za nami bol len dym z cigariet. „Sme nádherní.“Usmial som san ad predstavou, že by to takto mohlo byť každý deň. „Omyl. Nádherná som ja a ty si môj doplnok.“ Sadla si na mňa obkročmo. „Nedráždi.“ Varoval som ju, pretože by sa to mohlo zvrhnúť.
Z pohľadu Angely
Sadla som si na Justina obkročmo. „Fajn a teraz sa ideme opiť.“ Postavila som sa a hľadala nejakú fľašu. Na stole som našla Jack Daniels'ky. Schmatla som dve a vrátila som sa k Justinovi. Potiahla som ho za ruku, aby sa postavil. Boli sme prilepení na sebe. Dala som mu fľašku do ruky a druhú som otvorila a napila som sa z nej. Len sa na mňa pozeral. „No ták, pi! Aj tak nebudem opitá.“ Vyplazila som mu jazyk. Otvorila som mu fľašu. „Otvor ústa. Si ako maličké dieťatko.“ Otvoril ústa a ja som mu tam pomaly začala liať whiskey. „Dobre, fajn. Budem piť sám.“ „Celú fľašu. Ja už mám jednu v sebe. Musíš aj ty.“ Prikývol a začal piť. Vypil to vcelku rýchlo. Potriasol hlavou, aby vstrebal to množstvo alkoholu, čo sa mu práve dostalo do tela. „Máš dosť?“ priblížila som sa k nemu. „Ešte nie.“ Zakýval hlavou na znak odporu. Fajn, tak budeme pokračovať. Tancovali sme. Ja som si to užívala a obtierala som sa okolo Justina. Miestami som si všimla, že Jake na mňa zíza. Asi nestrávil moju prezývku. Bol taký nepokojný. Čas od času som do seba naliala whiskey. Justin to musel spraviť hneď po mne. „Hej, teraz si na rade ty.“ Otočila som sa k Justinovi, keď som sa napila. „Dostanem za to nejakú odmenu?“ z hlasu mu bolo cítiť, že už mu trošku udrel do hlavy alkohol. „Hm, možno.“ Napil sa. „Fajn.“ Usmiala som sa a začali sme sa bozkávať. V dome odrazu všetko stíchlo. „Do riti! Treba tam dať nové CDčko.“ Nahnevala som sa na seba za to, že som mohla do notebooku pripojiť USB a išlo by to samo. Ľudia sa nasrato ozývali. Akoby som ja nervy nemala, že nehraje hudba. Rozbehla som sa k veži a dala tam narýchlo nejaké CD. Bolo mi jedno, čo to je. Hlavne, nech niečo hraje. „Konečne!“ ozval sa za mnou Fredo. „Škoda, že si nebol rýchlejší.“ Ironicky zo mňa vyletelo a išla som k Justinovi. „Poď, mám prekvapko.“ Ťahala som ho cez celú obývačku k jednej zo skriniek, ktorá tam bola. Otvorila som ju a vytiahla obrovskú kopu. „Hej!“ zvrieskla som dosť nahlas, takže ma bolo počuť aj cez hudbu. „Každý si vezmite jeden a poďte na záhradu.“ Rozhodila som tie obaly. Na zemi už žiadne neboli a predsa ich nemal každý. Vzala som zase ďalšiu kopu a spravila to isté. Vyšli sme von na záhradu. Tam to ľudia začali otvárať, samozrejme aj my s Justinom. Dala som mu do ruky zapaľovač. „Lampióny šťastia.“ Zajasal. „Zapáľ ho a niečo si želaj.“ Usmiala som sa nad tým, ako sa radoval. Zapálil ho a pustil. Letel hore spolu s ďalšími. „Tak a teraz ty.“ Spravila som to isté, ako všetci ostatní. Moje želanie som vyslovila len v mysli, no vám ho neprezradím. Zatiaľ. Justin ma objal zozadu a spolu sme sledovali kopec lampiónov na nebi. Obloha bola tmavomodrá a lampióny nádherne žiarili. „Ste spolu zlatí. To chce fotku.“ Ozval sa Chaz. „Tak nám ju sprav.“ Hodila som mu môj mobil. Fotil nás ako divý. Dal mi ho naspäť a ja som si začala pozerať fotky. „Vďaka Chaz.“ Usmiala som sa na neho. Odfotil nás tak, že bolo vidno aj nás aj lampióny. „Nádherná fotka.“ Usmiala som sa a dala pusu Justinovi. Nastavila som si ju ako tapetu. „Nie fotka, ale ty.“ Silnejšie ma objal Justin. „Milujem ťa.“ Vyšlo zo mňa, keď som sa pozerala Justinovi do očí.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...