70.

1.6K 37 3
                                    

Z pohľadu Justina

 „Milujem ťa,“ zvalila sa zo mňa Angela. „To vravíš v afekte,“ odpinkal som ju. Určite to nemyslela vážne. Bolo to len kvôli tomu, že dosiahla orgazmus a takto sa ti snažila odvďačiť. „Keby som mala hovoriť vždy po sexe, tak by som milovala polovicu mužov v L.A“zasmiala sa. „A ja som si myslel, že ma miluješ a ty spíš s polkou L.A?“  zachvíľu mi zase rupnú nervy.

„Ehm,“ ozvalo sa za nami. „Čo?!“ zvrieskol som. „Toto som nemal vidieť. Oblečte sa, ste nechutný,“  Jake. Ešte ten sa tu musel objaviť. Neskutočne mi chýbal za ten čas čo som ho nevidel. „Povedal kto? Neviem o tom, že by to bol tvoj dom alebo tvoja záhrada,“ zavrčal som. Správa sa, akoby bol majiteľom tohto domu alebo priateľ Angely. Už len on mi tu bude rozkazovať.

„Nepáči sa ti, tak nečum,“ zahriakla ho Angela. Postavila sa a začala zbierať svoje veci. Otočil som hlavu a pozrel som sa na Jake’a. Zízal na ňu s otvorenou papuľou. „Jake, nečum mi na frajerku,“  mierne som zvýšil hlas. Nahú ju môžem vidieť jedine ja. To je moja výsada.  „Pokiaľ viem, tak momentálne spolu nie ste,“  protirečil mi Jake. Sme vlastne spolu?

Na moje prekvapenie sa ozvala Angela, ktorá už bola v spodnom prádle. „Čo je teba do toho? Nemám pocit, že by si bol v pozícii, v ktorej by si mohol rozhodovať o tom čo a s kým robím,“  pokojne mu povedala Angela. Správne zlatko, len mu daj. Ale mohla by mi aspoň nejako naznačiť, či sme spolu alebo nie. Pretože z jej správania sa nevyzná ani cvokár. A keď sa v nej nevyzná ani on, tak akú šancu mám potom ja? Veď sme spolu nestrávili až tak veľa času.

„Ale,“ chcel niečo povedať Jake. „Žiadne ale neexistuje“ hovorila pomedzi to, ako sa obliekala do tielka a chachi. Už by som sa mohol obliecť aj ja a nielen tu tak nahý polihovať ako nejaký debil. Bravo, Bieber. Teraz ťa ten debil videl nahého. „Angie, môžem mi hodiť veci?“ ani som do nestihol dopovedať a už na mňa leteli boxerky. „Ďakujem,“ hneď za nimi leteli aj ostatné veci. Ešte že má dobrú mušku a celé to nespadlo do bazéna.

Jake pohľadom hltá Angelu, takže sa môžem v pohode obliecť. Rýchlo som si natiahol veci. Keď budem rýchly, tak sa mi ešte podarí aj Jake’ovi jednu pridrbať za to, že zíza na Angelu. Nechápem, ako mu také niečo môže dovoliť. „Angela?“ spýtavo som sa na ňu pozrel. Len tak stála a dívala sa na Jake’a. „Čo je?“  nevenovala mi ani pohľad. „Musíme sa porozprávať,“ fakt Justin? Musíme sa porozprávať? Z toho je jasné, že chceš riešiť váš vzťah. Bože! Raz sa zabijem.

Z pohľadu Angely

 Sledovala som Jake’a. Som zvedavá, čo teraz spraví. Nevie, čo môže čakať. Netuší, aká je momentálna situácia medzi mnou a Justinom, čo mi hraje do kariet. Možno sa teraz bude viac snažiť pri tréningu,  aby mu mohol vrátiť to, ako mu Justin pridrbal. Na Jake’ovom mieste by som ho za to už zabila, ale Jake na to nemá. Tu nie je o čom. Je zatiaľ príliš slabý na to, aby Justinovi nejako ublížil.

„Fajn,“ odpovedala som Justinovi a spustila som pohľad z Jake’a. Škoda, že mi Justin mierne pokazil plány. Toto bude ešte veľká sranda. Otočila som sa k Jake’ovi chrbtom a podišla som k Justinovi. Snáď ma nebude hypnotizovať tým jeho pohľadom, lebo sa hodím pod vlak. „Áno, miláčik?“  hodila som sa Justinovi do náručia. Prečo to robíš Angela?  Vznikla v mojej hlave myšlienka. 

Chceš ublížiť Jake’ovi, Justinovi alebo to robíš len kvôli vlastnému dobrému pocitu? Vyčítavo mi hovoril môj vnútorný hlas. Vlastne ani neviem. Robím to kvôli Justinovi. Milujem ho! A Jake’ovi nechcem ublížiť, aj keď by si to za niektoré veci určite zaslúžil. Justinova ruka skĺzla na môj zadok a majetnícky si ma pritiahol k sebe.  Pozrela som sa Justinovi do tváre. Nenávistným pohľadom prebodával Jake’a.

„Nepozeraj sa tak na  neho,“ zastala som sa Jake’a. Justin nemá žiaden dôvod takto sa na neho pozerať. Nemá ani dôvod na to, aby mi ublížil. Maximálne to malé klamstvo, že šiel za svojou rodinou, či čo to trepal, keď nás uvidel, ako trénujeme.  Pocítila som, ako Justinove telo stuhlo. „Prečo by som nemal?“ ešte stále sa na mňa nepozrel. „Skôr prečo by si mal?“  nechápala som Justinov hnev. Vôbec sa v ňom nevyznám. 

„Pretože ma oklamal, spal s tebou a je drzý. Stačí to ako dôvod?“  v jeho pohľade bolo ešte viac nenávisti. „Z toho celého je pravda iba to, že ťa oklamal. Aj keď nechápem prečo. Drzý je akurát asi tak, ako si aj ty. A nespal so mnou,“  objasnila som situáciu Justinovi. Konečne sa na mňa pozrel. „Ako to, že s tebou nespal?“ čakala som láskyplný pohľad a namiesto toho sa na mňa zmätene pozeral. „Normálne,“ vlepila som Justinovi pusu. 

Jeho pohľad bol ešte viac zmätený. „Poď na pláž, pretože tu sa nevieš sústrediť,“ potiahla som Justina za ruku smerom na pláž. Výhoda našich domov je, že za záhradou je divá pláž. Žiadni turisti. Všetko sú tu len domáci, takže sa neprechádzajú po pláži so sklonenou hlavou hľadajúc mušle. Nepobehujú tu malé deti, ktoré plaču, keď uvidia kraba.  Takéto dieťa by som nechcela mať. Vlastne nechcem mať žiadne dieťa.

Z pohľadu Justina

Angela ma ťahala na pláž. Asi má pravdu, keď vraví, že pri Jake’ovi by som sa nevedel sústrediť. Stále mi v hlave behala myšlienka, že oni dvaja spolu nespali. Ako som si mohol takú absurdnosť vôbec myslieť? Je to logické. Bránila sa moja hlava. V podstate hej, ale aj tak. Mohol som jej aspoň trochu dôverovať. Nie, nemohol. Je to predsa nájomná vrahyňa. Klame vždy, keď musí a ani pritom nemrkne okom. Niečo pravdy na tom bude. 

Ešte raz som sa otočil a venoval som Jake’ovi nenávistný pohľad. Nič iné si ani nezaslúži. Klamal mi. Kto vie, koľkokrát to už spravil.  Toto nemusel byť vôbec prvý prípad. „Justin, počúvaš ma vôbec?“  vytrhla ma z myšlienok Angela.  „Nie,“ okamžite zo mňa vyletela odpoveď bez toho, aby som nad ňou uvažoval. Hold, Bieber je úprimný.  „Skvelé!“ sklamane si vzdychla Angela. Dúfam, že som ju zase nejako nenasral.  

„Prepáč,“ zastavil som sa a pozrel som sa Angele do očí. Bolo v nich vidieť to, čo ešte nikdy doteraz. Bolo tam toľko úprimnosti a citu. Vtiahol som si ju do objatia. „Citovo a psychicky ma ničíš,“  rozplakala sa mi na rameni. Nie, nie, nie. Nemôže plakať. To mi predsa nemôže spraviť. Zase si sebecký. A to ju vraj miluješ. Zasmiala sa moja myseľ.

„Neplač, nechcel som,“ silno som ju objal. Asi najsilnejšie ako to dokážem.  Je tehotná. Upozornila ma moja myseľ. Kurva! Pustil som ju. „Takže, čo si to vravela?“  nahodil som úsmev, aby mi rýchlo prepáčila a nevracala sa k tomu.  „Že ťa milujem, shawty,“  ruky dala na môj krk. Postavila sa na špičky a pobozkala ma. Telom mi prebehli zimomriavky. Ten bozk bol taký nežný, dokonalý.  Angela Collins si dokáže užívať romantiku. Kto by to bol povedal. Odtiahol som sa od nej, pretože mi došiel vzduch. „Aj ja vás milujem,“  ani som si neuvedomil, že som povedal vás. Milujem ju. Ju a naše dieťatko. „Nie na dlho,“ uhla pohľadom Angela.

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat