11.

3K 63 5
                                    

pokial zacnete citat tak si prosim precitajte toto... nebude to dlhe.. takze,,, zajtra budem cely den prec, takze vam len rano pridam cast,,, potom vecer cast nebude, kedze sa budem balit... odchadzam k tete na dobu neurcitu... kamoska vam tu bude davat kazdy den jednu cast, pretoze by ste inak mali casti asi tak na tri-styri dni... notebook beriem so sebou a budem pisat casti takze ked pridem domov tak vam zase budem pridavat casti tak ako doteraz .. dva razy do dna... no a pozajtra odchadzam .. ak sa bude dat, tak vam cast pridam ja aj s nejakym oznamom ale nic neslubujem ... lubim vas :*

Z pohľadu Rileyho

 Z ničoho nič som sa začal naťahovať s Angelou. Keď som ju uvidel, ako ide po svoj iPhone, nedalo mi to. Schmatol som ho tesne pred tým, ako ho chytila do rúk ona. „Riley, čo to do riti robíš?“ pozerala na mňa a ničomu nechápala. „Ideme sa hrať.“ Na tvári som mal šibalsky úsmev. „Vážne sa chceš so mnou hrať, Riley?“ olízla si pery a následne do nich uhryzla. Bolo to kurevsky sexy. Otvoril som ústa, že niečo poviem, ale predbehla ma. „Prepáč, tečie ti tu slinka.“ Nahla sa ku mne a prešla mi nechtom po brade. Hneď využila príležitosť a schmatla môj iPhone z jeho ruky. Toto som nečakal! Všetci na nás zízali. „Myslím, že sme sa práve dohrali.“ Poslala mi vzdušnú pusu. Potom nabehla Jazzy a keď nás uvidela, začala sa červenať, že zbytočne panikárila. Ktovie, čo si myslela, že robíme. Clark jej všetko vysvetlil. Justin zase začal vyvádzať, kvôli Jazzy. Niekedy mám pocit, že ju až priveľmi chráni. Angela sa s Justinom trošku chytila. Bola taká zlatá, keď tam sedela urazená v strede obývačky. Odišla a nechala nás samých. „Tak a sranda sa skončila. Idem spať pretože nálada sa už neobnoví.“  Vyhlásil som a pre väčší efekt som si falošne zívol. „Ideš za Angelou?“ pozrel sa na mňa Jaxon. Takže mi na to asi neskočili. „Mal by som?“ pozrel som sa na Jazzy, ktorá jediná sa mohla vcítiť do jej kože. „Niekto by mal.“ Smutne sa usmiala. „Idem ja!“ predbehol ma Justin. Do riti! Prečo musí byť vždy vo všetkom rýchlejší. „Strč sa niekam Bieber. Idem tam jej a namietať mlžeš koľko chceš. Neodradí ma to.“ Zasmial sa mu do ksychtu Chaz. Rozbehol sa hore schodmi, ale Justinov hlas ho zastavil. „Do mojej izby nemôžeš ísť a pamätáš, ona tam spí.“ Vystrúhal grimasu Justin. Nikto z chalanov sa do toho nezapájal, aj keď by najradšej za ňou bežali.

 Z pohľadu Angely

 Odišla som z obývačky a išla do Justinovej a mojej izby. Znie to tak zvláštne. Poprezerala som si celú izbu. Bola celkom pekná. Justin má vlastnú kúpeľňu a veľkú manželskú posteľ, oproti ktorej visí na stene plazmová telka. Zaujal ma ten balkón. Keďže už bol večer, bolo nádherne vidieť hviezdy. Otvorila som dvere a vyšla von. Studený vánok mi pohladil tvár. Zhlboka som sa nadýchla. Poviem vám, je to úžasný pocit. Chvíľu som len tak stála zaujatá výhľadom. Hviezdy, more... je to jednoducho úžasné. Čo všetko by som dala za to, aby som mala taký život, keď žila moja rodina. Sadla som si na zábradlie balkóna a len tak sledovala hviezdy. Z dola sa ozývali hlasy, ale nijak obzvlášť som tomu nevenovala pozornosť. Počula som vŕzgať schody. Asi to bude niektorý z chalanov. Stále som sa dívala na hviezdy a nevnímala nič okrem nich. Odrazu som uvidela padať hviezdu.  „Prosím, nech konečne získam to, po čom toľko túžim.“ Šepla som. Niekto ma chytil zozadu a dal mi pusu do vlasov. „Nádherné želanie.“ Podľa hlasu som rozoznala, že je to Justin. „Veď to, že je to iba želanie.“ Nepozrela som sa na neho. Vnímala som iba hviezdy a morský vánok. Justin ma pustil a ja som sa nechápavo na neho pozrela. „Neboj, zlato. O chvíľu už budeš v mojom náručí.“ Len som prikývla a netrápilo ma, že ma chce objímať alebo čo vlastne chcel. Sadol si za mňa tak, že som sedela medzi jeho nohami. Bola to nádherná chvíľa. Bola by dokonalá, keby za mnou sedel chlapec, ktorý ma miluje, a ktorého milujem ja. Lenže toto nie je ten prípad. Hodinami sme sledovali hviezdy. Aspoň mi to tak pripadalo. Odrazu sa rozfúkal až príliš studený vietor a mne naskočila husia koža. Justin si to všimol a pevnejšie ma objal. Uvoľnila som sa a oprela si hlavu o jeho hruď. Len som tak sledovala hviezdy a zaspala. „Shawty, ty ma vôbec nepočúvaš!“ jemným, ale nahnevaným hlasom povedal Justin. Vyšlo zo mňa len nejaké chrapčanie. „Prepáč, ty si spala?“  „Tak nejako.“ Zamrmlala som a opäť sa uvelebila na jeho hrudi. „Nie žeby mi to takto nevyhovovalo, ale asi nie je najlepší nápad spať na zábradlí balkóna na treťom poschodí.“ Zasmial sa Justin. „Hej hej veď už idem.“ Snažila som sa postaviť, ale nejako som sa zamotala. Justin ma chytil za ruku a pritiahol späť. „Keď chceš byť v mojom náručí stačí povedať a nie pokúšať sa o samovraždu.“ Smial sa zo mňa. „Debil. Len sa mi trochu zamotalo v hlave.“  Sykla som. To si zo mňa musí robiť srandu, aj keď som sa skoro zabila? Postavila som sa na rovné nohy a odkráčala preč z izby. Keď som stála vo dverách,  Justin prehovoril. „Kam sa chystáš?“ nadvihol obočie. „Preč od teba, shawty.“ Žmurkla som na neho a odišla preč z izby.

 Z pohľadu Chaza

Počul som na chodbe nejaké kroky, ale nevenoval som tomu pozornosť. Asi niekto putoval k chladničke. Bol som príliš unavený na to, aby som sa snažil zistiť kto to je. O chvíľu mi niekto zaklopal na dvere. Nepočkal ani na pozvanie a vliezol dnu. Prešiel k posteli a ľahol si ku mne. Keď som pocítil dlhé vlasy, uvedomil som si, že je to Angela. Tep sa mi neskutočne zrýchlil. „Anjelik, čo tu robíš? Nemala si spať s Justinom?“ chcel som vedieť, prečo je v mojej posteli. Nie, žeby mi to vadilo. „Mala. Vadí ti to?“  mručala. Muselo sa jej chcieť veľmi spať. Pritúlil som sa k nej a prikryl nás. Tak a mám po spánku. S ňou v náručí určite nezaspím. Dal som jej pusu na vlasy a objal ju. Nenamietala. Prstom som jej kreslil rôzne obrázky po bruchu a dúfal, že sa mi nepostaví. A keď hej, tak že si to nevšimne. Ani neviem ako a už som spal. Zobudil som sa na krik. Bol to Justin. No do riti!

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat