Z pohľadu Justina
Chloe ma bez hocijakých rečí uspokojila a upokojila v jednom. Chalani sa usmievali ako retardi, keď nastúpili do auta. "A vám dvom sa čo stalo?" podráždene sa ich opýtala Chloe. Neviem, čo sa jej stalo. Dúfam, že to nie je kvôli mne. Zdala sa byť v pohode. Chalani vybuchli do smiechu. "Kašli na nich," pošepkal som Chloe do ucha. Spravil som to naschvál. Viem, že tí dvaja vzadu síce vyzerajú trochu ako debilkovia, ale v skutočnosti nás môžu aj zabiť, keď im budeme odporovať. U Caige'a by som sa ani nečudoval, keby to tak bolo. Jemu nezáleží na nikom. Jeho práca je čisto o peniazoch.
S Lucasom si rozumie aj Chloe aj ja. Pripomína nám Jake'a. Ktovie, čo s ním teraz je. Moje myšlienky sa však musia momentálne sústrediť na to, čo práve robím. Inak sa to celé pokašle. Príliš na tom nezáleží, ale nechcem, aby bola Chloe podráždená. Nie kvôli sebe, ale kvôli nej, samozrejme. Nedávno podstúpila náročnú operáciu a odvtedy skoro vôbec neoddychovala. Bojím sa, že to nezvládne a jej telo spolu s duchom podľahnú všetkému naokolo. Naspäť k plánu. Naschvál som to pošepkal Chloe, aby som ju aspoň trochu mojimi slovami upokojil a zaujal pozornosť chalanov.
Budú si myslieť, že spolu niečo vymýšľame. Plán úteku alebo niečo, takže na nás budú musieť dávať pozor a nebudú sa chichotať. Chloe bude pokojnejšie. Dúfam, že je taká nesvoje iba kvôli tomu, že sa chalani vkuse chichocú ako nejaké pubertiačky a nie kvôli niečomu inému. "Ak by sa niečo dialo, povieš mi to?" začínam si o ňu robiť starosti. Povedal som jej kopu nepekných slov, ktoré ju určite poriadne ranili. Ani by som sa nečudoval, keby už so mnou nechcela prehovoriť. Každý už určite povedal niečo v hneve, za čo by sa s radosťou prefackal. Ja to mám takto teraz.
Psychický stav jej zdravotnému určite vďaka mojej zásluhe nepomáha. Jemne prikývla hlavou. Chalani vzadu stuhli. Posunuli sa čo najviac do stredu, aby nás mohli hocikedy spacifikovať. "Ďakujem," naznačila mi perami Chloe. Chalani to vzali ako nejaký náš znak. Jeden ma okamžite chytil pod krk a Lucas chytil Chloe ruky. Toto som nechcel. "Pri najbližšej možnosti zídete na kraj cesty a tam sa vymeníme. Budem šoférovať ja," prísnym tónom oznámil Lucas. Nečakal by som to od neho. Možno je také niečo aj v Jake'ovi a Chloe to objavila. Preto ho trénovala a ja sprostý som to nevidel a nepochopil.
Teraz mi to všetko dáva už väčší zmysel. Nezabúdaj, že to nemusí byť práve tak. Každá vec má dva uhly pohľadu na vec. Možno mám pravdu a možno sa mýlim. Možno bolo všetko také ako som si myslel na začiatku a ja som ich neodsúdil neprávom. Mohol som si vtedy zistiť skutočnosti a nie zaútočiť hneď ako som dostal šancu. Teraz už však čas nevrátim a rozmýšľam nad minulosťou a rozoberať správnosť či nesprávnosť každého kroku, ktorý som v živote spravil je somarina a zbytočná strata času, ktorý môžem tráviť s Chloe. Pokiaľ mi to dovolí a neodoženie ma od seba, čo si aj zaslúžim.
Z pohľadu Chloe
Prikývla som Justinovi, že mu poviem, ak mi niečo bude. Je mi strašne zle. Neviem, čím to je. Príčin môže byť mnoho. Mala by som ležať v posteli, nič nerobiť len jesť, piť čaj alebo vodu a spať. Namiesto toho som musela loziť vetracou šachtou v nemocnici, aby som unikla pred Justinom. Vďaka nemu som aj zostala zatvorená v tmavej miestnosti, ktorá slúžila na zabíjanie. V hlave som počula všetky bolestné výkriky ľudí, ktorí tam boli za svoj život zamknutí. Bola som na úteku pred ním, čo ma doviedlo k mojej milovanej sestričke.
Tá mi znepríjemňuje život už len tým, že je. Bytie s ňou v jednom dome, navyše, keď to je jej dom, je o dva levely horšie. Aby toho nebolo málo, tak keby neodídeme, nútene, tak bude na Justina robiť oči a určite by sa s ním vyspala. Justin nie je typ chalana, ktorý povie nie sexu len preto, že má frajerku. Keď môže, tak si užíva a ja nie som iná. K tomu na mňa dopadajú následky za Clarkovu nehodu. V podstate za to môžem ja. Dvojičky boli unesené a to zase súviselo so mnou. Otehotnela som a následne som prišla o bábo.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...