130.

337 28 3
                                    

Z pohľadu Caige'a  

"Lucas!" Nahnevane som zvrieskol. Chvíľu som čakal, či sa neobjaví niekde v diaľke, ale nie. Vytiahol som mobil z vrecka s utajeným číslom a zavolal som mu. "Lucas, vezmi niekoho a choďte ošetriť Biebera." Nečakal som na odpoveď a típol som to. Je to môj zamestnanec a bude plniť moje rozkazy nech je aj na konci sveta a pre mňa za mňa nech tam robí aj deti s Madonnou. Keď ho zavolám, tak bude plniť moje rozkazy. Dostáva za to patričný plat. "Si nejaký podráždený," pokojným hlasom sa ozval Anthony. "Mal si si už zvyknúť. Nie je to nič neobyčajné u mňa," mám zahmlené, čo sa stalo predtým než Angela odišla a verím, že Anthony určite vie, čo sa stalo.

"Jasné. Tak to aby som sa pobral vlastným smerom a neobjavoval som sa ti na očiach." Oboznámil ma so svojím plánom Anthony a už sa chystal niekam pobrať. "Nemusíš. Idem s tebou aj keď neviem, kde ideš," prevrátil som očami. Anthony má príliš suchárske zábavky. Nebaví sa tak, ako by mohol. "Dúfam, že rád tráviš čas so svojimi chlapmi." Zamumlal Anthony dosť potichu. Pravdepodobne si myslel, že to nebudem počuť alebo som to počuť nemal, preto na to radšej nebudem reagovať. 

Spravili sme si menšiu prechádzku mojím domom. "Ešte si sa neunudil k smrti a nerozhodol si sa zdvihnúť kotvy a zmeniť kurz?" Nie je čudný, len má čudné záľuby. Napríklad lode. Mohol by mať rýchle, krásne a luxusné a on si napriek tomu vyberá tie klasické a starodávne. Rodený cvok. "Môj zadok zostane pri tom tvojom. Máš s tým nebodaj problém?" Pozrel som sa na neho skúmavým pohľadom. Odvrátil zrak a zvolil snáď konečne pravý smer. "Z tohto nebudeš vyvodzovať dôsledky, okéy," mala to byť otázka, ale on mi to jednoducho oznámil. Bastard jeden. Zaklopal na jedny dvere, ktoré patrili k pivniciam. Fakt budeme tu?

Je tu vlhko a úprimne, nevyhnal by som tu ani psa. Držím tu akurát takých ako je Bieber. Otvorili sa dvere a v nich stál chlap, ktorý mi robí ochrankára. "Vitaj, Tony," otvoril dvere tak, aby nimi mohol Anthony prejsť. "Ehm," odkašľal som si, aby som na seba upozornil. Keď ma uvidel, jeho výrazom prešiel strach. "Pane?" Prekvapene sa ma opýtal. "Pusť ma okamžite dnu," bez emócií som vydal rozkaz. Vošiel do vnútra a ja za ním. V strede miestnosti bol pokrový stôl a za ním sedeli štyria moji muži a Anthony. "Smiem sa pridať?" Otázku som vyslovil skôr zo zdvorilosti. 

Chlap, ktorý nám otvoril prikývol a ja som si sadol vedľa Anthonyho. Zahrali sme si zopár hier. V jednej prišiel Anthony o riadny balík peňazí, ale nevyzeral, že by ho to nejako vzalo. Hrali sme tak asi hodinu. Možno viac. Menej určite nie. "Koľko tu ešte budeme?" Zamrmlal som tak, aby ma počul len Anthony, ktorý bol ako vždy vtiahnutý do hry. Poker ma príliš neberie, takže som to hral tak akoby som musel. "Odíď keď chceš," odsekol mi Anthony, pretože sa mu nedarilo. Postavil som sa na odchod, keď som začul výstrel. "Bieber, do riti!" 

Keďže sa koniec blíži nenávratnou rýchlosťou, časti budú pravdepodobne o polovicu kratšie, aby som vyvolala vo vás aspoň trošičku napätia ;) Prosím, pozrite sa aj na moje ostatné stories, ktorým sa chcem po ukončení Anjela smrti venovať :) ďakujem :) 

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat