prepacte ale bude to bez diakritiky kedze som to pisala v polsku a neda sa mi tu nastavit slovenska klavesnica a oni tu nemaju makcene a dlzne .. :\\
Z pohladu Angely
Vsetko som im vysvetlila a podala Justinovi naspat jeho zbran. Otocila som sa a chcela som odist. Uvedomila som si,ze som tu cely cas stala len v spodnom pradle. Vsetci na mna zizali. "Nechcete si ma aj odfotit? Vydrzalo by vam to dlhsie." "A mozem aj zajtra? Lebo nemam pri sebe mobil." opytal sa ma Riley. "Preco nie." vyskerila som sa a odisla. Lahla som si na postel.Chcelo sa mi spat. Bolo mi jedno kto bol ten hajzel, ktoreho som zabila. Podstatne bolo, ze ja zijem. O chvilu neskorsie lezal pri mne v posteli aj Justin. Objal ma zozadu a zaspala som. O par hodin som sa zobudila. otocila som sa a Justin este nespal. Ako je to mozne? urcite uz musel byt unaveny. Biznis riesit nebol, pretoze on na take akcie nechodi. Posiela tam chalanov. Iba ak by to bolo nieco velmi dolezite, ale to by zase nesiel spat. V hlave som mala velky vir myslienok. "Preco nespis?" nechapavo som sa pozrela na Justina. "Nemozem zaspat kvoli Jazzy a Jaxonovi. Uz davno mali byt v Miami, ale vobec mi nedali vediet, ci doleteli. Kvoli tomu nemozem spat." vsetko mi vysvetlil. Vcelku to davalo zmysel. Narychlo odisli a Jazzy a Jaxon sa s nami ani nerozlucili. Vonku uz bolo vidno. "Justin, kolko je hodin?" "7. Preco?" "Vlastne ani neviem." viem, ale nechcela som to priznat. nechcela som ho este viac znepokojovat. al dost, ked bojoval so svojimi myslienkami nie to este aj s mojimi. mozno to vazne len bolo nieco ohladom biznisu. "Vstavaj a bal sa. Pojdeme do Miami." vyskocil Justin z postele. "Na kolko sa mam zbalit?" bola som zvedava. "Na tyzden." usmial sa Justin a zacal pobehovat po izbe, ked sa balil. Vyskocila som z postele a dala som si sprchu. Kvapky letnej vody mi stekali po tele a bol to uzasny pocit. Obliekla som si zelenkaste saty. Dala som si cierny tenky opasok a cierne lodicky. Vlastne, iba jednu, kedze druha noha bola este v sadre. Ale uz len tri dni. Vlasy som si zaplietla do vrkoca. Ked som vysla z izby, Justin uz bol zbaleny a lezal na posteli. Ako vzdy, hral sa s mobilom. Vybraa som kufre a zacala som sa balit. Asi som sa vazne nakazila tou modou. Vsetky saty, ktore som si zbalila, museli mat nejake doplnky a lodicky, ktore by s nimi ladili. Ano, ja viem. Vtedy som si ich vela nekupila, ale jednoducho som potom musela zajst na nakupy. Do kufra som si dala este nejake sukne a korzety, leginy a zopar mikin. K mikinam som si pribalila aj vhodne tenisky. Pomaly uz ani neviem, ako sa v nich chodi. Zmenila som sa. Do riti do riti do riti! To nie je mozne. Na mojej premene nazad budem pracovat, ked sa vratime. Ked som mala vsetko zbalene, tak v nasej izbe stalo mojich 11kufrov a 2 Justinove. "Kedy a o ktorej nam to leti?" bola som zvedava. "Kedy len chces. Mame vlastnu pristavaciu plochu a osobne lietadlo. Pockame, kym sa zbalia chalani a mozeme letie." usmial sa Justin. Netusila som to a bola som uprimne prekvapena. "Tak fajn." isla som pozriet chalanova trosku ich poponalhlat. Chcela som pozriet starych znamych v Miami. Bolo by nacase obnovit stare kontakty. Presla som vsetky izby. Kazdemu z chalanov som trosku pomohla, takze vsetko islo rychlejsie.
Z pohladu Justina
Lahol som si k Angie. Ona tak sladko spala. Nechapem ako to dokazala par minut potom, co zabila cloveka. Rozmyslal som nad Jazzy a tym vsetkym. Nezdalo sa mi to s biznisom. Prisli by sa aspon rozlucit, aj keby to bol najdolezitejsi biznis v ich zivote. Nikdy nepochopim preco sa to dobrovolne rozhodli robit. Mali tolko moznosti. Vsetko by som im zaplatil. Mohli studovat, ked sa to mne nepodarilo a potom si najst nejaku dobre platenu pracu. Ich zivot by bol dokonaly a nemuseli by z nich byt zabijacke dvojicky. Ked otvorila oci, oznamil som jej, ze letime do Miami. Cakal som, ze bude protestovat, ale nemala nijake namietky. Isla do sprchy a pokial sa ona sprchovala, tak ja som sa zbalil. Myslel som si, ze moje dva kufre budu vela, zatial co ich ona nabalila pat. Radi si celkom dobre na to, ze ma zlomenu nohu. Tesila sa na Miami.Myslel by som si podla tolkeho nadsenia, ze tam v zivote nebola, ale o tom pochybujem. Presla vsetky izby v dome, aby si chalani pohli. Pomohol som jej s kuframi a zisli sme dole. Kazdy z chalanov nasadol do vlastneho auta, kedze sme mali velke kufry. Angie nemoze soferovat, takze musela ist so mnou. S kuframi sme mali "mensi" problem, ale nejako sme to zvladli. Pustil som radio a Angie zacala spievat pesnicku od Demi Lovato -Two Pieces. Jej hlas bol velmi prijemny. Nechapem, ako mohla poznat cely text naspamet. Potom pustili pesnicku od Tyga- Rag City a to som uz zacal "spievat" ja. Zchuti sa zasmiala, ale nemala namietky voci mojmu spevu. Zvysok cesty spievala uz iba ona. Cele pesnicky a nepomylila sa ani v jednom slove. A to to bolo asi 5 pesniciek. Ako si to vsetko moze pametat? Prisli sme na letisko. "Pockaj, vytiahnem ti kufre." otvoril som Angie dvere a smeroval ku kufru. "No to urcite. Poradim si sama!"trvala na svojom Angie. "Ako to chces zvladnut?" "Takto" usmiala sa a vytiahla svoje kufre. Poskladala ich na nejaku kopu a potom to cele dvihla. Zostal som v nemom uzase. Odniesla si kufre az k lietadlu. Chalani sa tam zatial zabavali. "Silacka" zasmial sa Chaz. "Nemozem za to. Nedovolila mi odniest jej kufre." branil som sa, lebo inak by sa mi chalani vysmievali. "Ved jej vyskusajte vyhovorit nieco z hlavy, ked si to zaumieni!" zaskchytil som sa. Viacej sme sa nenatahovali a nasadli do lietadla. "Mozem si prisadnut?" pozrel som sa na Angie. "Nie, pretoze tu uz sedim ja." zasmial sa Fredo. "Do riti, Fredo!" zanadaval som. Mohol som sediet pri nej a vychutnavat si jej pritomnost. "Ale no tak, hadam sa za to neurazis, Bieber?" posmesne sa na mna pozrela. "A ked hej?!" vystekol som. Uz ma tie jej hry nebavia. "Ked hej tak si naser." povedala celkom kludne. Vstala z miesta a isla dozadu do lietadla. Sadla si na postel a nieco spoza seba vytiahla. Bola to gitara.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...