31.

2.5K 51 3
                                    

 Z pohľadu Justina

 Začal som sa baviť s nejakou babenkou. Bola pekná a ja som bol zhulený. Ochvíľu prišla Angie a začala mi do toho kecať.  Začal som sa smiať, keď mi povedala, že nemám robiť hlúposti. Tak vraj ja nemám robiť hlúposti? Povedala mi, že ma miluje a potom utiekla. „Nemám robiť hlúposti? Veď som zúfalý.“   Odrazu sa mi Angie zvalila do náručia. „Haha. Fakt vtipné. Si myslíš, že keď sa teraz budeš okolo mňa motať, tak sa budem robiť, akoby sa nič nestalo?“  prekrútil som očami. „Ehm...“  poklepalo ma to dievča po pleci. „Nemyslím si, že to hraje. Ona odpadla.“ Povedala trošku rozklepaným hlasom. Ona odpadla. O môj bože. Čo teraz? Odveziem ju do nemocnice? „Polož ju na posteľ niekde do tichej miestnosti v tomto dome. Ja sa zatiaľ pokúsim nájsť kuchyňu a priniesť jej vodu.“ Povedala už sebavedomým hlasom. „Poď so mnou. Inak nás nenájdeš. Vodu prinesie niekto iný.“  „Fredo, prosím ťa, prines vodu. Budeme v Angelinej izbe.“ Prosebne som povedal Fredovi, ktorého som uvidel najskôr zo všetkých chalanov. Vyľakane sa pozrel na Angie, ktorú som vzal na ruky ako princeznú. S ryšavkou sme išli do Angelinej izby. Položil som ju na posteľ. Dievča si k nej okamžite sadlo a začala s ňou jemne triasť. Angie nereagovala. Začala sa ma zmocňovať panika. Fredo už prišiel s pohárom vody v ruke. „Ukončil som párty.“  Oznámil mi a ja som si uvedomil, že v dome už nepočujem ani najmenší náznak hudby. Prikývol som. Dievča priložilo ucho k Angelinmu nosu. Postavila sa. „Bude v poriadku. Celé je to len z psychického vyčerpania. Nechajte ju si oddýchnuť.“ Milým hláskom povedalo to dievča. „Ďakujem.“ Pritúlil ju okamžite Fredo. „Nie je za čo.“ Usmiala sa a chcela odísť. Zamotali sa jej však nohy a tak sa zachytila o dvere. „Mala by tu zostať na noc. Nemyslím si, že by to Angie vadilo.“  Navrhol Fredo. Chvíľu som nad tým rozmýšľal. Veď je to predsa len dom Angie. „V poriadku. Nájdem jej nejakú voľnú izbu.“  Podoprel som to dievča a spolu sme odkráčali do izby, o ktorej som vedel, že je voľná. Ľahla si na posteľ. „Počkaj tu, prinesiem ti nejaké veci. Dúfam, že ti budú dobré.“ Usmial som sa na ňu. Chcel som ísť za Jazzy, aby mi dala niečo pre to dievča. Zrazil som sa s ňou vo dverách. „Jazzy, mohla by si mi dať nejaké veci pre...“ „Yasmine“ dokončilo to dievča. „Fredo mi všetko povedal. Práve som ich priniesla.“ Všimol som si kôpku vecí, ktoré držala v rukách. „Ahá. Tak ja idem. Dobrú Yasmine.“ Odišiel som a nechal ich samé.

 Z pohľadu Yasmine

 Na párty som sa tu dostala vďaka smske. Prišla mi z nejakého čísla, ale neriešila som to. Bola tam napísaná adresa a čas. Chvíľu som pochybovala o tom, či tam mám vážne ísť. Nie žeby som nemala rada párty, ale nevedela som, od koho tá pozvánka je. Asi od niekoho z našej školy. Kto iný by mi predsa posielal pozvánku? Nahodila som na seba voľné biele tričko s čiernym nápisom „Look Like Barbie, Smoke Like Marley.“  Odhaľovalo mi pupok. Potom som si dala čiernu sukňu a lodičky na platforme. Boli biele. Natočila som si vlasy a vyrazila som. Keď som tam prišla, zastala som pred obrovským domom. Prišla som k dverám. Chcela som zazvoniť, ale boli otvorené. Vošla som dnu. Zatiaľ som nepočula žiadnu hudbu, ale bolo tu dosť veľa ľudí, takže predpokladám, že som správne. Hemžilo sa to tu ľuďmi ako v nejakom mravenisku. Všetci pomaly začínali piť a fajčiť. Mala som v pláne sa poriadne ožrať. Keď som prišla ku stolu s alkoholom, tak som si všimla, že je tam iba whiskey. „Fasa.“ Vzdychla som si. Len tak som sa potulovala po dome. Akurát som bola v obývačke, keď sa po dlhom čase otvorili dvere a v nich stáli traja chalani a nejaká baba. Musela som sa nad tým pohľadom zasmiať. Vyzerali ako nejakí mafiáni alebo čo.  Spomenula som si na Charlieho anjelov. Vyzerali rovnako, ako keď tie baby vykopli nejaké dvere.  Dievča sa rozbehlo do obývačky a zaplo hudbu. Konečne! Moje telo už doslovne volalo po hudbe. Začala som tancovať s nejakým chalanom. Bol fakt brutálny.  Vysoký, čierne vlasy, modré oči. Na sebe mal obtiahnuté tričko, takže bolo vidieť vyšportovanú postavu. Proste taký ten mega jebateľný typ. Moje oči sa na ňom zastavili a nebolo to to jediné, čo sa zastavilo. Po chvíli som si uvedomila, že nedýcham. Nadýchla som sa a ďalej ho sledovala. Keď som sa rozhodla ísť k nemu, niečo ma zastavilo. Prišla k nemu nejaká baba a začala s ním tancovať. „Paráda.“ Vzdychla som.  „Hey, chceš ho?“ opýtal sa ma nejaký černoch. Vyzeral byť priateľský. To všetci tu. Prikývla som. „Tak choď za ním a zbav sa jej. Clark má rád baby, ktoré vedia, čo chcú.“Potľapkal ma po ramene a odišiel. „Aha, a čo mám s ňou ako spraviť?“ beznádejne som vzdychla a vydala som sa tým smerom. Narovnala som sa, aby som si popravila sebavedomie. „Fajn, to zvládneš.“ Povzbudila som sa. „Vypadni od neho.“ Zavrčala som na tú babu. Posmešne sa na mňa pozrela. Išla som po fľašu whiskey. Zdvihla som ju nad ňu a vyliala jej ju na hlavu. „Povedala som, že máš vypadnúť.“   Drgla do mňa a odišla. Asi hľadala kúpeľňu alebo ja neviem. Možno že aj odišla. Clark sa na mňa usmial. „Drsná číča.“ Zašepkal mi do ucha a mne telom prebehol mráz. Začali sme spolu tancovať. Bolo nám perfektne. Potom sme dokonca išli púšťať lampióny šťastia. Rozdávala ich tá baba, čo prišla s tými chalanmi. Asi je tu doma. Približne po hodine nás zavolala na striptíz. Všetci sa tam rozbehli. Bolo jedno, či dievčatá alebo chalani. Išiel tam aj Clark, ale nejakok som ho medzi tými ľuďmi stratila. Keď som prišla do tej pivnice, tak som ho tam nemohla nájsť. Znudene som si sadla na gauč a sledovala okolie, či náhodou nezahliadnem Clarka.  Sedela som na gauči, keď zrazu ku mne prišiel nejaký chalan. Bol to jeden z tých, ktorí prišli s tou babou. Vyšportované telo, hnedé vlasy, karamelové oči a plné pery. Pekný síce bol, ale mne sa viac páčil Clark. Sadol si vedľa mňa. Rukou mi prechádzal po stehne. Bolo to vcelku príjemné. Priblížil sa tvárou k tej mojej. Začali sme sa bozkávať.  Bolo to čoraz dravejšie. Rukou mi zašiel pod sukňu. Zdesila som sa. Možno milujem párty, ale panna som ešte vždy. „Táto je ešte pod zákonom.“ povedala baba, ktorá prišla s tým chalanom a prešla mi nechtom po tvári. „Mne to nevadí.“ Zasmial sa. Naklonila sa k nemu a niečo mu zašepkala. Odrazu odpadla. On sa rýchlo postavil a chytil ju. „Haha. Fakt vtipné. Si myslíš, že keď sa teraz budeš okolo mňa motať, tak sa budem robiť, akoby sa nič nestalo?“   povedal jej. „Ehm...“   poklepala som ho po rameni. „Nemyslím si, že to hraje. Ona odpadla.“  Oznámila som mu s rozklepaným hlasom. Povedal mi inštrukcie, tak som ho poslúchla. Našťastie som sa venovala medicíne už od malička, keďže môj otec je všeobecný lekár, tak toho dosť ovládam. V rodine máme samých doktorov.  Zistila som, že iba spí. Muselo ju niečo rozrušiť , keďže odpadla a hneď po chvíli zaspala. Keď som ju ošetrila, namierila som si to domov. Veď párty už skončila. Aspoň tak to povedal ten černoch, ktorý mi poradil, aby som išla za Clarkom. Postavila som sa, ale zamotala sa mi hlava. S pomocou toho chalana, s ktorým som sa bozkávala som sa dostala do nejakej izby. Sadla som si na posteľ a nejaké milé dievča, Jazzy, podľa slov toho chalana, mi prinieslo veci. Ten chalan odišiel a nechal ma s tým dievčaťom. Mala zrejme dosť vypité. „Ja ehm.. asi sa osprchujem a pôjdem spať.“  Povedala som Jazzy. „V pohode, Yasmine. Ja už pôjdem.“  S problémami vyslovila túto vetu. Ona odišla a ja som vošla do sprchy. Rýchlo som sa umyla. Potom som sa prezliekla do nočnej košele a ľahla som si do postele. Ani neviem ako, ale zaspala som.

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat