Časť venovaná Sab_Kidrauhl :) Dúfam, že sa bude páčiť a ďakujem za nádherný komentár k minulej časti :)
Z pohľadu JustinaSledoval som ako odišlo auto spolu s Chloe. Chvíľu som len tak stál a sledoval všetko naokolo. Potom ma to prestalo baviť a vošiel som naspäť do domu. "Anjel strážca ti práve odišiel." Povrchne sa zasmial Caige. Že ma to vôbec prekvapuje. "Hej, tak nejak." Mykol som plecami a prešiel som okolo neho. "Hey, Baratta! Kde mám izbu? Je to tu pomerne veľké," spravil som otočku a hodil som na Caigea úsmev. "Lucas," zavolal z plného hrdla Caige. "Áno, pane?" pribehol Lucas. Ten chlap, argghh. "Zaveď Biebera do je apartmánu." Pri slove apartmán sa Caige zaškeril. Bohvie, čo ma čaká.
Lucas ma schmatol za ruku a ťahal ma niekam. Nepoznám to tu, takže nemôžem ani len hádať, kam ma to ťahá. "Nedotýkaj sa ma!" Zavrčal som, keď som už nevidel Caigea. "Nemôžem sa ťa nedotýkať." Sucho poznamenal Lucas. "Vravím ti, pusti ma!" Trhol som rukou, ale na moje prekvapenie Lucasom len trochu myklo. Asi bude viacej namakaný, než je to na ňom vidieť. Niečo vytiahol z vrecka. Kým som stihol zareagovať, už som to mal na krku.
***
Zobudil som sa po pravdepodobne dlhej dobe. Pred očami mám zahmlené a v hlave mi to praská jedna radosť. Na krku ma niečo poriadne štípe. Nadvihol som ruku a chytil som si tam. Mám to .. spálené? Pritlačil som si, ale kurevsky to štípalo, takže som okamžite dal palce preč. "Ty špinavý zasran!" Zvrieskol som. Je tu tma, takže môžem len predpokladať, či tu niekto je alebo nie. Či si moje oči zvykli? Ťažko povedať. Nevidím ani hovno! Nemotorne som sa posadil na zem. Do nohy mi udiera tupá bolesť. "Čo to má znamenať?!" Dvere sa otvorili a zavŕzgali. Aké staromódne. Niekto zapálil svetlo. Vlastne len žiarovku, ktorá svieti tak slabo, že je jedno či svieti alebo nie.
So zahmleným zrakom som sledoval siluetu postavy, ktorá vošla. Prižmúril som oči, aby som vedel toho človeka lepšie rozpoznať, ale je mi to totálne nahovno. Stále vidím rozmazane. "Dobré ránko, Bieber," slizko sa zasmial Caige. Tá sviňa vydrbaná! "Dúfam, že sa ti spalo dobre. Apartmán sa ti páči?" Rukou ukázal po malej miestnosti, v ktorej som zatvorený. Sú tu len holé steny. Okrem toho nič. Je to tu celé zatuhnuté a vlhké. "Pivnica?" Zamrmlal som si popod nos. Caige okamžite zareagoval: "Čo iné si čakal? Hotelovú izbu?" Ironicky sa zasmial. Na to koľko má prachov by som si to dovolil tipovať.
"Napríklad." Mykol som plecami, ale vzápätí som sykol od bolesti. "Lucas, Lucas. Nemusel si ho takto doriadiť," zasmial sa Caige, "ale som rád, že si to spravil. Hlavne ho nezabi. Chcem si užiť srandu." Od radosti zatlieskal. Som miestami blbý a správam sa ako psychopat, ale na hentoho nemám. "Takže, Drew. Kam si sa to len dostal?" Chcel som odpovedať, arogantne ako vždy, ale ledva zo mňa niečo vyliezlo, už ma Caige zastavil. "Nie, nič nehovor. Teraz budeš čušať ako voš pod chrastou. Toto je môj dom, môj pozemok, môj biznis, v ktorom sú moje prachy a je to moja pomsta!" stále dával dôraz na slovo "môj". Ten bude riadne majetnícky.
Z pohľadu Rosalie
"Si v sračkách?" opýtala som sa Angela, ktorá sa u mňa zrazu objavila. "Nie ja, ale Justin." Zamotáva sa to. Čo sa robí? Unikajú mi informácie a vôbec sa mi to nepáči. "S kým sa zamotal?" Sadla som si a nohy som vyložila na kuchynský stôl. Angela si sadla oproti mne a nohu si preložila cez nohu. "Je to nadlho. Caige Baratta, stačí?" Povzdychla si. Toho chlapa nepoznám osobne, ale z toho, čo som počula, tak je to veľké zviera a riadna sviňa vo svojom biznise.
"Rozlúč sa s ním. Ten bude rád, keď prežije dnešok." Nechcem byť zlá, ale musím jej povedať pravdu. V živote som nepočula o človekovi, ktorý by sa postavil Caigeovi a prežil to. Prežili to jedine tí, ktorí pre neho pracujú a spolupracujú s ním. Žiaden odpor, inak skončíš s guľkou v hlave. Je to jedno z pravidiel v tomto biznise a Justin o tom veľmi dobre vie. Prečo sa s ním potom zaplietol? Myslel si, že bude chytrejší ako Caige? Taký blbý snáď nie je. "Fajn! Ak mi nepomôžeš, poradím si sama!" Naštvane sa postavila Angela a odkráčala preč z kuchyne.
"Stoj!" Zvrieskla som na ňu. Nie žeby mi na tom nejako extra záležalo, ale Angela je tu a môj zámer bol dostať tých dvoch naspäť do domu. Ak pomôžem Angele, tak budú žiť a budú v mojom okolí. "Prestaň sa správať ako malý nepodarok! Raz nedostaneš to čo chceš a dobre že sa kvôli tomu nechceš zabiť!" Rozhodila som rukami. Možno som to povedala pre niekoho drsne, ale je to pravda a ja to nebudem skrývať za nejaké milé slová. Realita je realita a nie nejaký sen, kde sa všetko mení podľa toho ako to chceme. "Vieš prečo to robím?" Otočila sa a začala rozhadzovať rukami.
"Vieš to? Ja ti to poviem. Pretože toho človeka milujem. Milujem ho najviac na svete. Ak by nebolo jeho, moje oči by neuzreli svetlo. Nevideli by všetko krásne naokolo. Moje srdce by bolo stále zahalené hmlou a nepocítilo by to nádherné teplo stále, keď je pri mne a objíma ma. Neviem si predstaviť, aké to bude bez neho. Preto vyskúšam spraviť čokoľvek len preto, aby som ho zachránila. Urobím to s tvojou pomocou alebo bez nej!" Otočila sa a jej vlasy mi švihli po tvári. "Princezná, spamätaj sa! Osud neoklameš.
Karma je sviňa a teraz sa ti vracia všetko, čo si v živote ľuďom urobila. Nikdy nebudeš mať všetko. Chýbali ti peniaze, zarobila si si. Chýbala ti spoločnosť? Išla si na nejaký večierok, ktorý usporadúval niekto, koho si potrebovala zabiť alebo spoznať nového zamestnávateľa. Potrebovala si sex a dotyky? Narazila si si nejakého playboya. Potrebovala si cítiť, že ťa niekto miluje, tak si si okolo prstu omotala Justina. Ale jedno ti poviem. Ak to Justin prežije, tak po čase zistí, že si odporná chladná sviňa, ktorá z blbého rozmaru rozmaznaného dievčatka zabila celú svoju rodinu a utečie od teba. Nie ste spolu tak dlho, aby to všetko stihol zistiť. Koľko ste spolu? Ani nie polroka. Možno 4 mesiace." Je mi jedno ako na to zareaguje. Akokoľvek boli tieto slová drsné, boli pravdivé a obidve to veľmi dobre vieme.
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...