110.

941 30 2
                                    

Z pohľadu Chloe  

Pevne som stlačila mobila. Zavrela som oči a zovrela sánku. Slzy mi stekali dolu tvárou. Neviem ich zastaviť. Je mi jedno, či ma niekto takto uvidí alebo nie. S istotou by pochopili, že mám aj svoju ľudskú stránku. Nie som len stroj. Kopa šrotu a keď sa niečo doserie, tak vymenia súčiastku a všetko bude v pohode. Nič nebude v pohode. Zostanú stopy rovnako ako teraz na mne. Som emocionálne nevyrovnaná a k tomu s mojím telom nemôžem nič robiť. Spamätaj sa! Zatriasla som hlavou, aby som sa zbavila myšlienok. Chceli zo mňa mať stroj, tak ho zo mňa budú mať! 

Budem chodiaci stroj na vraždenie, ktorý zo mňa chceli mať. Kade pôjdem, tade budem zabíjať na zakázku. Nebudem brať ohľad rovnakým spôsobom, akým ostatní nebrali ohľad na mňa. Rosalie nechápala, že som ju mala rada. Nech teraz vie, aké je to žiť vo vyvržení. Nech vie, aké je to nemať láska. Nemať nikoho, kto by ťa podporil. Kto by prišiel k tebe, keď ti je najhoršie a objal ťa bez toho, aby z toho niečo mal on. Takí ľudia snáď už na svete ani neexistujú. Chlapi sú svine a ženy sú kurvy. Podvolia sa hneď ako uvidia svaly, namaké bruško, swag, prachy a veľký kokot. 

Vôňa peňazí je pre nich taká omamná ako pre alkoholika vôňa čerstvo otvorenej fľaše dobrej whisky. Vôňa peňazí je pre nich taká omamná ako vôňa marihuanny pre narkomana. Vôňa peňazí je pre nich taká omamná ako vôňa krvi pre upírov, ktorú opisujú vo všetkých filmoch a scifi knihách. Vôňa peňazí je pre nich taká omamná ako vôňa feromónov samičky počas obdobia párenia. Vôňa peňazí je pre nich taká omamná ako pre bulimikov túžba a chuť dostať zo seba von všetko, čo zjedli. Vôňa peňazí je pre nich taká omamná ako pre hladujúceho čerstvý chlieb. 

Hneď ako tie kurvy vycítia vôňu pôžitku a slasti, ktorú môžu dosiahnuť s chlapmi, vydajú sa na lov. Pomaly sa zakrádajú a vytvárajú si zázemie. Snažia sa tváriť nezaujato, ale všetci vieme, že sa zaujímajú. Vieme to my, vedia to oni. Vedia to dokonca aj chlapi, ktorých sa snažia odvliecť niekam sa roh a oddať sa im a vedia to aj všetci naokolo. A chlapi? Chlapi im zožerú návnadu ako ryby, pritom dobre vedia, čo sa stane. Hrajú to na vedemosť. Koľko žien už padlo pre ego chlapov, ktorí si myslia, že sú pánmi sveta. 

A koľko chlapov padlo, pretože ženy im chceli vrátiť všetkú bolesť, ktorú im kedy muži spôsobili. Našli si spôsob. Vždy si nejaký nájdu. Rodina? Nie, to nie je správne miesto. Vždy je v rodine niekto, kto vidí celú pravdu a odhalí povahu človeka skôr ako prekročí prah domu. Priatelia? Nie. S nimi je veľa námahy, aby tú suku nepretiahli, aj keď by sa im s neskutočným pôžitkom odovzdala. Jediný spôsob je biznis. Potom sú len dve možnosti. Buď je taká sprostá, že sa mu do biznisu zamieša, čím sa vlastne vydá dobrovoľne na smrť alebo je taká dobrá, že mu ukáže, že túto hru vedia hrať dvaja. 

Presne takúto hru idem hrať teraz ja. Ale nie s Justinom. Idem ju hrať so všetkými. Jedna bláznivá a zároveň svojím spôsobom geniálna vrahyňa zomrela. Mojou vinou. Mojou vinou som zomrela. Druhá sa však v tej istej chvíli zrodila. Zrodila sa s vlastnosťami starej. S jej skúsenosťami. S jej chybami. S jej myšlienkami. S jej zážitkami. So všetkým dobrým a zlým, čo si od starej mohla vziať. Práve takto vznikajú geniálni ľudia. Vezmú si všetko od svojho majstra, čo im pomôže. A potom, akoby sa nič nestalo, ho zabijú. Na trón sa dostanú oni. 

Kým nepríde niekto nový, lepší ako oni. Niekto chytrejší, kto ich využije rovnakým spôsobom, ako oni predošlého génia. Dámy a páni, takýmto spôsobom zomierajú géniovia dnešnej doby. A ponaučenie? Never nikomu, pretože každý na tomto svete je podrazák. Hneď ako sa otočíš ti bodne nôž do chrbta- doslovne. Bojuj sám za seba. Neobzeraj sa dozadu. Vzadu cieľ neuvidíš. Túžba ťa tlačí dopredu. Dopredu k tvojmu cieľu. Aj keď tam možno pôjdeš kľukatou cestou a s rôznymi zastávkami, tak či tak sa tam nakoniec dostaneš - ak to nevzádaš. Využívaj ľudí, ale nebuď využívaný. Dovoľ ľuďom prečítať len tie strany, ktoré chceš, aby si prečítali. 

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat