76.

1.5K 31 2
                                    

Dlhá časť len pre vás.. ale slabšie žalúdky by to nemali čítať.. aspoň polovicu z toho určite nie.. veď uvidíte sami :) a poprosila by som aspoň 5 vote.. časť bude tak či tak, ale potešilo by ma to :) 

Z pohľadu Justina

Ona mi zatvorila dvere pred nosom? Vážne to spravila? Hnev mi prúdil celým telom. Zaťal som zuby. Na tvári mi už vyskočila žila. Rukou som začal mlátiť do dverí. Nikto mi neotváral. „Otvor konečne tie dvere, kurva!“  zvrieskol som. Začul som nejaký krik v dome. Je mi to jedno. Vybavím si to s tou sukou.  Nikto mi však neotváral. Zase musím robiť všetko sám!

Trochu som cúvol a potom som sa rozbehol. Vykopol som dvere. Videl som, ako v obývačke sedí na gauči nejaké dievča a plače. Mohla mať 16-17. Plnoletá určite nebola. Ďalej tam stáli jej rodičia, ktorí sa očividne hádali. Asi to bolo kvôli mne. Čo už. Pozrel som sa na opasok. Nožíky. A kurva! To asi kvôli tomu mi nechcela požičať tie kufre. Tak fajn. Ide sa na to. opäť budeš vo svojom živle.

 Vytiahol som nôž a priblížil som sa k tej ženskej, ktorá mi otvorila. Nožom som jej prešiel vodorovne po hrdle a ona okamžite spadla. Krv sa valila von z jej tela.  Pozrel som sa na toho muža. Nevnímam žiadne zvuky okolo mňa. Veď načo aj? Iste vravia nejaké sprostosti, ktoré sa ma netýkajú. Muž začal so mnou bojovať. Chytil som ho zozadu pod krk a spravil to isté, čo s jeho ženou. Posledná zostala tá baba.

Stále sedela na gauči a plakala. Bola skrčená takže mi nevidela do tváre. Bola celá červená od plaču. Priblížil som sa k nej. Vytiahol som nožíky spoza opasku a hodil som ich na zem. Upravil som si vlasy a olízol som si spodnú peru. Je to celkom kus. Užijem si. Aj tak tu nie je Angela, aby uspokojila moje potreby. „Zlato, pozri sa na mňa,“ nadvihol som jej tvár. Vlasy jej padali do očí. Vzal som neposlušný pramienok a založil som jej ho za ucho.

Celá sa chvela. „Neboj sa ma,“ priblížil som sa k nej a pobozkal som ju. Uhryzla ma do pery. Zavrčal som. „To bolo aby si sa ma zbavila alebo aby si ma nabudila?“  zvodne som sa na ňu pozrel. „Ak zažiješ najlepší sex vo svojom živote tak ma necháš žiť?“ so strachom v očiach sa na mňa pozrela.  Na to, že som jej pred očami zabil rodičov je celkom divoká.

„Platí. Ale budeš to mať ťažké,“ aj tak ju zabijem. Aspoň sa bude viac snažiť, keď si bude myslieť, že ju to zachráni. Usmiala sa. Prisala sa na moje pery a bozkávali sme sa dlho. A to vôbec nepreháňam. Na chvíľu sme sa od seba odpájali, aby sme mohli chytiť aspoň trochu kyslíka.  

****

Myslel som si, že to bude lepšie. A o dosť. Ale nebolo to nič. Taký obyčajný priemer. Ležala zvalená vedľa mňa a spala. Postavil som sa z postele, na ktorú sme sa premiestnili. Nie, vôbec nebolo divné, že sme jebali v posteli jej rodičov. Vzal som si boxerky a nohavice, ktoré som si následne obliekol.  Odišiel som do obývačky, kde bol môj opasok aj s nožíkmi. Schmatol som jeden a išiel som naspäť do spálne.   

Zatriasol som ňou, aby sa zobudila. Nôž som schoval za chrbát. Otvorila oči. „Ahoj, zlato,“  usmiala sa. Úsmev má celkom pekný. Bude ho škoda.  „Ahoj,“ vlepila mi pusu. „Pobozkaj ma,“  zašepkal som jej na pery. Takmer okamžite sa mi prilepila na pery. Venovala mi vášnivý bozk a potom sme sa od teba odtiahli. „Uži si tvoj posledný pohľad. Máš šťastie, že to bude pohľad na mňa,“ samoľúbo som sa zaškeril. Zreničky sa jej zväčšili od strachu. Vytiahol som nôž a prerezal som jej hrdlo.

Vzal som jej nahé telo a prehodil som si ho cez plece. Vyšiel som s ním na záhradu a tam som ho odhodil.  Vošiel som do obývačky, ktorá bola bohuvďaka o dosť bližšie k záhrade ako spálňa, schmatol som jej matku, teda už len jej telo, a hodil ho na telo tej baby. Neviem ani jej meno a je mi to tak nejak jedno. Ešte jej  otec a bude to.  Z vrecka na jeho nohaviciach mu vypadli cigarety. Skvelé! Bol tam aj zapaľovač.

Angel Of Death (Story With Justin Bieber)Kde žijí příběhy. Začni objevovat