Túto časť by som chcela venovať kamoške a spolužiačke Nikki :) (Ak aj vy chcete venovanie, tak mi kľudne napíšte)
Z pohľadu Angely
Justin hodil na mňa nôž. Každému by okamžite zlepilo. Vedela som, že sa netrafí. Je to už taká schopnosť, keď dlho hádžete nože. Stačí sa pozrieť a viete, či sa človek trafí alebo nie. U Justina to bolo síce tesné, ale netrafil sa a to je teraz podstatné. Nôž preletel pol centimetra od mojich vlasov a zapichol sa do steny za mnou. Vytiahla som a začala som sa s ním hrať. „Mušku máš celkom dobrú.“ Stále som prezerala nôž, ktorý bol od Justinovej krvi. „Naspäť k téme. Viem, že nie som normálna. Ak by som bola normálna, tak by som vo svojich štrnástich nevyvraždila celú svoju rodinu a nedala by som sa na túto profesiu. A už vôbec by som sa k tomu nevrátila po tom, čo som sa dostala z väzenia.“ Justin zízal do zeme. „Pozri sa na mňa.“ Prišla som k nemu a nadvihla som mu hlavu. Dívala som sa do tých jeho karamelovo-hnedých očí. „Nechcem ti ublížiť a tiež nechcem, aby ti niekto ublížil. Vieš prečo? Pretože ťa milujem.“ Pozerala som sa mu do očí. Boli plné smútku. Oči ma začali štípať a vydrali sa mi z nich slzy. Veľké a plné citu. To sa mi muž dlho nestalo. Slzy, ktoré tiekli z mojich očí obmäkčili Justina a stiahol ma do svojho náručia. Držal ma pevne, akoby ma nemal už nikdy v živote pustiť. Vôbec mi to nepomohlo a vyletel zo mňa ešte väčší prúd sĺz. Snáď nevytopím dom. Nadvihla som ruky a obtočila som ich okolo Justinovho tela. „Milujem ťa.“ Pomaly mi pošepol do ucha a mne telom prebehol mráz. Koľko toho so mnou dokážu narobiť dva obyčajné neobyčajné slová. Pustila som Justin a trošku som od neho odstúpila. Znova som sa mu zadívala do očí. „Aj ja ťa milujem. Viac ako si dokážeš predstaviť.“ Zavrela som oči a pomaly som sa priblížila k jeho perám. Priložila som svoje na tie jeho a počkala, či sa neuhne. Nespravil tak, takže som začala pohybovať perami. Bolo to úplne dokonalé. „Ehm Ehm..“ niekto si za mojím chrbtom odkašľal. Myklo mnou a odtrhla som sa od Justinových pier. Zakňučal. Očividne sa mu to nepáčilo.
Z pohľadu Jazzy
„Konečne ste vy dva spolu! Toľko vám to trvalo. Bože môj aká som šťastná.“ Skoro som sa rozplakala od šťastia, keď som uvidela Angie a Justina bozkávať sa. Možno že to bolo len chvíľkové splanutie, ale nemyslím si. Včerajšok si síce veľmi nepamätám, ale určite si už vysvetlili všetko, čo sa stalo. Pamätám si len útržky, ale najkrajšie to práve nebolo. Zoznámila som sa s nejakým dievčaťom, ale neviem kto to bol. Sakra! Asi by som sa mala naučiť ovládať, keď pijem. Nerobí mi to dobre. A tie raňajšie bolesti hlavy. Rozbehla som sa k nim a objala najprv Justina a potom Angelu. Obaja na mňa nechápavo zízali. „Dali ste sa predsa dokopy, alebo?“ dúfam, že som práve nevyšla za najväčšieho idiota. Angie sa pozrela na Justina. Nikto nič nepovedal. „O môj bože. Tak to potom prepáčte...“ sklonila som hlavu a cítila som, ako sa začínam červenať od hanby. Toto sa môže stať len mne. Prečo som jednoducho nepočkala, kým mi to nevysvetlia, ale ihneď som začala robiť vlastné závery? Nie všetko v živote je dokonalá romantika. Bože Jazmyn Bieber ty si taký blbá! Nadávala som sama sebe. Musím sa odtiaľto rýchlo dostať a zmiznúť niekam, kde budem sama. Rozbehla som sa na záhradu a začula som, ako sa Justin a Angie smejú. No to je vážne vtipné! Prebehla som cez obývačku a cez dvere som vyšla do záhrady. Boli tam všetci chalani a nejaké dievča. Fredo, Nicolas, Jake, Jaxon, Ryan, Chaz, Riley a Clark sa tam bozkával s tým dievčaťom. „Aspoň vy dvaja spolu chodíte?“ zúfalo som opýtala bez toho, aby som sa chalanom pozdravila. „Vyzerá to tak.“ Ozval sa Jake. To dievča sa postavilo z Clarka. Pozrelo sa na neho a potom s úsmevom na tvári prikývla. „Aspoň jedna dobrá správa.“ Vydýchla som si. „No tak Jazzy čo sa deje?“ starostlivo sa ma opýtal Riley. „Videla som Justina a Angie sa bozkávať, tak som si myslela, že spolu chodia. No a keď som to povedala nahlas, tak na mňa pozerali ako na debila.“ Vyletelo to zo mňa rýchlosťou svetla. Kým som im to vysvetľovala, tak som si sadla na voľnú stoličku. „Oni spolu spali a to sa poznali ledva desať minút. Nemajú to také ľahké ako my.“ Prvykrát sa ozval Clark. „Ale aj tak. Oni budú spolu. Musia byť. Uvidíte!“ zúfalo som zakňučala.
Z pohľadu Justina
S Angie sme vyšli na záhradu ruka v ruke. V tej druhej, ktorú som mal voľnú som držal mäso na grill. Jazzy sa na nás nechápavo pozrela. „Vy dvaja čo zase na mňa skúšate? Nemáte dosť ako ste ma strápnili pred chvíľou?“ vyzerala vážne biedne. Nechceli sme ju dostať do takého pomykova. „Sestrička, nezlostí sa. Vieš, že ťa ľúbim.“ Keď som to dopovedal, Angie si odkašľala. „Ale teba ľúbim viac.“ Dal som jej pusu. Všetci sa z nás začali smiať. „Takže vy dvaja spolu chodíte a oni dvaja tiež?“ ukázal Riley najprv na Yasmine a Clarka a potom na Angie a na mňa. Prikývol som a šťastne som sa usmial. Pustil som Angie a mäso som položil na rozpálený grill. „Riley, nemôžeš sa postarať o mäso? Ja mám inú prácu.“ Prosebne som sa pozrel na Rileyho. Chcel som byť teraz s Angie a venovať sa iba jej. Sadol som si na stoličku, ktorú mi práve uvoľnil Riley. Potľapkal som si po kolenách, aby si na nich sadla Angie. Videla to a predsa zostala stáť. „Niektorí ju už poznáte, ale predsa by som vám ju chcela predstaviť.“ Začala trošku oficiálne Angie. Takúto som ju ešte nevidel a musel som sa zasmiať. „Nechaj, ja to prevezmem.“ Skočila jej do reči Yasmine. „Takže.. Ja som Yasmine a som s Clarkom. S Angie sme, dá sa povedať, najlepšie kamošky.“ Milo sa usmiala na Angie a ona jej úsmev vrátila. Angie bola šťastná a to je pre mňa dôležité. „Neverím! Ty máš vážne kamošku?“ neveriacky sa opýtal Jake Angie. „Vidíš to. Uvidíte, bude sa vám všetkým páčiť.“ Štebotala Angie. Fredo, Jaxon, Riley, Nicolas a Clark sa jej začali postupne predstatovať. „My sa už poznáme. Ale tak oficiálne. Ahoj a vítaj v rodine.“ Zasmial sa Fredo a objal Yasmine. Nemohol som z jeho výrazu. Tešil sa z toho ako malé decko. „Grr..“ počul som, ako zavrčal Clark, keď Fredo objal Yasmine. Rehotal som sa ako trafený kôň. Nedalo sa nesmiať. Angie sa na to celé pozerala s úsmevom na tvári. „Vďaka, že ste ma k nej pustili ako k prvej. Ste skutoční gentlemani.“ Urazene predniesla Jazzy. „Nepamätám si, ale včera sme sa asi zoznámili. Som Jazmyn, Justinova a Jaxonova sestra. Ale všetci mi tu hovoria Jazzy.“ Usmiala sa a objala Yasmine. „Na mňa snáď žiarliť nebudeš, Clark.“ Zasmiala sa, keď pustila Yasmine. „Na teba nie. Zatiaľ. Ale keď mi ju budeš príliš zamestnávať, tak si to s tebou vybavím.“ Zasmial sa Clark.
Justin a Angie sú konečne spolu. Dúfam, že som zatiaľ uspokojila vaše čitateľské chúťky. Vote+ Koment potešia :) XOXO
ČTEŠ
Angel Of Death (Story With Justin Bieber)
FanfictionAngela Collins- 17 ročné dievča. Vo väzení je už 3 roky. K slobode jej chýba iba jeden rok. Každý sa jej bojí, pretože so sebou si priniesla aj veľké tajomstvá. Odhalí ich niekomu? Justin Bieber- 19 ročný mafiánsky boss. Má pod palcom celé mesto a n...