Z domu jsem vypadnul, jakmile jsem se oblékl do civilu, aby mě můj otec nespatřil. Rychle jsem běžel ke svému černému Range Roveru, nasedl jsem do něj, nastartoval jsem a jel jsem vyzvednout Rickyho. Po pár minutách už jsem zastavil před jeho domem, kde čekal. ,,Konečně si tady." Nasedl si na místo spolujezdce. ,,Musim rozbít hubu jednomu druhákovi, moc si dovoluje." Ďábelsky se zasmál. ,,Ricky, snižuješ se pod svou úroveň." Jel jsem dál. ,,Tse." Vyprskl. Ricky má ve zvyku rvačky, já taky, ale většinou s klukama, kteří jsou tak stejně staří jako já a ne s o 2 roky mladšíma. Což on ano.
Za 30 minut jsme byli u školy. Zastavil jsem na parkovišti a oba jsme vystoupili. ,,Támhle je." Ukázal na brejlatého druháka s košilí zastrčenou do kalhot. ,,A to si ze mě děláš prdel ne?" Vysmál jsem se mu. ,,Prosím tě, vždyť on tě v ničem neohrozí." Zakroutil jsem očima a zamknul si auto. ,,Může a já se mam chuť rvát." Než jsem se nadál, Ricky už přebíhal silnici. ,,Ricky!" Zařval jsem po něm, ale dělal, že neslyší. Toho ubohého druháka dohnal. Já utíkal co nejrychleji za ním. Chtěl jsem ho zarazit, ale už to nešlo. Chytl ho za rameno a strhnul ho k zemi. ,,Jestli ještě od někoho uslyším, co tu o mně říkáš, už tě nikdy nikdo nenajde." Nakopnul ho do břicha. ,,Nech ho." Sykl jsem tiše po Rickym. ,,Já ale nic neroznášim." Pomalu couval, ale Ricky ho následoval. ,,To si říkej někomu jinýmu!" Kopnul ho do zad. ,,Ricky nech mě prosím..." Už měl slzy na krajíčku. ,,Mé jméno z tvé huby už nikdy nevyleze!" Kolem nás se seskupila tak polovina školy a já se radši zařadil mezi ně, abych ten špatný zase nebyl i já. ,,Rozumím ti!" Snažil se mu podřídit. ,,Ale nerozumíš!" Ricky se k němu sehnul a udeřil ho pěstí do obličeje. ,,Si kretén nebo co!?" Ozval se dívčí hlas kousek ode mě. Podíval jsem se tím směrem. Byla to ta nová studentka ze včera. Kirsty. Připadal jsem si trapně, když jsem ji posílal žádost o přátelství. A jak jsem si ji našel? Na Facebooku byla snad jediná Kirsty se třemi společnými přáteli a podle fotky jsem ji poznal. Nepřijala mi to a to mě štvalo ještě víc. Sakra Dereku, je to jen facebook! Nadával jsem si. ,,Cos to řekla?" Ricky se postavil a ona ustoupila o krok dozadu. Bála se, ale byla odvážná. ,,Že si kretén." Zopakovala mu a já zadržoval smích. ,,Být tebou všímám si svých věcí slečínko!" Začal na ni řvát. .,,Co si myslíš, že seš? Kápo týhle školy?" Rozhlédla se po nás všech. ,,Asi si na omylu, jen si moc myslíš. Shoď to ego a vrať se do mateřský školky, aby tě znovu naučili slušnýmu chování." Strčila do něho ramenem a šla k tomu chudákovi, který ležel na zemi v bolestech. Ricky se na mě podíval a šel za ní. Chytl ji za rameno. Už jsem chtěl zasáhnout, protože by byl schopný čehokoli. ,,Nech jí bejt!" Ale přimotal se do toho Darren. Sevřel sem ruku v pěst. ,,Můj oblíbenec..." Odpověděl mu a ruku z jejího ramene dal pryč, čímž se mi ulevilo. Ricky mířil k Darrenovi, ale zarazila ho jeho mladší sestra Natalia. ,,Ježiš brácha, co zas děláš!?" Vždycky mě ta holka dostane, protože Rickyho ztrapňuje. Ale hlavně tím, že mu dává pořádný stěry. ,,Do toho ti nic není Nataly!"Zavolal na ni Ricky. Nejlepší jsou jejich hádky u nich doma. To někdy zasahuje i do rozbíjení věcí. ,,Je mi do toho hodně, protože se můj brácha zase chová jako naprostej čůrák!" a už to začínalo, chtělo se mi zase smát. Ricky jen uraženě a žalostně koukal. Kirsty s Nataly se začaly starat o toho kluka. „Ricky, jdem.“ Sykl jsem po něm a a ukázal směrem na školu. „Darrene, Amber, jdete?“ Ozval se její hlas. Oba dva Rickyho obešli obloukem a on přišel ke mně. „Ta holka je kus.“ Oblíznul si rty. „Tak si nech zajít chuť.“ Mrknul jsem na něj. „A to jako proč?“ Šli jsme směrem do školy. „Protože tuhle holku necháš na mě.“ Poplácal jsem ho po zádech. „No Dereku. Vyspat se a odkopnout?“ Nechtěl jsem o tak udělat. Chtěl jsem jí před ním jen chránit, protože mě k ní něco táhlo. „Ani ti nevím chlape.“ Podrbal jsem se ve vlasech. „Že se nezamiluješ a neodkopneš mě, jako ten debil odkopnul nás?“ Ani jsem nezaregistroval to, že jsme došli k našim skříňkám. „To se nestane.“ Ujistil jsem ho. „Budu dělat, že ti věřim.“ Odemknul si svou skříňku….
ČTEŠ
Menaced Life
RomanceSedmnáctiletá Kirsty Lovell je donucena odstěhovat se ze svého milovaného Londýna do Los Angeles v Californii. Kirsty musela opustit nejlepšího kamaráda, kterého bere jako svého bratra a to pro ni bylo nejtěžší. V L.A. nastoupí do školy, kde ihned...