***Pohled Dereka***

3.6K 99 10
                                    

Ráno jsem jí musel napsat smsku, protože mi tak moc chyběla. Nikdy jsem netušil, že se mi po holce bude až takhle stýskat. Napsala, že jde ve středu ven, opět s Darrenem (jak jinak), do skateparku. Vzhledem k tomu, že Darren chodí jen do jednoho jediného skateparku, kde se dá i sprejovat, bylo mi jasné, kde budou.
S Rickym jsme se rozhodli ulít z dvou hodin a tak jsme „končili“ v půl třetí. Vylezli jsme ze školy. Ricky si ihned sáhl do kapsy pro krabičku cigaret. Jednu vytáhl a zapálil si. „Kámo, s Kirsty jste teda, jakože spolu jo?“ Cigaretu si přiložil k ústům. „No, jsme.“ Potáhl z ní. „Takže, když se objímá s cizím klukem, to nic není jo?“ Vydechl kouř do tvaru koleček. Nechápu, jak to dělá. „Počkej, cože?“ Ukázal směrem do parku. Podíval jsem se tam. Kirsty byla v objetí s nějakým blonďákem a u toho se usmívala. „Fotřík nefotřík. Nikdo na ni hrabat nebude!“ Dal jsem ruku v pěst a rozvážným krokem šel k nim.
„Vypadni od mé holky!“ Zvýšil jsem hlas. Chtěl jsem, aby to vyznělo výhružně. Odtáhla se od něj a podívala se na mě. „Klid, jsem jen její kamarád.“ Rozhodil rukama. Ten blonďák mi někoho připomínal. „Dereku. Je to jen Matty. Ten nejlepší kamarád, které jsem musela opustit, pamatuješ?“ Jsem to vůl! Plácl jsem se po čele. „Sorry kámo.“ Přišel jsem k němu a podal mu ruku. „Jsem Derek.“ Představil jsem se. „Já Matty.“ Ruku mi chytnul. Stisk měl slabý, jak kdybych si podával ruku s holkou. „Konečně tě poznávám.“ Usmál se a potřásli jsme si. Následovně jsme se pustili. „Kirsty mi o tobě říkala.“ Udělal jsem krok zpět a chytnul ji okolo ramen….

Menaced LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat