To, že o nás teď věděla celá škola a tak vůbec, bylo celkem zvláštní. Když jsem slyšel, jak na nás dva měli přiblblé poznámky na každém kroku, měl jsem co dělat, abych se udržel a těm kreténům jednu nenatáhl. Bude těžký jim z hlavy dostat mou minulost. A za další, táta už ví, že nejsem sám. Celkem jsem se bál, jeho reakce na Kirsty ale zalíbila se mu. Šlo to na něm vidět.
Přemýšlel jsem nad vším možným, když mě Ricky vyrušil. „Tak co bro, bude z toho něco vážnějšího?“ Víte, když jste s Rickym sami a je jediný člověk, kterému věříte, umí se chovat i normálně. „Myslím, že by mohlo. Navíc…“ Umlčel jsem se. „Navíc co?“ Zeptal se. „Kirsty se mi vážně líbí Ricky.“ Podíval jsem se na něj. „Nedivím se, věnuj se řízení.“ Ukázal na cestu. „A věř mi, že ona je do tebe zabouchlá.“ Zachichotal se. „Říkala něco, když jste byli sami?“ Zajímalo mě to. „Jen, že jsem debil. Jo, pak taky, že by se mnou nespala, ani kdybych byl poslední kluk na planetě a ona byla nadržená. Prý by si radši vystačila s vibrátorem.“ Musel jsem se tomu zasmát. Ta holka umí být i pěkně trhlá. „A ještě něco?“ Ricky se zamyslel. Je divný vidět ho přemýšlet. „Tak jo hele.“ Podrbal se ve vlasech. „Je panna.“ Vybalil na mě. „To jako fakt?“ Udivil jsem se. „Jo a celkem jí to ani nesere.“ Koho by to taky sralo. Neznam snad ani jednu holku, která je panna. Vlastně jo. Tu pobožnou Amber a Nataly, i když nad tím tak přemýšlím… „Hej, Nataly je ještě panna?“ Musel jsem se ho zeptat. „Tak teď si mě dostal brácho. Hej tak to by mě zajímalo, jestli mou sestřičku už někdo klátil.“ Zasmál se. „Jako něco po tobě má, ale myslim, že je pravý opak a panna ještě bude.“ Ricky na to jen přikývl. „Hej a kdy tedy zasuneš?“ zeptal se mě. „Brácho, s ní to bude už jiný. Chci tomu dát čas, až sama bude chtít.“ Mrknul jsem. „Citlivka Derek?“ Vystrašil se. „Bro, tak to pochop.“ Zakroutil jsem hlavou. „Fajn, ale pak mi musíš říct, jaký to bylo, protože pannu jsem ještě neklátil.“ Zachichotal se. „A to ti budu asi do detailů rozebírat, co jsme dělali ne?“ dal jsem oči v sloup. „Ne do detailu. Prostě jaká byla a tak vůbec.“ Fakt mu budu popisovat sex s mojí holkou. „Si asi upad ne?“ Plácl jsem se po čele a ruku vrátil zpět na volant. „Ale nezmínil ses ani o včerejším večeru.“ Včerejší večer, hned jsem si ho vybavil. „Musim říct, že Kirsty úžasně líbá.“ Oblíznul jsem si rty, protože ta vzpomínka byla úžasná. „A taky jsem měl co dělat, aby to nezašlo dál…“ Přiznal jsem se. „Copak. Derek byl nadrženej?“ Vysmál se mi. „Krapet.“ Poškrábal jsem se na krku. „Při pohledu na ni se ti nedivim.“ Probodnul jsem ho pohledem. „Mluvíš mi tu o mojí holce.“ Syknul jsem na něho. „Sorry, musim si zvyknout.“ Konečně jsme dojeli k jeho domu. Zastavil jsem a vystoupili jsme. „Kde máš rodiče?“ Zeptal jsem se. „Máma letěla na týden za babičkou a táta je v práci.“ Oznámil mi. Zamknul jsem auto a šli jsme k němu.
Z horního patra se ozýval dívčí smích. „Jdeme se pobavit.“ Zašklebil se a vyběhli jsme schody. Rozrazil dveře do pokoje jeho sestry. „Ricky, vypadni!“ Okřikla ho. „Proč bych měl sestři. Máš tu tak krásnou návštěvu a ani nic neřekneš.“ Vstoupil do pokoje a já hned za ním. „Ahoj Dereku.“ Pozdravila mě o dost příjemnějším hlasem. „Ahoj Nataly.“ Podíval jsem se na postel, kde ležela holka, se kterou jsem měl menší úlet. „Ellie…“ Polknul jsem. „Dereku…“ Věnovala mi dost bolestný pohled. Ricky se svalil k ní na postel. „Nataly, můžu si pučit tyhle?“ Podíval jsem se vpravo, kde stála Angela. Nejlepší kamarádka Nataly. Angela je černoška. „Ahoj Angee.“ Pozdravil jsem ji s úsměvem. „Ahoj Dereku…“ Odmlčela se. „A Ricky…“ Zakroutila očima. „Puč jí je. Sednou jí.“ Chtěl jsem ji krapet zalichotit, protože v těch zlatavých krátkých šatech, které měla oblečené, vypadala skvěle. „Děkuju.“ Stoupla si před zrcadlo a začala se prohlížet. „Stejně je nenosím.“ Tím jsem pochopil, že jí je Nataly pučila. „Naty, večer přijde Kelly, tak…“ Kelly, Ricky s ní spí pořád. „Brácha ne, já už to nechci poslouchat. Mam z tvýho hekání už trauma.“ Oklepala se. „Fajn, zacpu si pusu.“ Zasmál se. „Chcete něco k pití?“ zeptala se holek. „Jasně.“ Mrkly na ni. „Pomůžu ti.“ Přihlásil jsem se k ní. „Jestli je přefikneš Ricky, už si nikdy nezasuneš.“ Varovala ho a odešli jsme. „Co ty? Viděla jsem tě dnes s Kirsty.“ Usmívala se na mě jako sluníčko. „No, viděla nás celá škola.“ Zasmál jsem se. „Neříkali moc hezké věci.“ Seběhla schody, ale já zůstal stát nahoře. „Co říkali?“ Přimhouřil jsem oči. „Znáš to. Až mu dá, tak ji odkopne. Že naletěla děvkaři. Taky, že je pěkná naivka…“ Zatnul jsem ruku v pěst. „Dereku no tak klid. Pojď.“ Vydala se směrem do kuchyně. Já se vzpamatoval a šel za ní. „Udělal jsem si na tý škole docela zajímavou pověst.“ Vzdychnul jsem si a opřel se o kuchyňskou linku. „Si Derek Reston, tak co bys chtěl. Hale, nejde o to, co si o tobě myslí ostatní. Jde o to, co ty samotný cítíš tady.“ Přiložila mi ruku na srdce. „Jen jí neubliž. Je tu nová, nechceš jí to tu přece znepříjemnit.“ Udělala pár kroků ode mě. „Já vím. Chci prostě zkusit normální vztah.“ Usmál jsem se. „Ty to na rozdíl od mého retardovaného bratra dokážeš.“ Zasmála se. „Je stejně divný, že on je takovej debil a ty si pravej opak.“ Vytáhla tři skleničky. „To víš. Máma říkala, že jako malej hodně padal…na hlavu.“ Zasmála se sama sobě. Do skleniček rozlila džus. Dvě jsem vzal do ruky a ona jednu. Vrátili jsme se zpět do jejího pokoje. „Tady to máte.“ Holkám jsem skleničky podal, i když Ellie si jí ode mě vzala s neochotou. „Dereku, mam ti vzkázat, že s tátou se uvidíš doma, nebo co.“ Řekl mi Ricky. „Díky, stejně pojedu. Tak se tu mějte.“ Objal jsem Nataly a odešel sem…
ČTEŠ
Menaced Life
RomanceSedmnáctiletá Kirsty Lovell je donucena odstěhovat se ze svého milovaného Londýna do Los Angeles v Californii. Kirsty musela opustit nejlepšího kamaráda, kterého bere jako svého bratra a to pro ni bylo nejtěžší. V L.A. nastoupí do školy, kde ihned...