Derek přikývl a stáhl si kalhoty i s boxerkami. Následovně si stáhl ponožky a vlezl do vany. „Půjdeš taky nebo budeš jen tak koukat?“ Zaculil se. „Už jdu…“ Sice mě viděl tolikrát nahou, ale zase jsem se styděla. Svlékla jsem se a tím odhalila mé choulostivé partie. Derek se na mě usmíval. „Neboj se, pojď.“ Natáhl na mě ruku. Chytla jsem ho za ni a s jeho pomocí jsem vstoupila do vany plné pěny.
Posadila jsem se mezi Derekovy nohy a hlavu si opřela o jeho hruď. Své ruce mi položil na břicho a já zavřela oči. Nechala jsem se unášet tou nádhernou romantickou chvilkou.
„Neusnula jsi mi?“ Vyrušil mě. „Ne.“ Otevřela jsem oči a zaklonila hlavu. „Můžu tě umýt?“
„U-umýt?“ Hlasitě jsem polkla. „Neboj se. Nebudu se o nic snažit.“ Tak tím pádem jsem souhlasila. Konejšivě mě políbil na čelo a následovně do ruky vzal sprchový gel, který měl za sebou. „Budeš vonět jako jahoda.“ Zasmál se. „Skvěle.“ Kousek jsem se od něj odsunula.
Položil mi ruce na ramena a krouživými pohyby mi sjížděl po zádech níž a níž. Přes bedra mi přejel na břicho, po kterém vyjel nahoru. Nevyhnul se ani tomu, aby mi nenamydlil ňadra. Dělala jsem, že se ve mně právě nestáhl každičký sval v těle touhou.
Na ruku si vymáčkl další várku gelu a namydlil mi zbytek těla.
„Děkuju.“ Usmála jsem se. „Není zač. Osprchuju tě.“ Takže přece jen sprchu měli a já si jí nevšimla.
Dopadaly na mě malé bičíky vody a všechen gel ze mě smyly. Derek vodu opět zastavil. „Můžu teď já?“ Obrátila jsem se na něj. „Ne.“ Odsekl rovnou. S povzdechem jsem se opět opřela o jeho hruď.
„Proč si mi v autě nechtěl říct, jak si přišel na The Script?“
„Nebude se ti to líbit…“
„Co?“
„No kdybych ti to řekl.“ Chytla jsem ho za ruku na mém břiše. „Řekni mi to.“
„Dobře. Hráli mi při mém prvním sexu.“ Málem mi vyběhly oči z důlku, a kdybych v puse měla jídlo či pití, zadusila bych se. On si je oblíbil při jeho…ehm…poprvé? „Při tvém prvním sexu?“ Optala jsem se potiše, abych se ujistila. „Ano Kirsty, už je to skoro pět let.“
„Bylo ti čtrnáct?“ Vyhrkla jsem, když jsem si to přepočítala. „Jo, čtrnáct.“
„A s kým to bylo, pokud se můžu zeptat.“
„Se sestřenicí Weeda. Se Stellou.“ Sestřenice Weeda, takže černoška!
„Jaká byla?“ Proč jsem se na to ptala? Bože jsem tak paličatá a zvědavá!
„Bylo jí dvacet, spala s několika klukama, takže věděla jak na to. Byla skvělá.“
„Lepší jak já?“ Na více trapnou otázku jsem se nezmohla. „Kirsty, bylo to mé poprvé, jako tvé se mnou. Už se o tom nebudeme bavit.“ Měl pravdu. Navíc, byla od něj o šest let starší, to jí nevadilo spát s tak poměrně malým klukem? Teda já osobně bych se na to nezmohla.
„Půjdeme do postele? Jsem unavená.“ Zívla jsem si. „Jo, tak tady vydrž, dojdu ti pro župan.“ Odsunula jsem se a umožnila Derekovi, aby mohl z vany pryč.
Když mířil z koupelny, zanechával za sebou mokré stopy.
„Už se to nese.“ Vrátil se zpět již oblečený v kostičkovaných trenkách na spaní. Stoupl si před vanu a rozevřel župan. Postavila jsem se. Derek mi župan ještě více přiblížil a já si do něho zalezla. Otočila jsem se k Derekovi čelem. Vzal pásek a župan mi vpředu svázal.
ČTEŠ
Menaced Life
RomanceSedmnáctiletá Kirsty Lovell je donucena odstěhovat se ze svého milovaného Londýna do Los Angeles v Californii. Kirsty musela opustit nejlepšího kamaráda, kterého bere jako svého bratra a to pro ni bylo nejtěžší. V L.A. nastoupí do školy, kde ihned...