***Pohled Dereka***

3.4K 93 8
                                    

Grrr, špatně jsem oddělila přidanou část, takže ještě kousek dam tady...:D No, to nevadí:) Díl věnuju Foodmasterr:) -MB

_____________________________

Jakmile jsme prolezli skrz mohutné dveře, už začínal rachot. Kolem nás bylo pár lidí v kostýmech a všichni na nás zírali.

Ignorovala jsem je a pokračovali jsme chodbou dál. Dveře do místa dění byly otevřené a tak jsme prošli dál. Uprostřed místnosti se na stromě blýskala ohromná disco koule. Hrála rytmická muzika, ovšem to nebyla vymývárna mozku jako na párty u Weeda. Všichni tancovali a bavili se. Přistoupila jsem ke schodům. Zábradlí kolem nich bylo oběšené umělými květinami a jednobarevnými světýlky. „Připravená?“ Podíval se na mě. „Připravená.“ Ujistila jsem ho a začali jsme scházet schody. Zraky všech ustrnuli na nás, i když bych řekla, že spíš na mě.

***Pohled Dereka***

Po tom co jsem se oblékl do toho kousavého kostýmu nějakého prince, vyjel jsem od mamky rovnou do kulturního domu, kde se ples jako vždy konal.

Zaparkoval jsem na parkovišti a vylezl z auta. Zamknul jsem. „Si to ty bro?“ Otočil jsem se po Rickym. Byl navlečený celý do čeného a ze zad mu visela ohromná čená křídla. „Za co ty jsi?“ Zeptal jsem se. „Černý anděl bro. Ségra šla za bílýho, mámou jsem byl ukecán, že mam jít taky. Ale protestoval jsem proti bílé a dopadlo to takhle.“ Podíval se na sebe a pak na mě. „Máš to dobrý, já jdu za podělanýho prince.“ Zakroutila jsem očima. „Je to pravý?“ Sáhl po meči připevněném za opaskem. „Ani zdaleka…“ Zasmál jsem se. „Nevíš jestli už nepřijela Kirsty?“ Zakroutil hlavou na zápornou odpověď. Vzdychl jsem si. Modlil jsem se, aby přijela, protože jsem pro ní měl připravené menší překvapení a vážně jsem nechtěl, aby ho propásla. „Ale přijede, neboj. Teď pojď.“ Poplácal mě po zádech a vydali jsme se do toho domu. Vešli jsme do malé chodby, kterou jsme prošli a skrz další dveře jsme vešli na místo, kde se všichni středoškoláci bavili a tancovali. Vyhrávala muzika a všude se blýskaly odrazy z ohromné disco koule. Seběhli jsme schody. „Princ a anděl?“ Otočili jsme se po Dianě. „Červená Karkulka?“ Nadzvedl jsem obočí. „Jo, nic jinýho jsem nesehnala.“ Zasmála se. „Ale sekne vám to.“ Zalichotila nám. „Taky nejsi k zahození.“ Ricky na ni vyplázl jazyk a ona se zamračila. „Za chvilku se vrátím. Jdu si dát něco k pití.“ Odešla od nás. „Jdu se rozhlédnou po nějaký holce, která by si dala říct.“ Oblízl si rty a zmizel v davu tančících lidí. Byl tam sotva pár minut a už chtěl zasouvat. Musim říct, že od té doby co jsem s Kirsty, mi to nějak extra nechybí. Stačí mi, že jsem s ní.

„Jsem tady.“ Diana se vrátila zpět. „Co to máš?“ Prohlédl jsem si kelímek s brčkem, který držela v ruce. „Ani nevim co to je. Nějaká sračka. Chceš?“ Nastavila mi brčko k puse. „Ne, děkuju.“ Odmítl jsem a ona pila dál. „Kdo to je?“ Začali si mezi sebou šuškat všichni. „O čem to mluví?“ Všichni najednou koukali na schody. Otočil jsem se jejich směrem. Byla to Kirsty? Já si nemohl pomoc. Ta holka co scházela schody vypadala tak úžasně a to jí ani nebylo vidět do obličeje. Ale určitě to byla Kirsty, protože ten kluk vedle ní mi připomínal toho jejího nejlepšího kámoše. Úplně jsem oněmněl a jen sledoval každý její krok…

PS: Chci varovat, že při psaní další části jsem se málem rozplynula^^ -MB

Menaced LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat