Je to kratší, protože dále následuje pohled na celou tu situaci od našeho Dereka:P:D
______________________________________
,,Kirsty! Za hodinu a 10 minut ti jede autobus!" Probudila mě máma. Na ty ostré sluneční paprsky si asi jen tak nezvyknu. Vykopala jsem se z postele. ,,Jdu ještě do sprchy!" Musela jsem jí to oznámit, protože by si myslela, že buď spím, nebo zase nejdu na snídani. ,,Ale pohni!" Zdálo se mi, že nebyla moc v náladě. Odešla jsem do koupelny. Vysvlékla jsem ze sebe oblečení a vlezla si do sprchového koutu. Namočila jsem se, nanesla na sebe mýdlo chvilku ho nechala účinkovat a potom jsem se spláchla. Vodu jsem zastavila a sprchu odložila. Natáhla jsem se pro můj ručník, který byl na topení hned vedle a zabalila jsem se do něj.
U umyvadla jsem si opláchla obličej a vyčistila si zuby. Mohla jsem se zase vrátit zpět do pokoje. Na chodbě mě ale zastavil táta. ,,Dobré ráno." Políbil mě do vlasů. On byl na rozdíl od mámy až nějak moc přívětivý. ,,Dobré..." Pozdravila jsem s nejistotou. ,,Jaké to bylo včera ve škole? Seznámila si ses někým?" Chytl mě kolem ramen. ,,Ano." Pomalu jsme kráčeli ke mně do pokoje. ,,Vidíš. Mamka říkala, že máš v pokoji nějaké krabice, odnesu je." Táta vešel do pokoje se mnou. Krabice složil, pobral je a odešel. Zavřel za sebou dveře. Já si vytáhla čisté spodní prádlo, do kterého jsem hned navlékla. A za další, tu byl ten těžší úkol. Vybrat si co na sebe. Na šaty jsem se dnes necítila. Vyndala jsem si bílé tričko a džínové kraťásky se kšandami. Oblékla jsem se do toho. Obula jsem si mé oblíbené vansky a na hlavě si vyčesala vysoký culík. Nanesla jsem si na řasy opět krapet řasenky a byla jsem hotová. Popadla jsem nějakou tašku, do které jsem si přendala věci. Do ruky jsem si vzala papír se seznamem učebnic a šla jsem do kuchyně, kde byla mamka. ,,Dobré ráno." Přivítala jsem ji a objala ji. ,,Vypadáš v tom roztomile." Zasmála se mi. ,,Děkuju." Posadila jsem se na barovou židličku k pultu. ,,Mami, mohla by si mi prosím obstarat tyhle učebnice?" Udělala jsem psí oči. ,,Jistě." Pohladila mě po vlasech a papír si ode mě vzala. ,,Tu matiku nemusíš. Pan Oxley říkal, že se z učebnice stejně ani neučí a když ji budem potřebovat, tak mam štěstí, protože Darren vždy nosí vše." V tom mě zaskočil táta. ,,Kdo je Darren?" Stoupnul si naproti mě. ,,Kluk se kterým sedím a pomohl mi se ve škole zorientovat." Vzala jsem si do ruky toast, který mi mamka nenápadně podsunula. ,,Aha." Táta zase odešel. ,,Sněz to a běž. Autobus ti jede za 15 minut. Stanice je hed před bránou." Toast jsem snědla a napila se.
,,Ahoj." Mamka mě políbila na tvář. ,,Měj se tati!" Zavolala jsem po něm. ,,Ahoj Kirsty!" Pozdrav mi oplatil. Vyšla jsem z domu a utíkala jsem na autobusovou zastávku, protože jsem už za rohem viděla jet velký žlutý školní autobus. Stihla jsem ho. Akorát, když zastavil, tak jsem ho doběhla. ,,Jednou k Venice High School." Celá udýchaná jsem vylezla ty tři schůdky k silnější řidičce. ,,Takže 1 dollar. Si tu nová žě?" Hledala jsem v mé tašce peněženku. ,,Ano." Odpověděla jsem jí do toho. ,,Tady to je." Peněženku jsem vytáhla a dollar jsem jí dala. Všechny peníze mi rodiče vyměnili dva dny před odletem do L.A. ,,A to bydlíš tady?" Skrz obrovské přední okno se podívala na naší vilu. ,,Už je to tak." Nadzvedla jsem ramena a vzala si od ní jízdenku. ,,Páni." Stále žasla, ale já už se otočila směrem do uličky obklopené sedačkami, na kterých seděli různé děti a teenageři. Pomalu jsem skrz ni procházela, když mě někdo chytnul z ruku a stáhnul si mě k sobě na sedačku. Podívala jsem se na toho dotyčného, spíše dotyčnou. ,,Amber!" Usmála jsem se na ni. ,,Ahoj Kirsty." Objala mě. ,,Máte asi ve zvyku se objímat, že?" Zasmála jsem se. ,,Celkem." Mrkla. ,,Kde bydlíš?" Uvelebila jsem se, i když na té tvrdé sedačce to moc nešlo. ,,U zdejšího kostela, otec je pastor." Podívala se z okna, nezdála se být nadšená. ,,Takže si věřící?" Asi to byla trošku hloupá otázka. ,,Popravdě ani moc ne.." Podívala se zpět na mě. ,,Ale do kostela chodím, a všechny ty blbosti musim splňovat." Vzdychla si. ,,Neboj se. Ty máš tohle. Můj táta na mě řve kvůli každý pitomosti a k tomu má určitý body, který můj kluk musí mít, abych s ním mohla chodit." Teď jsme si vzdychly obě dvě a zasmály se tomu. ,,Neni to lehký no..." Za 10 minut jsme byli před školou. Autobus zastavil a já s Amber jsme vystoupily jako poslední. ,,Darren tu měl čekat..." Udivila se a začala se rozhlížet kolem sebe. ,,Myslim, že ho vidim." Ukázala jsem na chumel lidí, mezi kterými stál i Darren. Zrychlily jsme chůzi a šly za ním. ,,Co se děje?" Zeptala jsem se a stoupnula si na špičky, abych viděla dopředu. ,,Ricky se rve s jedním klukem." Máchl rukou. Prodrala jsem až dopředu. Když jsem viděla, jak Ricky dává pěstí do obličeje klukovi s brýlemi, musela jsem zakročit. ,,Si kretén nebo co!?" Zařvala jsem a všichni včetně jeho se na mě podívali. ,,Cos to řekla?" Postavil se a já udělala krok zpět. ,,Že si kretén." Zokapakovala jsem s arogantním mrknutím k tomu. ,,Být tebou všímám si svých věcí slečínko!" Oči měl vztekem hrozně tmavé.,,Co si myslíš, že seš? Kápo týhle školy?" Podívala jsem se na všechny a znovu na něj. ,,Asi si na omylu, jen si moc myslíš. Shoď to ego a vrať se do mateřský školky, aby tě znovu naučili slušnýmu chování." Strčila jsem do něho ramenem a dřepla jsem si k tomu klukovi, který byl bolestí schoulený do klubíčka. V tom mě někdo chytnul za rameno. ,,Nech jí bejt!" Uslyšela jsem Darrena. ,,Můj oblíbenec..." Ruka z mého ramene zmizela. Otočila jsem se Ricky si to rozvážně mířil k Darrenovi. ,,Ježiš brácha, co zas děláš!?" Promluvil jemný dívčí hlas. ,,Do toho ti nic není Nataly!" Zvolal Ricky jeho chraplavým hlasem. ,,Je mi do toho hodně, protože se můj brácha zase chová jako naprostej čůrák!" Ta holčina si dřepla vedle mě. Podívala jsem se na ni. Světle hnědé rovné vlasy měla rozpuštěné a dlouhé až po pas. Obličej měla tak nevyspělý, ale byla krásná. ,,Ricky je tvůj brácha?" Pošeptala jsem. ,,Bohužel." Zakroutila očima a dala si hlavu toho kluka do klína. ,,Roberte, si v pořádku?" On se na důkaz své síly usmál. ,,Jo, nebejt jí, tak mě tvůj brácha snad zabije." Chytla jsem ho za ruku. ,,Pojď." Pomohla jsem se mu postavit. ,,Stydim se za tebe Ricky!" Zařvala na svého bratra a se mnou Roberta podepřela. ,,Darrene, Amber, jdete?" Hlavou jsem škubla, aby šli k nám. ,,Jo." Oba dva Rickyho obešli velkým obloukem...
ČTEŠ
Menaced Life
RomanceSedmnáctiletá Kirsty Lovell je donucena odstěhovat se ze svého milovaného Londýna do Los Angeles v Californii. Kirsty musela opustit nejlepšího kamaráda, kterého bere jako svého bratra a to pro ni bylo nejtěžší. V L.A. nastoupí do školy, kde ihned...