18. Regina Thor

5K 108 7
                                    

Omlouvám se, když tam budou chyby, skoro usínám:/ pořádně to opravím zítra) wow 6 stránek, sem se překonala, tak to zítra přidávat nemusím:P :DDD -MB

________________________________

Lítala jsem v tom až po uši. Už jsem se nemohla dočkat dalšího dne, kdy jsem ho mohla opět vidět.

Táta díky bohu ještě nebyl doma, čekala mě tam jen máma, která měla o dost přísnější pohled, jak jindy. „Děje se něco?“ Zeptala jsem se jí, když stála před shodami vedoucími do dalšího patra. „Takhle to dál nepůjde Kirsty. Když budeš chtít jít ven, napiš mi, ať aspoň vím, kde si a v kolik se vrátíš. Mam o tebe pak strach.“ Chápala jsem ji. „Dobře, vždycky ti napíšu.“ Usmála jsem se. „Kde si byla, smrdíš jak zpocenej chlap.“ Zacpala si nos. „No. Víš jak jsem se ti zmiňovala o tom Derekovi?“ Přikývla mi. „Jaksi spolu chodíme, no a dnes měl zápas, dělá box nebo co to bylo, byla jsem u něho v šatně, vlastně ten smrad se tam táhl celou dobu. Ale to bylo od všech zápasníků tam.“ Možná to zní trošku divně. „Jo ták, kdy mi ho představíš?“ Tušila jsem, že se na to zeptá. „Až nadejde vhodná doba a nebude u toho táta. Teď jdu do pokoje.“ Vyběhla jsem schody. „Za chvíli ti tam donesu večeři!“ Zavolala po mně. Neodpověděla jsem jí a vlezla jsem k sobě do pokoje. Vysvlékla jsem ze sebe šaty a odhodila je stranou. Potřebovala jsem sprchu, vážně jsem smrděla.

Můj směr teď byla koupelna. Zalezla jsem si do sprchy a celá jsem se namydlila. Namočila jsem si vlasy a nanesla jsem na ně šampon, který jsem si do nich vmasírovala. Spláchla jsem se a po chvíli vylezla ven. Obmotala jsem se do ručníku a z druhého jsem si udělala turban na hlavě.

Jako vždy jsem se vrátila do pokoje. Svalila jsem se do postele a přemýšlela nad Derekem. Co když to byl kluk, s kterým jsem měla přijít o mé panenství? Možná jsem dala Rickymu najevo, že mi, že jsem panna nevadí, ale krapet mi to vadilo. Chtěla jsem poznat, jaký je to pocit. Vím, že Derek spal s více dívkami, docela jsem jim záviděla. Ale kdybych s ním spala já, zase by věděl jak na to. Z proudu těhle trapných myšlenek, mě vyrušila máma. „Tady to máš zlato.“ Postel se prohnula a mamka seděla vedle mě. Posadila jsem se taky a vzala jsem si od ní talíř, na kterém byly špagety s boloňskou omáčkou, posypané sýrem. „Děkuju.“ Políbila jsem ji na tvář. Vše jsem snědla. Mamka tam celou dobu byla a koukala na mě. „Bylo to vynikající.“ Pochválila jsem ji. „Děkuju.“ Talíř si vzala a odešla pryč. Zašla jsem si vyčistit zuby, protože už jsem neměla v plánu nic jíst.

V pokoji na mě pak čekala sms. Vzala jsem mobil do ruky a rosklikla ji.

Chci ti jen popřát dobrou noc) Ráno tě budu čekat, musim ti něco říct:) Dobrou noc a sladké sny:* -Derek

Něco mi říct? Mobil jsem odložila a šla se obléct do pyžama. Pak jsme hned zalezla do pokoje a přemýšlela jsem nad tím, co mi tak Derek mohl chtít říct. Z toho přemýšlení jsem usnula.

„Sluníčko, vstávej.“ Mamka mě hladila po vlasech. „Nech mě.“ Zamručela jsem. „Nenecham. Alou do školy.“ Zasmála se, políbila mě na čelo a odešla. Já se tedy neochotně probrala. Když jsem se podívala na mobil, zděsila jsem se kolik je hodin. Bylo 7:45. To mě máma nemohla vzbudit dřív? Vyskočila jsem na nohy a běžela jsem si do koupelny udělat ranní hygienu. Pak jsem se hned vrátila do pokoje. Převlékla jsem si spodní prádlo a hodila jsem na sebe černé legíny, tílko a volný svetr, který mi přepadával přes rameno, protože venku bylo nějak zataženo. Vlasy jsem měla jak ovečka, ale vypadaly celkem dobře. Jen jsem si je rozčesala a nechala to být. Namalovala jsem se, obula si balerínky, věci do školy si zase přehodila do nějaké tašky a utíkala jsem do kuchyně. Rychle jsem se nasnídala a upalovala jsem na autobus. Zase jsem to měla akorát.

Menaced LifeKde žijí příběhy. Začni objevovat